Gå til innhold

Fremstår dette kleint/desperat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fulgte en mann på Instagram (som jeg ikke kjenner). Dagen etter fulgte han meg tilbake og likte en selfie på min profil. Jeg likte et tilbake. Et par dager etter skrev han til meg på DM, i forbindelse med en story jeg hadde lagt ut. Det var bare en kommentar, og han skrev ikke noe mer når jeg svarte ham. Det var vel egentlig ikke noe mer å si, men kjenner at jeg vil snakke mer med ham. I bioen har han skrevet snapchatten sin, det samme har jeg. 

Er det kleint å adde ham på snapchat? Klarer ikke å bestemme meg om det er jeg som "har ballen" eller ikke. Tenker at han ville kanskje addet meg, dersom han ville ha mer kontakt. Jeg vet ikke? Kanskje jeg bør snakke mer på DM først, men føler det blir litt rart også?

Anonymkode: e1c55...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg og du har definitivt ballen om svaret ditt var av typen jeg mistenker

Skrevet

Eh... ja, men hvorfor ikke? Den som intet våger intet vinner. 
Dog spesielt å følge noen man ikke kjenner med mindre det er en «offentlig person».

Anonymkode: 389b8...892

Skrevet

Jeg syns ikke du skal fundere så mye over hva som er kleint eller hvem som "har ballen".

Bare ta steget nå. Liker han deg vil han like at du kommer til han, men han kan fort føle at han har vel mye kontroll dersom du "alltid" skriver først, men dette føler du fort lenger ut i relasjonen

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært innom profilen til denne fyren flere ganger før, for mange måneder siden. Så fant jeg han plutselig igjen når jeg var full, og da måtte jeg bare trykke følg. Ja, jeg er klein... Han er ikke en offentlig person/kjent, men har OK med følgere. 

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Han liker deg og du har definitivt ballen om svaret ditt var av typen jeg mistenker

Jeg svarte bare noe sånt som "ja, det er det :)", da han kommenterte noe jeg spiste. Haha.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarte bare noe sånt som "ja, det er det :)", da han kommenterte noe jeg spiste. Haha.

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Nettopp.

Hva burde jeg ha skrevet? Mener du at jeg bør adde ham på snapchat? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva burde jeg ha skrevet? Mener du at jeg bør adde ham på snapchat? 

Noe med mer å snakke videre om

Ja

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Noe med mer å snakke videre om

Ja

Greit, men det får vente til i kveld... Jeg blir så lett flau av sånt 🤪

Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, først og fremst, slutt å bli flau! Gjør det du har lyst til, går det galt, rist det av deg og se framover. Dette her er da ingenting i forhold til hva som venter videre i livet. Gi mer faen!!! Gjør ting, prøv ting, gjort er gjort og spist er spist. Ingen husker dette om to dager uansett. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det fredags kveld med mindre du bare er ute etter et ligg.

Skrevet
51 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Herlighet, først og fremst, slutt å bli flau! Gjør det du har lyst til, går det galt, rist det av deg og se framover. Dette her er da ingenting i forhold til hva som venter videre i livet. Gi mer faen!!! Gjør ting, prøv ting, gjort er gjort og spist er spist. Ingen husker dette om to dager uansett. 

Sant det, helt sant. Men tenker på om han synes jeg virker desperat, for det er jo aldri en bra ting. Det vil jo bare ødelegge, i så fall.

Skrevet
49 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke gjør det fredags kveld med mindre du bare er ute etter et ligg.

Godt poeng! 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det, helt sant. Men tenker på om han synes jeg virker desperat, for det er jo aldri en bra ting. Det vil jo bare ødelegge, i så fall.

Det får ikke ødelagt noe som ikke er noe. Er han hypp, er det bra. Og er han ikke hypp, betyr ikke det at du er desperat :) Du har bare prøvd deg fram, det gikk ikke, neivel, da går vi videre og legger ting bak oss. 

Skrevet
11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Det får ikke ødelagt noe som ikke er noe. Er han hypp, er det bra. Og er han ikke hypp, betyr ikke det at du er desperat :) Du har bare prøvd deg fram, det gikk ikke, neivel, da går vi videre og legger ting bak oss. 

Greit, du overbeviste meg. Skal gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...