AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #21 Skrevet 2. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om Tinder Gold er verdt det kommer an på. Er du kvinne og lever et minimum sunt liv, tar vare på deg selv, og legger ut gode bilder, og en ok tekst? Ja. Du trenger ikke være noen modell for å få en drøss med likes på Tinder som kvinne. Selvfølgelig, er du typen litt for chubby, eller xxl, så kan du ikke forvente så altfor mange likes, da menn i det store og hele heller mot kvinner som er slim og fit, med og uten former. Er du mann derimot så stiller det seg annerledes. Skal tinder være noe å betale for som mann, så er det en fordel å ha de beste bildene du kan ta av deg selv. Og hele bildet, inkludert utseende ditt har betydning om du noen sveiper ene eller andre veien. Mer så for menn, en for kvinner. Har du en god jobb og status, så er det en fordel å vise det gjennom bildene. Samt hobbyer og fritidsaktiviteter. I tillegg bør du ha en god tekst. Er du den gjennomsnittlige mann, gjerne under, så vær forberedt på frustrasjon og voksende selvtillit mens mangelen på matcher og likes uteblir. Og ha i tankene at kvinner behandler dette like mye som kjøttmarked som menn, og at du sansynligvis vil ha et annet resultat om du møter dama i verden ellers. Anonymkode: b1e35...557 Jeg lagde en profil som kvinne. Uten bilde og tekst.. kun alder og navn som syntes og fikk drøssevis med likes hvor flere av de begynte å skrive.. Anonymkode: 520a4...565 1
OnFire Skrevet 2. desember 2019 #22 Skrevet 2. desember 2019 Har gull og synes det er genialt. Ikke så stiv pris heller, under 100 kr/mnd.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #23 Skrevet 3. desember 2019 Jeg lot meg akkurat lokke, fordi at Tinder påstod at jeg hadde 8 likes, og det er tall som er uhørt høyt for meg å være. I tillegg så hadde de supertilbud på Tinder Gold, til halv pris, så jeg slo til, bare for å se at jeg bare har 2 likes, og det er de nøyaktig samme to som var der når Tinder Gold utløp for 3 måneder siden. Anonymkode: 1398f...9b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå