Gå til innhold

Mot i brøstet eller Karl & co?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan komme med den glimrende nyheten for de som ikke har fått det med seg, at alle sesongene av Karl & Co har kommet ut på tv2sumo😊 Mener mot i brøstet er der også, hvis det ikke er tatt ned enda.

Anonymkode: a3e0f...763

AnonymBruker
Skrevet
På 30.11.2019 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare nei.

Anonymkode: 5a277...ff8

På 30.11.2019 den 16.00, AnonymBruker skrev:

Eeeehhhhhh.......

Anonymkode: 654ff...ed7

Slutt å tulle. Jeg likte ikke disse seriene da jeg var yngre, men nå som jeg er litt eldre (midten av tyveårene), så syns jeg begge seriene er morsomme 😅Så vennligst ikke diss, det er ikke bedre å like dårlige amerikanske sitcoms 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 07e69...97e

AnonymBruker
Skrevet
På 30.11.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Elsket Mot I brøstet på 90 tallet. Synes det var kjempe morsomt og var så morsomt da Karl ble så sinna, hehe 🤣 Både Ulf og Vigdis i Karl Og Co synes jeg var så irriterende. Derfor hadde jeg problemer med å se på Karl Og Co

Jente 31

Anonymkode: facaf...347

Det morsomste er jo når Karl blir sint 😁Syns også Vigdis og Ulf var irriterende å se på, derfor velger jeg Mot I Brøstet. Er selv 26 år. 

Anonymkode: 07e69...97e

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei, den serien er bare pinlig.

Anonymkode: 0a7c6...984

AnonymBruker
Skrevet
På 30.11.2019 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Hvilken av disse seriene synes dere er morsomst? Jeg liker begge, men synes Karl & co er best 😁

Anonymkode: ac69a...e0a

De er like dårlige begge to.

Anonymkode: 0a7c6...984

AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag, som med alt annet 😉

For min del så er jeg oppvokst med Mot i Brøstet, jeg var fem år i 1993. Så klart hadde jeg ikke den samme oppfatningen av humoren som det jeg har nå, men jeg syns fortsatt det er en av de mest udødelige underholdningsseriene innen norsk humor. Det er ikke fantastisk filmet, og enkelte av karakterene blir overdrevet etter hvert, men pytt pytt. Jeg fikk ikke helt den samme følelsen med Karl og Co, men den har øyeblikk den og.

Anonymkode: c331c...f87

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Ser mot i brøstet nå. Målfrid: "Skulle vi ikke kjøpe boblebad da?"    Karl: "Du fikk jo en boblejakke i fjor." 😂😂

Anonymkode: 24ffe...a6d

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke sett på noen av disse seriene nå. Likte mot i brøstet da jeg gikk på barneskole da. Jeg er egentlig for sitcoms og vil at det sakl komme tilbake, men da må de oppdatere humoren litt, for alle de type jokesa har man jo hørt før en million ganger.. 

Anonymkode: 524db...58e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2019 den 15.24):

Nei, noen av oss liker slikt som dette.

Anonymkode: 203ca...2f3

Viste du at det går an å like både Karl & Co, Mot i brøstet og Yes Minister.

Det går faktisk an og like alle tre samtidig.

Ja jeg vet sjokkerende.

Skrevet

Det er få programmer som byr meg mer i mot enn Mot i Brøstet, ett av dem er Karl & co.

• Liker 2
Skrevet

Var morsomt den gangen de gikk på tv første gang, men synes i dag at de er like dårlige.

Anonymkode: 654ff...ed7

• Liker 1
Skrevet

Usikker. Har prøvd å se en del på det i nyere tid, og det som slår meg er at Nils Vogt er den eneste som fortsatt er morsom med dagens briller. Ulf, Nils, Vigdis, Smestad osv har alt for opplagte replikker og for opplagt oppførsel. Karl er den eneste som er interessant, muligens fordi han er en litt mer kompleks karakter enn de andre. Han er både sint, egoistisk og litt narsissistisk, men samtidig omsorgsfull, klønete og litt harry. Ellers tror jeg også det har noe å si at Nils Vogt er en veldig god skuespiller. 

Anonymkode: 90c52...44b

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.11.2019 den 18.54):

Jeg er gammel nok, og HATER den type duste-humor.

Morsommere enn den teite humoren som er i dag i hvert fall. Kan knapt kalles humor.

Endret av OPIgirl
Skrevet
On 12/3/2019 at 3:24 PM, AnonymBruker said:

Nei, noen av oss liker slikt som dette.

En av mine favorittserier.

Av Mot i Brøstet og Karl og Co likte jeg Karl og Co best. 

Anonymkode: f2d3e...011

Skrevet
Pappi skrev (48 minutter siden):

Det er få programmer som byr meg mer i mot enn Mot i Brøstet, ett av dem er Karl & co.

😂😂😂

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Syns å huske at jeg likte Mot i børstet best, men likte begge to. Men som alt annet, endrer humor seg både med alder og samfunnet, så det ville nok helt sikkert ikke vært så morsomt som jeg husker det om jeg hadde sett det igjen i dag.

Anonymkode: 6830b...f4a

Skrevet

Mot i brøstet ❤️ Elsker det, men er virkelig mange som hadde dømt en på det. Så tør nesten ikke si det høyt😅😄 K31

Anonymkode: b1322...e22

• Liker 1
Skrevet

Karl&co var ikke morsomt. Mot i brøstet var gøy da jeg var 8 år, spesielt fordi det var av de voksne ansett som umoralsk og noe barn ikke burde se. 

Min gamle bestemor var ikke så nøye på det, så der var det fritt fram å skru på TVen på tirsdager tror jeg det var og se på. 

Anonymkode: 4d9c4...2aa

Skrevet

Velger Mot i brøstet 

Anonymkode: b6607...173

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Usikker. Har prøvd å se en del på det i nyere tid, og det som slår meg er at Nils Vogt er den eneste som fortsatt er morsom med dagens briller. Ulf, Nils, Vigdis, Smestad osv har alt for opplagte replikker og for opplagt oppførsel. Karl er den eneste som er interessant, muligens fordi han er en litt mer kompleks karakter enn de andre. Han er både sint, egoistisk og litt narsissistisk, men samtidig omsorgsfull, klønete og litt harry. Ellers tror jeg også det har noe å si at Nils Vogt er en veldig god skuespiller. 

Anonymkode: 90c52...44b

Digger at han er så sarkastisk 😁

Anonymkode: 24ffe...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...