Gå til innhold

beste Ungdomsbil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 18 år ute etter første bil. er ute etter den beste sedan med over 100 hk, minst feil, best utsende, nyeste utgave dere kan finne (helst dieselbil). max pris 80 tusen. Har sett på nett med det meste er utdatert og kanskje dere ser noen jeg ikke kan :) 

 Gjerne send inn deres beste råd :) 

Anonymkode: 146ad...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende er jo veldig individuelt. 100hk er rimelig slapt også. Hva med en Honda Accord, Volvo S60 eller Toyota Camry?

Anonymkode: 9beea...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandsafari skrev:

Denne følgte faktisk alle mine krav 

Den har en Manuel gir kasse og bakhjulsdrift som er flott. Over 100 hk. 

:) gjerne kom med flere forslag 

Mine fav merker er subaru impreza, bmw, Mazda og audi(a5) 

Alt som blir sendt inn lagrer jeg på en mappe 📂 sånn jeg kan sammenligne. 

Anonymkode: 146ad...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, ikke kjøp en gammel BMW. Enkleste måten å bli bankrott på.

Anonymkode: 9beea...7cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, ikke kjøp en gammel BMW. Enkleste måten å bli bankrott på.

Anonymkode: 9beea...7cd

Sånn helt egentlig blir jeg neppe å skaffe en sånn BMW Bare feil på de 

Anonymkode: 146ad...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 18 år ute etter første bil. er ute etter den beste sedan med over 100 hk, minst feil, best utsende, nyeste utgave dere kan finne (helst dieselbil). max pris 80 tusen. Har sett på nett med det meste er utdatert og kanskje dere ser noen jeg ikke kan :) 

 Gjerne send inn deres beste råd :) 

Anonymkode: 146ad...780

Bruk heller pengene dine på en trygg bil. Bil er ikke leketøy, det er potensielle drapsmaskiner om de behandler dem som det.

Er du interessert i å råkjøre får du heller kjøpe deg en banebil og bruke den på lukket område.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Troverdigheten skrev:

Bruk heller pengene dine på en trygg bil. Bil er ikke leketøy, det er potensielle drapsmaskiner om de behandler dem som det.

Er du interessert i å råkjøre får du heller kjøpe deg en banebil og bruke den på lukket område.

Ok boomer 

Anonymkode: 146ad...780

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok boomer 

Anonymkode: 146ad...780

Skal du kanskje få deg din egen personlighet fremfor å spy ut memes? Vet du i det hele tatt hva «OK boomer» står for?

Endret av Troverdigheten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et fornuftig og rasjonelt valg er japse som toyota og nissan. men er du 18 er vel en stilig bil mer interessant regner jeg med, full forståelse. kjøp noe rimelig du har råd til å krasje, ser du ønsker bakhjulstrekker så skjønner tegningen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Troverdigheten skrev:

Bruk heller pengene dine på en trygg bil. Bil er ikke leketøy, det er potensielle drapsmaskiner om de behandler dem som det.

Er du interessert i å råkjøre får du heller kjøpe deg en banebil og bruke den på lukket område.

Signerer denne! Barnet ditt er (håper jeg) det mest dyrebare du har og sikkerhet bør telle mer enn hk! Hilsen dame i 40 årene som har både familiebil og banebil. 

Anonymkode: 6730b...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne! Barnet ditt er (håper jeg) det mest dyrebare du har og sikkerhet bør telle mer enn hk! Hilsen dame i 40 årene som har både familiebil og banebil. 

Anonymkode: 6730b...6aa

Jeg tror det er 18-åringen selv som har skrevet HI altså. 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var en audi quattro. God og sikker bil, for meg var det viktig å kunne komme frem på vinterføre ettersom jeg bor på bygda og må over fjell og land for å komme meg dit jeg skal... Heller audi enn bmw. 

Anonymkode: 4655b...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg bor er vintern nådeløs, veien hjem til bygda er forferdelig(vi har norske attraksjoner for noen av Norges verste veier) . Bilen må kunne kommer seg igjennom en del løs-snø for å si det mildt. 

Anonymkode: 146ad...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg bor er vintern nådeløs, veien hjem til bygda er forferdelig(vi har norske attraksjoner for noen av Norges verste veier) . Bilen må kunne kommer seg igjennom en del løs-snø for å si det mildt. 

Anonymkode: 146ad...780

Og derfor skal du ha en bil du kan leke deg med på en allerede farlig vei?

Kjøp heller en trygg bil med 4WD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjon: 

Egentlig ikke noen særlig "god ide" å spørre etter bil-tråd her på Kvinneguiden! Man får bare noen få "relevante" kommentarer som uansett spriker i alle mulige slags retninger.             

Anonymkode: 31cf4...e14

Hvor tar du den fra? TS har jo fått gode svar. Det at dieseltroll og folk på digresjoner tar så mye plass, har vel heller med manglende moderering å gjøre.

Anonymkode: 9beea...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...