AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Jeg har den siste tiden flasset, det virker som det ofte kommer samtidig med kulden. Kan ikke huske dette problemet på sommeren. Det er ikke store flak, men små hvite prikker. Det klør ikke spesielt. Mistenker tørr hodebunn kanskje? Hva kan man få gjort med det? Anonymkode: 740f9...11b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Jeg følger gjerne denne. Jeg har også størst problemer på vinteren og det klør ikke. Frisøren min sier jeg har så tykt hår at det kan komme av mangel på luft, men har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt det? Anonymkode: bdb21...517
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Jeg har hatt kjempeproblemer med kløe og flass, det ble betydelig bedre når jeg begynte med Fungoral sjampo. Før hadde jeg åpne sår i hodebunnen, og det klødde infernalsk. Nå klør det ingenting! Flasset er nesten borte også. Jeg har ingen andre gode råd dessverre. Anonymkode: a55f2...047
antiislamist Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 har problemer med det samme og flassjampo funker ikke
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 Selukos fra apoteket. Anonymkode: 44c3a...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå