Gå til innhold

Han sa at det "dunker i tissen".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en type jeg holder på med skulle ha sex i formiddag. Etter å ha klint og hisset hverandre skikkelig opp en stund sier han plutselig: "Det dunker sånn i tissen!" Jeg kom helt ut av det og måtte le av utsagnet, og spurte ham om han er 7 år gammel. Ble litt avtent der og da, men kom inn i det igjen da vi begynte på nytt, og han heldigvis holdt slike barnslige kommentarer for seg selv, og endte opp med å ha god sex. 

Detter er ikke noe problem eller "dealbraker" på noen måte, men synes det var komisk at noen bruker et slikt uttrykk i fullt alvor. :P 

Anonymkode: ab740...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, jeg hadde dævva 😆 

Anonymkode: 1166c...3be

Ikke sant, jeg måtte le en god stund før vi kunne prøve igjen. :ler: 

Anonymkode: ab740...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forventet jeg ikke!!

Jeg antok da jeg leste overskriven at dette var en av de «fortvilet mor» med et barn på bhg-/tidlig skole alder som sa det «dunker i tissen» og nå ønsker råd på hvordan håndtere den samtalen🤣 

Anonymkode: 1166c...3be

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forventet jeg ikke!!

Jeg antok da jeg leste overskriven at dette var en av de «fortvilet mor» med et barn på bhg-/tidlig skole alder som sa det «dunker i tissen» og nå ønsker råd på hvordan håndtere den samtalen🤣 

Anonymkode: 1166c...3be

Haha, ja det er noe en "fortvilet mor" aka creepy mann kunne ha funnet på. :fnise: 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du var teit. 

Anonymkode: 51080...003

Glad i deg og, ha en riktig god lørdag! :) 

Anonymkode: ab740...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte den ikke.. hva vil det si da?

Anonymkode: a325d...c6b

Det vil si at han var så stiv og opphisset at det dunket i penisen. 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg ikke helt ser humoren her.

Anonymkode: 98e0e...192

Det var bare en så teit og uventet kommentar at det ble komisk der og da. 

Anonymkode: ab740...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det samme selv, trodde nesten jeg hadde funnet på det. Er det en jeg har ligget med kanskje? :ler: 

Men sier det ikke i senga da.. 😜  Er mer sånn når man for eksempel forteller venner om en date som ikke fungerte helt, han var kjekk og hyggelig men det dunket ikke i tissen. Jeg sier det fordi jeg synes det er morsomt, for tiss er så teit og barnslig ord. Og usexy, så skjønner både at du lo og at du syntes det var litt turn off. 

Jeg tror egentlig ganske så få synes det er hot når en mann kaller penisen sin for tissen eller tissefanten.

Men deilig å høre om når det dunker, banker, murrer, kribler, dirrer, rykker og napper og rører på seg der nede synes jeg :) 

 

Anonymkode: 6f5e7...7e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.11.2019 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jeg og en type jeg holder på med skulle ha sex i formiddag. Etter å ha klint og hisset hverandre skikkelig opp en stund sier han plutselig: "Det dunker sånn i tissen!" Jeg kom helt ut av det og måtte le av utsagnet, og spurte ham om han er 7 år gammel. Ble litt avtent der og da, men kom inn i det igjen da vi begynte på nytt, og han heldigvis holdt slike barnslige kommentarer for seg selv, og endte opp med å ha god sex. 

Detter er ikke noe problem eller "dealbraker" på noen måte, men synes det var komisk at noen bruker et slikt uttrykk i fullt alvor. :P 

Anonymkode: ab740...4a8

Du burde prøve å ha dunking i pikken. Er ganske fælt igrunn😔

Anonymkode: a0ddd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde prøve å ha dunking i pikken. Er ganske fælt igrunn😔

Anonymkode: a0ddd...3c0

Det verker i fitta også når man er veldig kåt, kan føles som små kramper nesten. Ingenting å grine for.

Anonymkode: 8e02c...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meen altså, hallo, det er kanskje morsomt, men ingenting å blir turned off av, vel? Han prøvde vel bare på litt dirty talk. Det er vanskelig!!

Anonymkode: 8e02c...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han ikke var 7 år? Mange gutter lyver på alderen sin for å få sjans på damer.

Anonymkode: bc439...7e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gå an å være litt grei med fyren eller? Hadde han vært syv år, hadde han tross alt sagt: det kiler i tissen, eller: det er noe merkelig med tissen min.

Anonymkode: 8e02c...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det dunker i tissen" det vil si at når man blir skikkelig kåt, kjennes det ut som det er puls i den, det dunker som et hjerte. Kuken hopper i takt med hjerte. Hadde du vist det skulle du ha vært stolt, det tyder på at du tenner han vannvettig mye😂

Noen ganger kjennes det ut som blodårene sprenges i kuken, sånn type frustrert steinhard søndagskuk👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...