AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Etter 30 år som gift, er jeg ute i en ny verden for meg. Jeg lurer på hvor vanlig det er med oralsex? får ofte spørsmål fra menn, før jeg møter dem, om jeg liker å suge kuk. Anonymkode: 0bf4b...e6c
AndersenG Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Mann 44 her. Det er nok ganske vanlig. De fleste kvinnene jeg har ligget med har ville suge meg. Jeg slikker mus og får kuken sugd kun i forhold. Jeg elsker det, men våger ikke å ha oralsex med ons eller en pulevenninne. Vil beskytte meg. Hvordan var det i ekteskapet ditt, da? Sugde du mannen? 1
Bamseklemmer Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Etter 30 år som gift, er jeg ute i en ny verden for meg. Jeg lurer på hvor vanlig det er med oralsex? får ofte spørsmål fra menn, før jeg møter dem, om jeg liker å suge kuk. Ikke ta det så tungt, det er noen som ikke har peiling på sjarm😂Virker mange ganger at det å suge kuk er viktigere enn du er som kvinne... 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 8 minutter siden, AndersenG skrev: Mann 44 her. Det er nok ganske vanlig. De fleste kvinnene jeg har ligget med har ville suge meg. Jeg slikker mus og får kuken sugd kun i forhold. Jeg elsker det, men våger ikke å ha oralsex med ons eller en pulevenninne. Vil beskytte meg. Hvordan var det i ekteskapet ditt, da? Sugde du mannen? Ja han likte oralsex veldig godt. Anonymkode: 0bf4b...e6c
stan Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Gjør det du føler er rett for deg. Ikke alle menn er opptatt av å bli sugd. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Det er ikke så nøye hva alle andre gjør, du må respektere dine egne grenser. Om menn spør om du suger før dere i det heletatt er kommet til det stadiet, så skjønner jeg at det ganske turn off. Jeg elsker og gi og motta oralsex, så i mitt forhold er det en viktig del av vårt sexliv. Har vært i ett forhold hvor han ikke likte å gi oralsex eller noe stimuli av klitten og det ble selvsagt respektert selv om jeg følte meg litt som ett sexleketøy, men det er uansett en annen historie. Men etter han så var jeg ganske klar på at jeg ikke ville ha det slik igjen, men det var en samtale etter vi var blitt godt kjent og sex lå i kortene. 2
AndersenG Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han likte oralsex veldig godt. Anonymkode: 0bf4b...e6c Liker du det?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Kona mi vil ikke motta oralsex, men elsker at jeg bruker munnen på brystknoppene hennes. Men hun er veldig på å gi meg oralsex. Anonymkode: 3b8ca...5ae
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #9 Skrevet 1. desember 2019 Hva er det med menn som spør om du liker å suge kuk før dere har møttes? Det er det som slår meg når jeg leser innlegget ditt. Oralsex er vanlig, men det betyr jo ikke at alle gjør det. Og det betyr jo slett ikke at alle gjør det i enhver situasjon med en fremmed mann, ons eller lignende. Jeg har opplevd å få det spørsmålet selv fra menn på nettet som jeg aldri har møtt og jeg blir like forbanna hver gang. Er det mulig å være mer frekk og uspiselig? Jeg kan suge en mann jeg er i forhold med, og har hatt flere forhold jeg har gjort det. Men jeg suger aldri på ons eller i starten av et forhold. Føler meg ikke komfortabel med det før jeg er godt kjent med mannen og vet at dette er noe mer varig. Er glad for at jeg ikke har sugd en masse fremmede menn for min del. Jeg tror dette er den mest vanlige måten å se det på også fra kvinner (og sikkert endel menn) sitt perspektiv. Anonymkode: 98d84...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #10 Skrevet 1. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har opplevd å få det spørsmålet selv fra menn på nettet som jeg aldri har møtt og jeg blir like forbanna hver gang. Er det mulig å være mer frekk og uspiselig? Anonymkode: 98d84...5d6 Hehe, er en del menn som ikke forstår at de melder seg ut ved å åpne munnen, ja. 😛 Er vel de samme som tror det hjelper å sende bilder av det de vil ha spist. Anonymkode: 878ec...f41 2
Hr. Aktiv Skrevet 1. desember 2019 #11 Skrevet 1. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 30 år som gift, er jeg ute i en ny verden for meg. Jeg lurer på hvor vanlig det er med oralsex? får ofte spørsmål fra menn, før jeg møter dem, om jeg liker å suge kuk. Anonymkode: 0bf4b...e6c For meg er det veldig viktig. Det er også veldig viktig at begge liker å gi og ikke bare gjør det fordi partneren setter pris på det. Et forhold uten oral er en dealbreaker til meg faktisk.
Gjest Warrior Skrevet 1. desember 2019 #12 Skrevet 1. desember 2019 Det er veldig vanlig med oralsex😁
Jr.Garcon Skrevet 1. desember 2019 #13 Skrevet 1. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 30 år som gift, er jeg ute i en ny verden for meg. Jeg lurer på hvor vanlig det er med oralsex? får ofte spørsmål fra menn, før jeg møter dem, om jeg liker å suge kuk. Anonymkode: 0bf4b...e6c "Sjarmerende" karer.
putaz Skrevet 1. desember 2019 #14 Skrevet 1. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 30 år som gift, er jeg ute i en ny verden for meg. Jeg lurer på hvor vanlig det er med oralsex? får ofte spørsmål fra menn, før jeg møter dem, om jeg liker å suge kuk. Anonymkode: 0bf4b...e6c Så strategisk flørting 😂
casanova 1 Skrevet 1. desember 2019 #15 Skrevet 1. desember 2019 Hei! Du skriver at du har et tredve år langt ekteskap bak deg, å nå er single. Hvilket betyr at du er rundt femti. Siden du spør hvor vanlig det er, har du aldri utøvd eller mottatt oralsex, verken på/av mannen din, eller andre (før han)? Har du aldri snakket med venninnene dine om sex? For å si det slik: oralsex er en like vanlig seksuell omgangsform som det å penetrere vagina. Jeg selv elsker å slikke fitte, å min venninne nyter hemningsløst å suge kuk. Fordi vi begge har så stort begjær etter det, utøver vi det på hverandre stort sett vær dag. Selvsagt har ikke alle like stor pasjon for oralsex som oss, allikevel praktisere de aller flest det med jevne mellomrom. Årsaken til at du får spørsmålet: «suger du kuk», fra menn du ikke har møtt, er sannsynligvis fordi du har lagt ut profiler på feil sted som bla Tinder. Hvis du vil ha deg en god og varm kjæreste, anbefaler jeg deg å opprette en profil på en av de mere seriøse sidene, eks vis Cupido Club. Et treffsted hvor de fleste oppriktig leter etter en partner,som i likhet med dem selv ønsker et langvarig forhold. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå