Gå til innhold

Jente/-venninne-gjenger!


Thomasine

Anbefalte innlegg

Hvor mange jenter er det i din vennekrets?

Og når dere møtes er det som regel bare dere jentene eller er det med familie (kjæreste og evt. barn)?

Vi samles som regel alltid med familier og spiser og har samvær. På den måten kjenner alle hverandre godt og vi reiser ofte på ferier sammen også. Barna er gode venner også!

Vi jentene går også på kino eller bare ut å spiser alene innimellom også,

men som oftest er det med alle sammen.

Vet om jentegjenger som møtes jevnlig - en gang i mnd - og det gir nok noe spesielt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har faktisk ikke noen "jentegjeng". Jeg har fire gode venninner, men ingen av dem pleier å henge sammen. Da jeg var litt yngre derimot, var jeg "med i" en gjeng på fem stykker. Vi hadde ofte sammenkomster uten kjærester, hvor vi så film hjemme hos en av oss, gikk ut på restaurant, på kino, fotballkamper etc. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to forskjellige "jentegjenger" jeg er med i, en her jeg bor nå og en der jeg er oppvokst.

her som jeg bor nå, er vi 4 jenter som er veldig mye sammen. har mange andre venner og venninner også, men er vi fire som er mest sammen og som jeg trives best med. Kjærestene til 2 av jentene er også endel med oss, men vi passer på å være mye alene sammen vi fire også. synes det er viktig å bare kunne skravle vi jentene, og bare kose oss sammen.

der jeg er oppvokst er vi en ganske stor vennegjeng som samles når alle er hjemme. pleier å ta ferie sammen sånn at vi får sett hveranre mye, og utnyttet tiden sammen. ser hverandre dessverre altfor lite, blir mest i julen og sommeren. har det helt supert sammen, og finner på mye gøy sammen. viktig å pleie vennskapet når vi alle er spredt rundt omkring i landet.

i utgangspunktet var vi en gjeng på 7 jenter men mange har samboere og kjærester så vi har etterhvert blitt ganske mange. noen ganger sender vi gutta bort slik at vi jentene kan få vært sammen, men vi er som regel alle sammen. når vi er sammen pleier vi å dra på hyttetur eller campingtur, drar på cafe, tar oss en fest i ny og ne, spiser ute osv. ingen har barn ennå, så vi er ganske frie til å gjøre akkurat hva vi vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berry

Jeg har to forskjellige "gjenger":

Den eldste består av 5 venninner. Vi har blitt litt spredt i det siste, så når vi er sammen er det ofte fest, enten med våre kjærester eller med andre venninner igjen. En av disse venninnene og hennes samboer er jeg og samboer gode venner med, og drar på ferie sammen.

Den andre gjengen består av 4 par og ellers 2 single (en gutt og en jente.) Vi finner ofte på mye moro, på tvers av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har mange venninder, men ikkje en sånn fast "gjeng" på en måte. Eg har 5 nære venninder, så er det etpar stykker som er meir vennar med etpar av dei vennindene igjen. :-)

Vi møtes ganske ofte, men ikkje dei samme kvar gong. Gjer ikkje noko spesielt. Går på fest eller ser TV, slarvar og et snop.

Det er litt sånn at alle er velkomne og dei som vil dukkar opp.

2 av vennindene har forresten ungar, ellers er vi alle unge og "familiefri". Typar er sjelden (aldri) med. Kun viss kjæresten til den vi er hos er heime liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har to venninnegjenger. Den ene treffes fast hver 14 dag, der er vi 7 stykker. (uten mann og barn) Hadde mye fester sammen med gubbene før i tiden, men det har blitt mindre av det nå. To av disse reiser vi mye på ferie/turer sammen med. (mine shoppingvenninner :sjarmor: ) Disse damene har jeg kjent halve livet.

Den andre venninnegjengen, vi er 4 damer, treffes like ofte med menn/barn som uten. Vi går mye på tur, trener og går på fjellturer sammen uten mann og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange venninner. Noen kjenner hverandre og andre ikke. Hvem som møtes og hvor ofte varierer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...