Gå til innhold

Date og mensen, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort historie; Vi har truffes en stund, hatt sex en gang (sist date), og skal etter planen treffes i kveld hjemme hos han. Men selvsagt har jeg fått mensen en uke for tidelig.... 

Vi er ganske nye med hverandre, og har aldri pratet noe særlig enda om hva dette er, hva vi tenker om hverandre etc., så jeg vet ikke hvordan han tenker ifht om besøket ikveld bare er for sexen sin skyld? 

Jeg har jo fortsatt lyst å treffe han, men redd jeg kommer der, at han har forventninger og så kan jeg ikke. 

Noen med synspunkt? Burde jeg utsette «daten»? Vi er begge voksne personer om det er av betydning. 30+ 

Anonymkode: 21426...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si til han at du har mensen. Hvis han er voksen så skjønner han det. 

Anonymkode: b1b40...298

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare si til han at du har mensen. Hvis han er voksen så skjønner han det. 

Anonymkode: b1b40...298

På forhånd, altså før daten? Problemet er jo at jeg tenker at dersom dette bare er sex, så kommer han til å tenke «hvorfor gadd hun komme hit da». 

Skjønner at dette kanskje er litt merkelige ting å spørre om på KG i en alder av 30+, men ja.. er ikke så vane med å date. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På forhånd, altså før daten? Problemet er jo at jeg tenker at dersom dette bare er sex, så kommer han til å tenke «hvorfor gadd hun komme hit da». 

Skjønner at dette kanskje er litt merkelige ting å spørre om på KG i en alder av 30+, men ja.. er ikke så vane med å date. 

Ønsker du å treffe han kun for sexens skyld? Hvis ikke er det jo ganske tullete å avlyse eller å si ifra i forkant. Hvis det er slik at han blir skuffet eller tenker at du ikke skulle ha kommet dit fordi dere ikke skal ha sex er han jo ikke noe å satse på. 

Anonymkode: 9de76...734

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette kun sex for DEG? Det er spørsmålet du må stille. Ikke om han tenker sånn eller slik, det spiller faktisk ingen rolle. 

Om han blir sur eller hva, når du sier du har mensen, da har en fått det avklart da og du tar det derfra om du vil fortsette.

Anonymkode: 9311e...151

• Liker 2
Skrevet

dere starter i feil ende, dere er ikke kjærester engang, og du prater om at dere har sex... vit hva du vil først eller kjenn på om du er forelsket eller om det er mann du vil leve sammens med før du har sex eller tenker tanken... 

Anonymkode: e1849...c83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...