Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Veit dette temaet har vore oppe før, men sidan det har kome så mange nye brukarar etter jul, så har eg lyst å prøve igjen! Har du gått på folkehøgskule? Kor? Korleis var det? Har du kontakt med folka enda?
Gjest lilletroll Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har gått på Tonheim v Hamar. Var veldig morsomt, men jeg personlig fikk nook ikke så mye ut av det som mannge andre som har gått på folkehøgskole. Har veldig liten kontakt med nyervervede venner derfra. Bare sporadisk.
Gjest gf Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har ikke gått på folkehøyskole. Sikkert et kjempefint år, men skulle jeg først tatt et "fri år" ville jeg mye heller dratt som utvekslingselev. Det tror jeg er enda mer lærerikt og spennende.
Gjest ghjest Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 har du kikket gjennom de gamle trådene, da? Og har du tenkt deg på folkehøgskole selv, i tilfelle hvilke(n)? Jeg har gått på Nansenskolen, trivdes kjempemasse, selv om det er intenst å bo så tett et helt år. Men jeg tror jeg har svart før også
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 har du kikket gjennom de gamle trådene, da? Og har du tenkt deg på folkehøgskole selv, i tilfelle hvilke(n)? Jeg har gått på Nansenskolen, trivdes kjempemasse, selv om det er intenst å bo så tett et helt år. Men jeg tror jeg har svart før også Ja har lest dei alle. Men det er komt så mange nye brukarar, så det kunne jo hende dei hadde noko å fortelje Eg skal gå på Rauma.
Gjest gjøvik Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har gått på Gjøvik. Helt greit, men skulle heller ha reist utenlandsk. Har kontakt med 2 av elevene der nå (etter 8 år). Det er jo hyggelig.......
Xantippe Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 har du kikket gjennom de gamle trådene, da? Og har du tenkt deg på folkehøgskole selv, i tilfelle hvilke(n)? Jeg har gått på Nansenskolen, trivdes kjempemasse, selv om det er intenst å bo så tett et helt år. Men jeg tror jeg har svart før også Jeg har også gått på Nansenskolen Anger ikke på det.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Gikk på Nordmøre Folkehøgskule. Genialt år!
Gjest Marja Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Det er nå ni år siden jeg var ferdig med et folkehøyskoleår. (Jøss, tida flyr fort, begynner å bli litt gammel nå.) Og det var et fantastisk år. Folkehøyskole kan anbefales på det sterkeste. Det er som du sikkert vet, ingen god utdannelse, men det er et år der du får utviklet deg selv og du får helt sikkert mange gode venner. Jeg har fortsatt kontakt med mange fra folkehøyskolen, blant annet er jeg gift med en medelev derfra...
Grooo Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Folkehøgskole er fantastisk, men det har du vel funnet ut at jeg mener hvis du har lest de gamle trådene. Kjenner en som skal gå på Rauma neste år, han er kjekk&grei så du kan glede deg
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har ikke gått på folkehøyskole. Sikkert et kjempefint år, men skulle jeg først tatt et "fri år" ville jeg mye heller dratt som utvekslingselev. Det tror jeg er enda mer lærerikt og spennende. Jeg har gjort begge deler....og måtte jeg velge hadde jeg valgt utenlands året mitt uten tvil!!
Søtpotita Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Eg har gått på folkehøgskule. Eit utrulig kjedelig år, året syns eg gjekk over 5 år...tida gjekk så seint! Gleda meg utrulig masse til eg var ferdig. Blei lei av strenge reglar og eit altfor lukka miljø. Har kontakt med nokon få endå, men det blir sjeldnare og sjeldnare mellom møta. Dersom eg fekk bestemma om igjen ville eg tatt eit år utanlands UTAN TVIL!! Men kjenner mange som har likt seg kjempegodt på folkehøgskule og ville ikkje valgt noko anna, så det er vel opp til den enkelte:) Det er vel berre å prøva å sjå
Gjest Adiana Skrevet 2. juni 2005 #16 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har gått på Namdals Folkehøgskole og trivdes sinnsykt godt. Jeg har alltid ment at det er en klisje det alle sier. "Folkehøgskoleåret er det mest fantastiske året i mitt liv" Men det er faktisk sant! Du lærer så utrolig mye om deg selv og andre medmennesker. Mitt råd er å holde ut selv det kommer vanskelige perioder. Det jo ikke like lett hele tiden... Men i etterkant er det virkelig verdt det. Ønsker deg lykke til. Du kommer til å få det så sinnsykt bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå