Gå til innhold

Rabattkoder fra bloggere


Søtefløte

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om man kan finne tilbake til rabattkoder som bloggere legger ut? 

Funkygine la ut en rabattkode hos Devold som skulle vare til jul, men jeg klarer ikke å finne den igjen?! Noen som fikk den med seg? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Stor skam at bloggere og influensere legger ut så mye rabattkoder!!!

Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter
På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev:

Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss

Finner ikke artikkelen nå, men viste seg jo at flere av påvirkernes koder var eksakt samme med kan få i butikkens egen webbshop.

Bare ulik benevnelse... Men prosenten samme.

 

edit: her var det:

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/11/29/blakk-fredag/

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
47 minutter siden, Trua skrev:

Er dyktig lei bloggere og reklamen de bedriver, lite troverdig 

Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Diamant skrev:

Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke.

Samme her

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev:

Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss

Om det er bloggere som eksponerer barn så benytter jeg meg ikke av rabattkoder å jeg prøver å unngå samarbeidspartnere 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere er levende reklameplakater. Bruker aldri rabattkoder fra dem. Vil ikke bidra til å opprettholde en så syk bransje. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2019 den 22.39, Trude4 skrev:

Hvorfor det? Er det bedre med reklame uten at vi får noe ut av det? Rabattkoder gir oss faktisk noe og gjør ting billigere for oss

Ikke nødvendigvis billigere.De er jo med på å skape et behov du kanskje ikke visste du hadde.Det er enda billigere å la være å kjøpe noe man ikke trenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ellos kan du få akkuratt samme rabatt ved å få nyhetsbrev, som alle bloggere legger ut. Er så lite troverdig når bloggere som egentlig aldri har vist ett dugg interesse for klær plutselig elsker både det ene og det andre fra ellos...  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bloggerne blir sponset med plagget og vi må betale,får 10 eller 20 prosent på plagg over kr 500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltidsmamma

Ofte får man samme rabatt selv i ellosbutikker eller i Nelly eller ja de ulike nettbutikkene det reklameres for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Deltidsmamma
På 16.2.2020 den 15.07, Diamant skrev:

Enig. Og på meg har reklamen motsatt effekt. Er det noe bloggere reklamerer for så kjøper jeg det ihvertfall ikke.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...