Gå til innhold

Kåt konstant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame på 46 her.

Har på under ett år gått fra å ga nesten fraværende sexlyst til å være kåt konstant. Er gift og vi har sex 3-5 ganger i uka, jeg kunne fint hatt det hver dag🙈 men det orker ikke han.

Forstår ikke hva som har skjedd.
Noen som har opplevd det samme her? Eller har ei mulig forklaring. 

Anonymkode: 700ea...387

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke dette veldig vanlig da? Det har med alderen å gjøre. Damer blir kåtere med årene, helt til overgangsalderen slutter. 

Anonymkode: f8d53...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt det slik, jeg er 29! Hvis det øker med alderen blir jeg vel sexgal til jeg er 40!🤪

Anonymkode: 40fd1...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hva som har skjedd.

Oij ka bra da, tipper du elsker det når du tidligere var nesten uten. Å være konstant kåt hele tiden er litt slitsomt i lengden når man er på jobb. Men for min del har jeg hjemmekontor nå og kan blåse ut når jeg vil.

Spiser jeg mye sjømat blir jeg mye kåtere, og etter at jeg begynte å trene oftere. Bruker da vid treningsbukse så det er ingenting som holder den på plass, men jeg tror det kommer av at pikker får dingle fritt og er mere i bevegelse... Har du hatt kostendring? er matlysten din blitt større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 30.11.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Dame på 46 her.

Har på under ett år gått fra å ga nesten fraværende sexlyst til å være kåt konstant. Er gift og vi har sex 3-5 ganger i uka, jeg kunne fint hatt det hver dag🙈 men det orker ikke han.

Forstår ikke hva som har skjedd.
Noen som har opplevd det samme her? Eller har ei mulig forklaring. 

Anonymkode: 700ea...387

Nå er du   den heldig situasjon  som har en forståelsesfull  partner som til en viss grad dekker din sexuelle behover.     Hva med alle dem som ikkje får dekket sitt behov og regelmessig tilgang på kuk eller fitte.   Det er nok ingen god forklaring på hvorfor noen mennesker har eit avhengihetsbehov og føler eit  konstand behov for sex  medan andre godt kan greie seg utan sex.

Noen føler eit konstant behov for røyk, og noen føler eit konstant behov for snus.   Har det på tilsvarende måte som du, men får ikkje dekket mitt behov igjennom sex med partneren ettersom vi har ulikt sexbehov.   Synes  heller ikkje det er greitt å presse partneren til mer sex ettersom   Sexen er  lystbetont og bør  ikkje føles som eit press. 

Derer nok ingen god forklaring på hva som har skjedd, men svaret  kan ein få igjennom mer  hjerneforskning.   Meg bekjent er det eit organ i hjærnen som heter hyofysen som styrer sexhvovet.  

Min far var fastrøyker igjennom alle år, og var avhengi av tobakk og røyk til enhver tid, og eit problem når han etterhvert havnet på sykehjemmet.     Plutseleg en dag fikk han eit "drypp" og  m.a. mistet taleevnen, men pratet likevel som  en foss selv  om ingen lenger forstod.     Tobakkspungen blei  umidddelbart etter  "dryppet "  lagt i en skuff, og glemt for alltid...... levde de 2 siste årene utan at han spurdte etter tobakken.    Jeg nevner denne hendelsen med at eg er rimleg sikker på at det er noen likhetstrekk her.   

Sexbehovet ligger i hjærnen og ikkje i kjønsorganet slik mange tror.   

 

 

 

   

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Nå er du   den heldig situasjon  som har en forståelsesfull  partner som til en viss grad dekker din sexuelle behover.     Hva med alle dem som ikkje får dekket sitt behov og regelmessig tilgang på kuk eller fitte.   Det er nok ingen god forklaring på hvorfor noen mennesker har eit avhengihetsbehov og føler eit  konstand behov for sex  medan andre godt kan greie seg utan sex.

Noen føler eit konstant behov for røyk, og noen føler eit konstant behov for snus.   Har det på tilsvarende måte som du, men får ikkje dekket mitt behov igjennom sex med partneren ettersom vi har ulikt sexbehov.   Synes  heller ikkje det er greitt å presse partneren til mer sex ettersom   Sexen er  lystbetont og bør  ikkje føles som eit press. 

Derer nok ingen god forklaring på hva som har skjedd, men svaret  kan ein få igjennom mer  hjerneforskning.   Meg bekjent er det eit organ i hjærnen som heter hyofysen som styrer sexhvovet.  

Min far var fastrøyker igjennom alle år, og var avhengi av tobakk og røyk til enhver tid, og eit problem når han etterhvert havnet på sykehjemmet.     Plutseleg en dag fikk han eit "drypp" og  m.a. mistet taleevnen, men pratet likevel som  en foss selv  om ingen lenger forstod.     Tobakkspungen blei  umidddelbart etter  "dryppet "  lagt i en skuff, og glemt for alltid...... levde de 2 siste årene utan at han spurdte etter tobakken.    Jeg nevner denne hendelsen med at eg er rimleg sikker på at det er noen likhetstrekk her.   

Sexbehovet ligger i hjærnen og ikkje i kjønsorganet slik mange tror.   

 

 

 

   

Så du antyder at jeg har hatt et drypp🤣 er det det eneste som kan forklare økt sexlyst hos kvinner🤣

Anonymkode: 700ea...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Oij ka bra da, tipper du elsker det når du tidligere var nesten uten. Å være konstant kåt hele tiden er litt slitsomt i lengden når man er på jobb. Men for min del har jeg hjemmekontor nå og kan blåse ut når jeg vil.

Spiser jeg mye sjømat blir jeg mye kåtere, og etter at jeg begynte å trene oftere. Bruker da vid treningsbukse så det er ingenting som holder den på plass, men jeg tror det kommer av at pikker får dingle fritt og er mere i bevegelse... Har du hatt kostendring? er matlysten din blitt større?

Elsker det selvfølgelig😍

Men det er slitsomt på jobb🙈

Har både endret kostholdet og begynt å trene mer.

Anonymkode: 700ea...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har både endret kostholdet og begynt å trene mer.

Så hærlig å høre, tror det er årsaken, det er nok derfor jeg også er konstant kåt🤪🙈

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Oij ka bra da, tipper du elsker det når du tidligere var nesten uten. Å være konstant kåt hele tiden er litt slitsomt i lengden når man er på jobb. Men for min del har jeg hjemmekontor nå og kan blåse ut når jeg vil.

Spiser jeg mye sjømat blir jeg mye kåtere, og etter at jeg begynte å trene oftere. Bruker da vid treningsbukse så det er ingenting som holder den på plass, men jeg tror det kommer av at pikker får dingle fritt og er mere i bevegelse... Har du hatt kostendring? er matlysten din blitt større?

Forøvrig mindre matlyst enn før🤔

Anonymkode: 700ea...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar på kruttet, ikke ha sex HVER DAG! Men annenhver.....

Anonymkode: 37130...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, for meg øker sexlysten med matlysten🤔Nå er det jo jeg som lager maten her da, så det er ikke så rart jeg har matlyst, skryt skryt😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å knekke koden. Hadde tidligere nesten bestandig lyst på sex før det plutselig forsvant, nærmest over natta for et par år siden. Skulle ønske jeg visste hva det kom av og hvordan jeg kunne løse det. Jeg vil jo ha et sexliv, jeg vil bare ikke ha sex på samme måte som før :(

Anonymkode: 3de02...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg visste hva det kom av og hvordan jeg kunne løse det. Jeg vil jo ha et sexliv, jeg vil bare ikke ha sex på samme måte som før

Er det ikke en sammenheng med trening og matlyst tror du? 🤔 Bruker du noe medisiner?

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ååh, for meg øker sexlysten med matlysten🤔Nå er det jo jeg som lager maten her da, så det er ikke så rart jeg har matlyst, skryt skryt😂😂

Kanskje jeg får dekket behovet via sex😉

Anonymkode: 700ea...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du antyder at jeg har hatt et drypp🤣 er det det eneste som kan forklare økt sexlyst hos kvinner🤣

Anonymkode: 700ea...387

Nå  er det mange som  har hatt  drypp utan at de har vert klar over det .    Er  ingen hjærneforsker, men "noe er det  inne i hjærnebarken  " som styrer både  vårt  sanser og  sex -orgasmebehov, og andre behover.  Kan forøvri  føles slitsomt å gå rundt å vera konstant kåt m/ oppsvulmet  kjønnsorgan        Etter en orgasme får ein  frigjordt en mengde oppladet  sexuell energi  gjennom den  psykisk / fysisk aktivitet.   

Kanskje har du vert  sliten psykisk   /  fysisk og ikkje hatt overskudd til sex.  ?    Eller  kanskje det kan  ha ein samanheng med dine dårlige  fysikk ?.    Andre psykiske  påkjenninger  kan  svekke   imunforsvaret lystene.   

Tidligere var "fåikål pygton"  >men når er det omsider blitt "yndlingsretten" .

   Smaken på mat  ligger på tunga, og tunga er den samme idag som før.   Du har  tilsynelatende  forståelsesfull og veloppdragen  partner som forsøker å innfri ditt sexbehov sjølv om han  slettes ikkje føler samme sexbehovet.     Det vitner om at han elsker dama si, og si og det  kanskje har skjedd noe positivt mellom DERE som har vekket sexlysten tilbake.   ? ? 🎅

                 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt det slik, jeg er 29! Hvis det øker med alderen blir jeg vel sexgal til jeg er 40!🤪

Anonymkode: 40fd1...d0f

Jeg er også sånn, blir bare kåtere og kåtere med alderen. Og jeg er 32år😜

Anonymkode: c1b5f...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Er det ikke en sammenheng med trening og matlyst tror du? 🤔 Bruker du noe medisiner?

Matlysten har det aldri vært noe i veien med. Kosthold er beinhard disiplin for meg om jeg skal holde vekta. Trener daglig, tar ingen medisiner.

Anonymkode: 3de02...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...