Søtefløte Skrevet 30. november 2019 #1 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg lurer på om man kan finne tilbake til rabattkoder som bloggere legger ut? Funkygine la ut en rabattkode hos Devold som skulle vare til jul, men jeg klarer ikke å finne den igjen?! Noen som fikk den med seg? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 30. november 2019 #2 Del Skrevet 30. november 2019 Det var en feil fra Devold sin side. Den rabattkoden varte bare noen dager desverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtefløte Skrevet 30. november 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 30. november 2019 ahaaa - så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 5. desember 2019 #4 Del Skrevet 5. desember 2019 Stor skam at bloggere og influensere legger ut så mye rabattkoder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 5. desember 2019 #5 Del Skrevet 5. desember 2019 24 minutter siden, Jegserdeg skrev: Stor skam at bloggere og influensere legger ut så mye rabattkoder!!! Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. desember 2019 #6 Del Skrevet 5. desember 2019 Ellos reklame med rabattkode på 5%. Hva er vitsen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 9. desember 2019 #7 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev: Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss Finner ikke artikkelen nå, men viste seg jo at flere av påvirkernes koder var eksakt samme med kan få i butikkens egen webbshop. Bare ulik benevnelse... Men prosenten samme. edit: her var det: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/11/29/blakk-fredag/ Endret 9. desember 2019 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. februar 2020 #8 Del Skrevet 16. februar 2020 Er dyktig lei bloggere og reklamen de bedriver, lite troverdig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. februar 2020 #9 Del Skrevet 16. februar 2020 47 minutter siden, Trua skrev: Er dyktig lei bloggere og reklamen de bedriver, lite troverdig Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. februar 2020 #10 Del Skrevet 16. februar 2020 6 minutter siden, Diamant skrev: Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke. Samme her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. februar 2020 #11 Del Skrevet 16. februar 2020 På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev: Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss Om det er bloggere som eksponerer barn så benytter jeg meg ikke av rabattkoder å jeg prøver å unngå samarbeidspartnere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 16. februar 2020 #12 Del Skrevet 16. februar 2020 Bloggere er levende reklameplakater. Bruker aldri rabattkoder fra dem. Vil ikke bidra til å opprettholde en så syk bransje. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 16. februar 2020 #13 Del Skrevet 16. februar 2020 På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev: Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss Ikke nødvendigvis billigere.De er jo med på å skape et behov du kanskje ikke visste du hadde.Det er enda billigere å la være å kjøpe noe man ikke trenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 16. februar 2020 #14 Del Skrevet 16. februar 2020 På ellos kan du få akkuratt samme rabatt ved å få nyhetsbrev, som alle bloggere legger ut. Er så lite troverdig når bloggere som egentlig aldri har vist ett dugg interesse for klær plutselig elsker både det ene og det andre fra ellos... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 20. mars 2020 #15 Del Skrevet 20. mars 2020 Bloggerne blir sponset med plagget og vi må betale,får 10 eller 20 prosent på plagg over kr 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltidsmamma Skrevet 26. mars 2020 #16 Del Skrevet 26. mars 2020 Ofte får man samme rabatt selv i ellosbutikker eller i Nelly eller ja de ulike nettbutikkene det reklameres for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltidsmamma Skrevet 26. mars 2020 #17 Del Skrevet 26. mars 2020 På 16.2.2020 den 15.07, Diamant skrev: Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå