Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute i siste liten! Jeg har ikke funnet noen ferdiglagde som passer han - ikke har han skjegg, han drikker ikke alkohol og jeg tror ikke han er sånn veldig gira på erotiske kalendere. Har dere noen gode tips til billige gaver som kan kjøpes inn? 

Skrevet
1 minutt siden, Mentos skrev:

Ute i siste liten! Jeg har ikke funnet noen ferdiglagde som passer han - ikke har han skjegg, han drikker ikke alkohol og jeg tror ikke han er sånn veldig gira på erotiske kalendere. Har dere noen gode tips til billige gaver som kan kjøpes inn? 

Hvorfor lage julekalender? Det er utrolig dårlig for miljøet!

Anonymkode: 6432a...995

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjøpt sjokolade, sokker, truser, massasjeolje, snus, øl (ser jo at din ikke drikker alkohol), sjampo, såpe (slike ting han bruker til hverdags). Eventuelt så kan du jo lage julekaker med lapper du skriver. Eller feks at du gir massasjeolje den ene dagen. Å neste dag får han en lapp der det står 1 times massasje. 

Anonymkode: 4c087...8b8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det trenger det ikke å være. I fjor lagde jeg kalender med alt fra paracet til maisbokser og tacokrydder. Haha, jævlig sært men han er en praktisk person. 

Skrevet
4 minutter siden, Mentos skrev:

Det trenger det ikke å være. I fjor lagde jeg kalender med alt fra paracet til maisbokser og tacokrydder. Haha, jævlig sært men han er en praktisk person. 

Ok, da er dere virkelig unntaket! Kreds!😊🙌🏼

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis! Man kan lage kalender hvor en får ulike tjenester som middag, massasje, et bilde på mobilen ila dagen, en liten sjokolade, eller nyttige ting som vedkommende uansett ellers måtte kjøpt selv; sokker, hårprodukter, massasjeolje, verktøy, treningsklær, bøker osv

Samboeren min får en kalender bestående av 24 konvolutter hvor det inni hver av dem står hint til hvor dagens lille ting er gjemt. Alt fra sokker til løfte om massasje eller andre ting å gjøre sammen som kino ol

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt sjokolade, sokker, truser, massasjeolje, snus, øl (ser jo at din ikke drikker alkohol), sjampo, såpe (slike ting han bruker til hverdags). Eventuelt så kan du jo lage julekaker med lapper du skriver. Eller feks at du gir massasjeolje den ene dagen. Å neste dag får han en lapp der det står 1 times massasje. 

Anonymkode: 4c087...8b8

10 minutter siden, Lill3My skrev:

Ikke nødvendigvis! Man kan lage kalender hvor en får ulike tjenester som middag, massasje, et bilde på mobilen ila dagen, en liten sjokolade, eller nyttige ting som vedkommende uansett ellers måtte kjøpt selv; sokker, hårprodukter, massasjeolje, verktøy, treningsklær, bøker osv

Samboeren min får en kalender bestående av 24 konvolutter hvor det inni hver av dem står hint til hvor dagens lille ting er gjemt. Alt fra sokker til løfte om massasje eller andre ting å gjøre sammen som kino ol

Takk for gode tips! Tror jeg går for flest tjeneste-gaver. Det vil han sette pris på 🙂

Skrevet

Jeg har kjøpt skrapelodd, godteri, klut til bil, spekesnacks, en pose med den ene tingen han liker i smågodthyllene, dusjsåper, kjevle, noen sjokolader og diverse annet du ikke vil ha tips om

Anonymkode: 89621...d74

Skrevet

Min skal få en sexy overraskelse hver lørdag i adventa😉 har kjøpt inn sexy undertøy, massasjelys, pisk, leketøy, sexy nissedrakt og litt annet😉

Anonymkode: 002a5...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...