Gå til innhold

Den eldste og yngste du har ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yngste: 5mnd yngre enn meg
Eldste: 5 mnd eldre enn meg. 

Anonymkode: 96e7d...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngste, 1 år yngre. 

Eldste, 19 år eldre. 

Anonymkode: f4c5d...528

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Yngste var et år eldre enn jeg, eldste ti år eldre.

Skrevet (endret)

22-44

Endret av SM30
Skrevet

Yngste er 21 mens jeg var 48. Voksen kvinne som er gilf

• Liker 2
Skrevet
På 2.12.2019 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Yngste: 5mnd yngre enn meg
Eldste: 5 mnd eldre enn meg. 

Anonymkode: 96e7d...1a6

Ikke stor variasjon. Hva er din alder?

Skrevet

Da jeg var 16 så var det en på 33, motsatt vei 1,5 år. Men er på tinder og satser på en yngre. 😈

Anonymkode: 1d5bd...62d

Skrevet

Det som slår meg er at kvinner ofte vil ha sex med eldre menn pga fantasi eller erfaring. Men når menn sier de har hatt sex med yngre er det feil. Dere er vel såpass klok at for at dette regnestykket skal gå opp må jo den ene være eldre og den andre yngre. Ofte er det den yngre som aktivt søker sex med en som er eldre og ikke motsatt.

Anonymkode: fa8d2...152

• Liker 2
Skrevet

Er tidlig i 40-åra, og den yngste jeg har hatt sex med i løpet av de siste åra var 21. Den eldste er jeg litt usikker på, men hun hadde nok rundet 60, og fortsatt et fyrverkeri av de sjeldne👍

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Påkrevd skrev:

Er tidlig i 40-åra, og den yngste jeg har hatt sex med i løpet av de siste åra var 21. Den eldste er jeg litt usikker på, men hun hadde nok rundet 60, og fortsatt et fyrverkeri av de sjeldne👍

1 time siden, Påkrevd skrev:

Sjeldne, men de finnes. Å Herregud  så deilige.    Som jeg skrev i et tidligere innlegg så hadde jeg ei på nesten 70 (68),  fyrverkeri er bare forordet både mentalt og fysisk. Jeg måtte google navnet hennes etterpå for å sjekke om hun bløffa om alderen, trodde hun var ca. 50 max 55.  

Jeg kunne skrevet et helt innlegg her bare om hun der, må oppleves før man tror det er sant . 😁  

Vet ikke hvorfor det ble dobbelt her, må ha rota litt. (blir litt opphissa når jeg tenker på henne)😜

Anonymkode: 2bb53...d10

• Liker 1
Skrevet

Yngste var 4 år eldre enn meg. Eldste var 30 år eldre. 

Anonymkode: b38bd...b3b

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldne, men de finnes. Å Herregud  så deilige.    Som jeg skrev i et tidligere innlegg så hadde jeg ei på nesten 70 (68),  fyrverkeri er bare forordet både mentalt og fysisk. Jeg måtte google navnet hennes etterpå for å sjekke om hun bløffa om alderen, trodde hun var ca. 50 max 55.  

Jeg kunne skrevet et helt innlegg her bare om hun der, må oppleves før man tror det er sant . 😁  

Vet ikke hvorfor det ble dobbelt her, må ha rota litt. (blir litt opphissa når jeg tenker på henne)😜

Fortell litt mer om opplevelse da;)

K46

Anonymkode: e793b...cb0

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell litt mer om opplevelse da;)

K46

Hehe.... jeg kan vel ikke skrive en detaljert sexnovelle her, da blir det vel slettet.  Men hun var helt rå, hun hadde en spesiell utstråling som gjorde meg sprengkåt.  Hadde fortsatt "jentekropp", og et og et sugende, lengtende blikk som bare "tok" meg. Sammen med klærne, parfymen og sminken ble hun uimotståelig.

Og jeg ble ikke skuffet, det var tydelig at sprengkåte 33-åringer ikke var hverdagskost for henne. Svenskene har et godt uttrykk, hun "nøt og tjøt". Sov ikke et sekund den natten, pulte som villdyr hele natta. At ikke hotellet fikk klage, skjønner jeg ikke.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.... jeg kan vel ikke skrive en detaljert sexnovelle her, da blir det vel slettet.  Men hun var helt rå, hun hadde en spesiell utstråling som gjorde meg sprengkåt.  Hadde fortsatt "jentekropp", og et og et sugende, lengtende blikk som bare "tok" meg. Sammen med klærne, parfymen og sminken ble hun uimotståelig.

Og jeg ble ikke skuffet, det var tydelig at sprengkåte 33-åringer ikke var hverdagskost for henne. Svenskene har et godt uttrykk, hun "nøt og tjøt". Sov ikke et sekund den natten, pulte som villdyr hele natta. At ikke hotellet fikk klage, skjønner jeg ikke.

Hehe takk for at du deler. Menn rundt 30 år er jo uimotståelig, så skjønner henne godt ;) 

Skrevet

Yngste er 2år yngre enn meg og eldste er 8år eldre enn meg.

Skrevet

Eldste: 45 år da jeg var 18.

Yngste: 17 da jeg var 18. 

Er mann og liker bedre at damene er erfarne seksuelt og trygge på seg selv og det de driver med. 

Anonymkode: 3766d...05b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe takk for at du deler. Menn rundt 30 år er jo uimotståelig, så skjønner henne godt ;) 

Bare hyggelig   Du får legge deg i hardtrening nå, så sjekker du 30-åringer så det gyver etter ved 70 du også. 😁  

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig   Du får legge deg i hardtrening nå, så sjekker du 30-åringer så det gyver etter ved 70 du også. 😁  

Hadde satt egen grense på 50 år, da burde jeg være voksen nok til å holde meg unna ungguttene, men du gir meg håp😬

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde satt egen grense på 50 år, da burde jeg være voksen nok til å holde meg unna ungguttene, men du gir meg håp😬

:helen:  😘   Lykke til !   

Skrevet
På 3.12.2019 den 20.00, Modent skrev:

Yngste er 21 mens jeg var 48. Voksen kvinne som er gilf

👍   Alle unge menn burde prøve en gilf, det er den absolutt beste seksuelle comboen som finns.  Jeg var så heldig å få prøve min  første (52), når jeg var 24. Og det er jeg så evig takknemlig for, glemmer henne aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...