Gjest mms Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 har prøvd mange mange ganger å laste ned oppsettet på min tlf men virker ikke.. ringt telenor de har lasta det ned til men virker fortsatt ikke.. nå har de gitt meg opp.. den vil rett og slett ikke sende mms. alle andre simkort virker i tlf min, og mitt simkort virker i andres! hjelp!!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Jeg hadde det samme problemet. Prøv å gå inn der hvor du har lagret oppsettene og byt oppsett. Hvis både du og Telenor har prøvd (og tipper du har prøvd mer enn én gang...?) så kan det funke. Jeg hadde ihvertfall ørten oppsett (helt like) lagret der inne. Gikk så listen nedover og aktiverte først det øverste oppsettet osv., og prøvde å sende en mms mellom hver gang jeg byttet. Plutselig funka det, og da hadde det ikke funka på mange måneder
Gjest mms Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 nei det funker heller ikke:( har prøvd... men jeg tenkte å slette alle men det funka heller ikke.... det er visst ikke mulig!
Cronos Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Du må ihvertfall (så vidt jeg vet) ha oppsett for BÅDE MMS og GPRS. (ettersom GPRS er meldingsbærer for MMS).
Gjest mms Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 har begge oppsettene ja men virker fortsatt ikke:(kan det være softwaren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå