LittDiva Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 (endret) Noen som har erfaring med lampen? Vurderer sterkt å kjøpe en. Takler mørketiden dårligere for hvert år som går. Hvilken har du? Hvor stor effekt føler du den gir? Endret 30. november 2019 av LittDiva
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Har ikke dagslyslampe, men wakeup light fra phillips. Våkner til «dagslys» når vekkerklokken ringer. Den er et være eller ikke være i mørketiden. Jeg VÅKNER faktisk. Null problemer med å våkne til rett tid, selv ved solverv når det er bekmørkt 20 timer i døgnet. Vil tro dagslyslampe gir noe av det samme lyset, mulig litt lysere/sterkere? Ville kjøpt den om jeg var deg. Det man trenger i mørketida er jo lys, så om du sliter nå vil du neppe angre. Anonymkode: 23c4d...9a5
Jadzia Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Jeg har, og hadde ikke overlevd vinteren uten. Prøvde i fjor, men da sov jeg og var trøtt hele tida. Har brukt den fast i mange år nå.
LittDiva Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2019 Takk for svar dere! Da blir det nok lampe på meg ja😅.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, Jadzia skrev: Jeg har, og hadde ikke overlevd vinteren uten. Prøvde i fjor, men da sov jeg og var trøtt hele tida. Har brukt den fast i mange år nå. Enig. og en wake-up light er ikke det samme, selv om det også er en bra ting. Anonymkode: 19103...f7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå