CabinCruiser Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Jeg sitter her på morningen og tyller i meg nonstop som egentlig skal brukes på pepperkakehus, men jeg kjenner meg selv og har kjøpt en ekstra pose bare fordi jeg vet dette. Hvordan spiser dere non-stop. Jeg tenker ikke på løfte armen og putte i munnen. Jeg tar en neve, sorterer dem i farger og spiser de brune først fordi de ødelegger estetikken. Så spiser jeg to av hver farge etter hverandre. Begynner med gult, så sort, så rødt, grønt og oransje. Jeg tror ikke det er mulig å bare spise non-stop rett fra posen. Det ville aldri gått bra! 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Trodde du mente om vi tygger eller suger de. Fargene er jeg likegyldig til, men jeg tygger de. Anonymkode: 85e5c...32d 2
Cata Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 52 minutter siden, CabinCruiser skrev: Jeg tar en neve, sorterer dem i farger og spiser de brune først fordi de ødelegger estetikken. Så spiser jeg to av hver farge etter hverandre. Begynner med gult, så sort, så rødt, grønt og oransje Enig i det med de brune - de passer ikke inn så de må vi få vekk . Deretter forsvinner de sorte, så de grønne, oransje og røde. De gule til sist. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Jeg spiser de gule først, så de grønne, for de er best, også lar jeg resten være igjen til de andre. Anonymkode: d1351...feb
Gjest RoNo Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Sorterer de ikke. Spiser de som peanøtter, en neve av gangen.... Sjeldent vi har det i hus av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Jeg løfter armen bort til posen og tar et par nonstop så tar jeg hånden til munnen og tygger Anonymkode: a672d...ff6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 Er ikke så glad i nonstop. Synes det er godt på pepperkaker eller på sjokoladekake, men ellers ikke noe jeg synes er godt å spise bart.. Anonymkode: 931d9...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Sorterer dem i farge. Den jeg har flest av går jeg løs på først, helt fikk jeg har like mange av hver farge. Så spiser jeg de gule og brune (sammen), så de svarte, grønne, gule, Orange og rød. De tygges litt forsiktig på først før de suges. Når skallet kommer av tygger jeg skallet og suger sjokoladen. Anonymkode: eb03d...737
CabinCruiser Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2019 Jeg syns det er litt sært med dere som ikke sorterer 😂🤣 Spiser dere liksom vilkårlig av smågodteposen også? 😮 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. desember 2019 #10 Skrevet 1. desember 2019 Non-stop er for meg kakepynt...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #11 Skrevet 1. desember 2019 Jeg setter de på høykant mellom jekslene og tygger forsiktig slik at sukkerskallet sprekker. Når jeg gjør det riktig får jeg to halvdeler i munnen; ett tomt sukkerskall og ett halvt sukkerskall med sjokolade i. Anonymkode: 63041...3da 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #12 Skrevet 1. desember 2019 Trodde du mente hvordan spise uten pause/sammenhengende/ha spiseorgie... Generelt tømmer jeg ut en liten porsjon i hånden og stapper dem inn uten å se hvilke farge de har. Anonymkode: 2aad4...51c 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 1. desember 2019 #13 Skrevet 1. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter de på høykant mellom jekslene og tygger forsiktig slik at sukkerskallet sprekker. Når jeg gjør det riktig får jeg to halvdeler i munnen; ett tomt sukkerskall og ett halvt sukkerskall med sjokolade i. Anonymkode: 63041...3da Ja! Akkurat sånn!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #14 Skrevet 1. desember 2019 Sorterer ikke, men jeg spiser dem alltid 3 og 3 av gangen. Færre blir for få og flere blir for mange. Så suger jeg på dem til sjokoladen smelter litt før jeg tygger dem forsiktig så skallet sprekker. Anonymkode: a0cf5...415
Hatsumomo Skrevet 1. desember 2019 #15 Skrevet 1. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg løfter armen bort til posen og tar et par nonstop så tar jeg hånden til munnen og tygger Anonymkode: a672d...ff6 haha det samme, hender innimellom at jeg suger på en, men fargesortering ser jeg ingen poeng i.
Frøkensina Skrevet 1. desember 2019 #16 Skrevet 1. desember 2019 Jeg sorterer ikke alltid, men om jeg gjør det spiser jeg de det er flest av først. Legger de noen ganger i en nesten-regnbue, så når det er like mange av alle må de brune og sorte bort først 1
Rumle Skrevet 1. desember 2019 #17 Skrevet 1. desember 2019 Jeg kjøper alltid melkesjokoladevarianten for de har mye mer harmoniske farger 6
Hatsumomo Skrevet 1. desember 2019 #18 Skrevet 1. desember 2019 Men hva er poenget? Er det en tvangshandling dere driver med? Eller fordi det er gøy i deres hode å sortere? 1
Frøkensina Skrevet 1. desember 2019 #19 Skrevet 1. desember 2019 20 minutter siden, Rumle skrev: Jeg kjøper alltid melkesjokoladevarianten for de har mye mer harmoniske farger Men de er jo ikke de originale 😅Ser mer ut som smarties. 2
Rumle Skrevet 1. desember 2019 #20 Skrevet 1. desember 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Men de er jo ikke de originale 😅Ser mer ut som smarties. Jooo, de er nesten originale! Og mye finere 😍 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå