AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Kort historie; Vi har truffes en stund, hatt sex en gang (sist date), og skal etter planen treffes i kveld hjemme hos han. Men selvsagt har jeg fått mensen en uke for tidelig.... Vi er ganske nye med hverandre, og har aldri pratet noe særlig enda om hva dette er, hva vi tenker om hverandre etc., så jeg vet ikke hvordan han tenker ifht om besøket ikveld bare er for sexen sin skyld? Jeg har jo fortsatt lyst å treffe han, men redd jeg kommer der, at han har forventninger og så kan jeg ikke. Noen med synspunkt? Burde jeg utsette «daten»? Vi er begge voksne personer om det er av betydning. 30+ Anonymkode: 0afac...0bc
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Mitt synspunkt er å knulle uansett såfremt du er komfo med det, det er bare å spørre han. Min opplevelse er at du er noe "varmere" og det gir god smøring. At du suger eller runker meg, synes jeg ikke noe særlig om. Synes det skal være rettferdig for begge! Og det å vise tålmodighet til dama den stakkars tiden, kan jeg gjerne også vente. Den lille ventetiden kan forstærke kjærligheten og sexlivet🤫
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort historie; Vi har truffes en stund, hatt sex en gang (sist date), og skal etter planen treffes i kveld hjemme hos han. Men selvsagt har jeg fått mensen en uke for tidelig.... Vi er ganske nye med hverandre, og har aldri pratet noe særlig enda om hva dette er, hva vi tenker om hverandre etc., så jeg vet ikke hvordan han tenker ifht om besøket ikveld bare er for sexen sin skyld? Jeg har jo fortsatt lyst å treffe han, men redd jeg kommer der, at han har forventninger og så kan jeg ikke. Noen med synspunkt? Burde jeg utsette «daten»? Vi er begge voksne personer om det er av betydning. 30+ Anonymkode: 0afac...0bc Snakk med han. Dere er voksne Anonymkode: fa96c...394
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå