AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Hvor tror dere kjernen til problemene mine ligger? Hvor begynne? Hva er best å endre først? har ingen venner eller familie i nærheten, har mistet kontakten med gamle venner, familie tar sjeldent kontakt, føler meg ensom mye sliten, orker lite, sover mye, lite energi, hodepine, liten matlyst, ofte forkjølet sliter på studiet, skjønner lite, henger langt etter, stresser en del, sannsynligvis stryk på eksamen dårlig på kommunikasjon og formulere meg rett, blir ofte misforstått, blir lett nervøs og stresser i situasjoner jeg føler meg utrygg i usikker på meg selv, og hva jeg føler/mener, tenker jeg ikke er god nok, dårlig selvtillitt Sikkert mer og, men disse tingene nevnt over tror jeg er det jeg sliter mest med i alle fall. Hva tenker dere? Hvor begynner jeg og hva er hovedproblemet her? Anonymkode: 7628e...bbf
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor tror dere kjernen til problemene mine ligger? Hvor begynne? Hva er best å endre først? har ingen venner eller familie i nærheten, har mistet kontakten med gamle venner, familie tar sjeldent kontakt, føler meg ensom mye sliten, orker lite, sover mye, lite energi, hodepine, liten matlyst, ofte forkjølet sliter på studiet, skjønner lite, henger langt etter, stresser en del, sannsynligvis stryk på eksamen dårlig på kommunikasjon og formulere meg rett, blir ofte misforstått, blir lett nervøs og stresser i situasjoner jeg føler meg utrygg i usikker på meg selv, og hva jeg føler/mener, tenker jeg ikke er god nok, dårlig selvtillitt Sikkert mer og, men disse tingene nevnt over tror jeg er det jeg sliter mest med i alle fall. Hva tenker dere? Hvor begynner jeg og hva er hovedproblemet her? Anonymkode: 7628e...bbf Høres ut som om du har det litt kjipt. Hva har du lyst til å gjøre? Hvis jeg var deg ville jeg gjort noe som gjorde meg glad. Anonymkode: c39ae...386
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Jeg ville begynt med mat og passe søvn! Aktivitet etterhvert. Hvis du får orden på spisingen, en døgnrytme, og nok men ikke overdrevent med søvn i skikkelig døgnrytme, så kan det gi et mye bedre utgangspunkt for å jobbe med resten! Anonymkode: 076e2...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 Jeg ville satset på studiene. Bruk energi på å komme deg ajour. Da får du tankene bort fra deg selv og trygger fremtiden. Det vil gi selvtillit og du treffer sikkert andre hyggelige studenter på kollokviegruppet ect. Anonymkode: 82f4b...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå