Gå til innhold

«Foster spark», men ikke gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjent bevegelser i magen som kjennes helt ut som en baby som sparker i noen dager nå. (Har barn, så jeg vet hvordan det føles)

Men, jeg hadde mensen for noen dager siden. Så tviler veldig på at jeg er gravid, og ikke så langt i ett svangerskap. 

Tenker det må være luft eller tarmer som beveger seg? Har kjent slike «spark» tidligere også, men aldri så mye som jeg gjør nå. Det er flere ganger om dagen. 

Tror jeg tar en graviditetstest i morgen, bare for å utelukke det helt 😅

Noen flere som har det slik? Lurer litt på hva det egentlig kan være. For jeg kjenner det minst en gang i timen, noen ganger som Leamus og andre ganger som «foster spark». Begynner å bli litt plagsomt... 

Anonymkode: 12f0d...172

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på prevensjon? Kan fortsatt ha blødninger når man er gravid.. (uten at det er noe galt). 

Spiser du annerledes enn før? Kan være luft i magen. 

Har og hatt fantomspark i magen, søm jeg tenker er tarmbevegelser.  Man er jo litt mer ømfintlig etter graviditeter. Men aldri hatt det i dagsavis. 

Anonymkode: 91e37...416

Skrevet

Ja jeg har det veldig ofte faktisk. Kjennes helt likt ut som når jeg var gravid. Legen s det bare var tarm bevegelser 😢 kunne ønske det var en baby i stedet

Anonymkode: 399e3...ac2

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har det veldig ofte faktisk. Kjennes helt likt ut som når jeg var gravid. Legen s det bare var tarm bevegelser 😢 kunne ønske det var en baby i stedet

Anonymkode: 399e3...ac2

Har du tatt graviditetstest?

Skrevet

Innbilt svangerskap?

Anonymkode: c7ca8...25a

Skrevet

Dette opplevde jeg regelmessig i over ti år etter sist fødte barn. Jeg tror det bare er fantom»smerter», og kroppen som mimrer, jeg:) Er stor forskjell på dette og tarmbevegelser, er nå min opplevelse. 

Anonymkode: 32922...7de

• Liker 2
Skrevet

Har brukt kondom. Menstruasjonen min har vært veldig uregelmessig, men det har den egentlig alltid brukt å være. 

Kommer til å teste meg for sikkerhets skyld. Da jeg var gravid sist fant jeg det ut nokså sent, men gikk på p-piller og hoppet over mensen. Har ingen symptomer på graviditet (utenom bevegelser i magen da😅). Tviler på det er innbilt svangerskap, siden jeg ikke tror/føler meg gravid. 

Fint å se det er andre også som merker slik. Har jo googlet, men følte meg ikke så mye klokere. Har det jo ganske ofte i løpet av en dag, så begynte å lure på om det kanskje burde sjekkes opp i. Føler meg ikke oppblåst, men kan godt hende det er luft. Bare uvant å kjenne så mye bevegelser i magen. 

Ts. 

Skrevet

Jeg opplever også det fordi jeg har født. På siden, kjennes akkurat ut som de første sparkene, men det er bare tarmbevegelser og fordi jeg er vandt til å tenke at det er spark. Sikkert mange av de første sparkene man innbiller seg haha

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid, men jeg har det og hos meg er det bare leamus i muskler!

Anonymkode: 6e495...336

Skrevet

Det er bare luft. Slipp det ut 😁

Anonymkode: 15b09...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...