Gå til innhold

Småstrikk til menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har strikket mest til kvinner, men nå er det en mann jeg skal strikke til. Hva av småstrikk kan jeg strikke? Forslag til konkrete ting?

Tenker lue eller votter f.eks, men hva slags lue? Eller votter, hvilket mønster? 

Eller andre forslag som har slått an hos dere :) 

Anonymkode: 82e12...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tova tøfler, kaldt som faen vottene, lue, selbuvanter, skjerf...

Anonymkode: 3618f...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslolua er litt kjedelig å strikke, men mannen min er veldig glad i sin og tipper mange menn ville like en sånn. Har også strikket helt enkle ribbestrikkede luer og mønsterstrikkede votter (må jo bare finne oppskrift med herrestørrelse). Og tovede votter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine forslag! Tror det enten blir oslolue eller tovede votter. 

Synes det er enklere å strikke til kvinner da jeg kan strikke størrelse ut i fra meg selv. Så dette blir ny erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til samboeren min har jeg strikket osloluen og flere par med selbuvotter. Spesielt vottene blir flittig brukt.

Har tidligere strikket tovede tøfler og votter til far og bestefar, vært populært.0

Anonymkode: 3e9f6...81e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har strikket mest til kvinner, men nå er det en mann jeg skal strikke til. Hva av småstrikk kan jeg strikke? Forslag til konkrete ting?

Tenker lue eller votter f.eks, men hva slags lue? Eller votter, hvilket mønster? 

Eller andre forslag som har slått an hos dere :) 

Jeg strikker også småstrikk til mennene i familien til jul. Svogeren min får et fint sett med meg som jeg bestiller fra garnius, vedlig billig akkurat nå foresten. Lucas lue og lucas loop. Veldig godt og maskulint garn. Anbefales. Fint med  sett. Egentlig koster det over 600 for settet men enda er det nedsatt.

Anonymkode: 0f4bf...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...