Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvordan spiser dere non-stop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser de som regel non-stop.

Anonymkode: 16e68...3f5

• Liker 6
Skrevet

Spiser de farge for farge, der jeg sparer de beste til slutt. Først gul, så oransje, så brun, så sort, så grønn og så rød

Anonymkode: 0f6db...16a

Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Jooo, de er nesten originale! Og mye finere 😍

Kan ikke tenke meg at de smaker likt :fnise: Tror jeg har prøvd og konkludert med det :P 

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i nonstop. Når jeg en sjelden gang spiser det velger jeg bare de sorte. Jeg synes de er best. 

Anonymkode: 7851d...807

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kan ikke tenke meg at de smaker likt :fnise: Tror jeg har prøvd og konkludert med det :P 

Nei, de smaker mye bedre :ler:

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, de smaker mye bedre :ler:

Nei :ler: 

Skrevet

For å svare på spørsmålet om tvangstanker, eller for å forvirre mer:
Nei, det går ikke an å bare spise det rett av posen, ass. For det første så er det noen farger som er bedre enn andre, også har vi de brune da, som ikke passer inn. Når du spiser random så får du feil smak på feil sted🤣

Man kan heller ikke spise smågodt rett av påsan! Det må spises i riktig rekkefølge. Litt sånn som at man spiser rundt speileggeplommen og så hele plommen.

• Liker 1
Skrevet

Tar en neve med tilfeldige farger og dytter inn i munnen. 2-3 min senere er posen tom. Da heller jeg de små fargerike smulene rett i munn fra posen.

Anonymkode: 92805...f37

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Jeg kjøper alltid melkesjokoladevarianten for de har mye mer harmoniske farger :P

Men de er jo ikke like gode, alt for søte!

Anonymkode: 4011d...269

• Liker 1
Skrevet

Spiser de brune og sorte, de er best, smaker vanilje. 

Skrevet

Gjør det samme som deg ts.

Det samme gjelder Ahlgrens biler. Her sorteres de etter farge, deretter spises de tre og tre, en av hver farge. ;) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo ikke like gode, alt for søte!

Jeg liker de bedre 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser de svarte, brune og røde først. Ista spiste jeg faktisk rett fra posen - ikke like bra 😂

Skrevet

Hæ? Har de forskjellige smaker!?  Her har jeg levd i 40 år og aldri kjent at Non-stoppene har ulike smaker! *mind blown*

• Liker 1
Skrevet

Nå er det leeeeenge siden jeg spiste non-stop. Mener at de grønne er best. Deretter de sorte, så de brune.

Men er det egentlig ulik smak på dem? Lurer på om jeg hadde truffet riktig på en blind-test. Noen som vil prøve?

Annonse
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hæ? Har de forskjellige smaker!?  Her har jeg levd i 40 år og aldri kjent at Non-stoppene har ulike smaker! *mind blown*

11 minutter siden, Zenobia skrev:

Nå er det leeeeenge siden jeg spiste non-stop. Mener at de grønne er best. Deretter de sorte, så de brune.

Men er det egentlig ulik smak på dem? Lurer på om jeg hadde truffet riktig på en blind-test. Noen som vil prøve?

https://no.wikipedia.org/wiki/Non_Stop

Og litt om hvordan spise non-stop🤣

http://hverdagsmysterier.blogspot.com/2011/04/nonstop.html

"Linsene består av mørk sjokolade dekket av et hardt sukkerskall som består av to lag, et hvitt og et farget lag ytterst. Det ytterste laget gir også linsene forskjellig smak avhengig av fargen – enten rødt (bringebær), gult (sitron), oransje (appelsin), grønt (ananas), svart eller brunt (begge vanilje) "

Endret av CabinCruiser
  • Liker 2
Skrevet

Brune, sorte og gule er best, syns jeg 😊 de oransje er nøytrale, røde ikke så gode, grønne minst gode. Jeg sorterer ofte, ja 😊 Ikke alltid

Skrevet (endret)

Tømmer to poser i munnen så jeg får kinn som Dizzy Gillespie da han blåste i hornet sitt.

Tygger og svelger desperat for ikke å bli kvalt.

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg går til innkjøp av en slik pose.

Kanskje jeg blir en "sorterer" som andre her i tråden!? :ironi:

Skrevet
5 minutter siden, CabinCruiser skrev:

https://no.wikipedia.org/wiki/Non_Stop

"Linsene består av mørk sjokolade dekket av et hardt sukkerskall som består av to lag, et hvitt og et farget lag ytterst. Det ytterste laget gir også linsene forskjellig smak avhengig av fargen – enten rødt (bringebær), gult (sitron), oransje (appelsin), grønt (ananas), svart eller brunt (begge vanilje) "

:takke:

Men ... ananas???  Jaja, da ble jeg klokere i dag, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...