Gå til innhold

Hvor tror dere kjernen til problemene mine ligger? Hvor begynne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor tror dere kjernen til problemene mine ligger? Hvor begynne?  Hva er best å endre først? 

• har ingen venner eller familie i nærheten, har mistet kontakten med gamle venner, familie tar sjeldent kontakt, føler meg ensom
  • mye sliten, orker lite, sover mye, lite energi, hodepine, liten matlyst, ofte forkjølet
  • sliter på studiet, skjønner lite, henger langt etter, stresser en del, sannsynligvis stryk på eksamen
  • dårlig på kommunikasjon og formulere meg rett, blir ofte misforstått,
  • blir lett nervøs og stresser i situasjoner jeg føler meg utrygg i
  • usikker på meg selv, og hva jeg føler/mener, tenker jeg ikke er god nok, dårlig selvtillitt

Sikkert mer og, men disse tingene nevnt over tror jeg er det jeg sliter mest med i alle fall. Hva tenker dere? Hvor begynner jeg og hva er hovedproblemet her?

Anonymkode: 7628e...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor tror dere kjernen til problemene mine ligger? Hvor begynne?  Hva er best å endre først? 

• har ingen venner eller familie i nærheten, har mistet kontakten med gamle venner, familie tar sjeldent kontakt, føler meg ensom
  • mye sliten, orker lite, sover mye, lite energi, hodepine, liten matlyst, ofte forkjølet
  • sliter på studiet, skjønner lite, henger langt etter, stresser en del, sannsynligvis stryk på eksamen
  • dårlig på kommunikasjon og formulere meg rett, blir ofte misforstått,
  • blir lett nervøs og stresser i situasjoner jeg føler meg utrygg i
  • usikker på meg selv, og hva jeg føler/mener, tenker jeg ikke er god nok, dårlig selvtillitt

Sikkert mer og, men disse tingene nevnt over tror jeg er det jeg sliter mest med i alle fall. Hva tenker dere? Hvor begynner jeg og hva er hovedproblemet her?

Anonymkode: 7628e...bbf

Høres ut som om du har det litt kjipt. Hva har du lyst til å gjøre? Hvis jeg var deg ville jeg gjort noe som gjorde meg glad.

Anonymkode: c39ae...386

Skrevet

Jeg ville begynt med mat og passe søvn! Aktivitet etterhvert. Hvis du får orden på spisingen, en døgnrytme, og nok men ikke overdrevent med søvn i skikkelig døgnrytme, så kan det gi et mye bedre utgangspunkt for å jobbe med resten! 

Anonymkode: 076e2...5e5

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville satset på studiene. Bruk energi på å komme deg ajour. Da får du tankene bort fra deg selv og trygger fremtiden. Det vil gi selvtillit og du treffer sikkert andre hyggelige studenter på kollokviegruppet ect.

Anonymkode: 82f4b...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...