Gå til innhold

Should i stay or should i go

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste ikke alle kommentarene her. Jeg ligner veldig på ho jenta du beskriver. Men det er fordi at jeg ikke vet hvor jeg har daten min henne. Jeg skjønner ikke om han vil ha meg som kjæreste eller ff.. Jeg forventer at han spør meg direkte om jeg vil være kjæresten hans...

Anonymkode: d08b8...1e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 18.12.2019 den 9.30, SteveMacqueen skrev:

En liten oppdatering i alt kaoset. 

Kan vel si at ting står litt på stedet hvil, samtidig som ting faktisk går litt fremover. 

Kort oppsummert. Greia er som følgende. 

Hun vil ikke at ting skal bli så seriøst. Forklarer at det ikke innebærer at det er noen andre på banen, Men at det dreper lysten til vedkommende litt og at det resulterer i at vedkommende trekker seg tilbake. Hun dyrket usikkerheten litt i meg på noen punkter. Det gjorde at hun ble enda mer usikker.  Hun vil fortsatt treffes og ha jevnlig kontakt, Men hun orker ikke seriøsiteten, ta stilling til kjæreste tematikken eller drama som kommer som følge av at hun får disse «ticksene» sine. (Ditcher på planer, gir stikk for å såre, svarer fort eller gir lite av seg selv. Vi ble enige om at vi skulle ta ting piano da det for meg egentlig kun virker som at hun trenger tid, men på et premiss. At jeg faktisk ikke gjør dette uten hensikt. Jeg ser for meg at det blir meg og henne til slutt. Hvis hun overhode ikke har lignende følelser er dette over fra min side.  Vi er veldig on board på dette punktet og hun foreslår at jeg skal komme hjem til henne i julen slik at jeg både kan være med henne samt møte hele flokken. Den ultimate testen! Quote.

Denne kvelden er helt magisk og hun vil ikke dra. Prater henne i søvn på telefon og får en bunch med hyggelige meldinger dagen derpå. Hun er mer kjærlig enn jeg noen gang har opplevd henne. Hun sier at hun liker meg SKIKKELIG GODT. Noe vedkommende ikke har følt på med andre enn tidligere kjæreste.

Hun insjer så på at vi skal treffes, men her starter kaoset. Igjen... Hun dukker ikke opp. Ringer fra hjemmet og sier at hun glemte det. Senere på dagen får jeg så en ny melding om hun kan komme på besøk. Jeg sier selvsagt ja, får så en ny melding med «hva gjør du? ❤️« 

Jeg svarer i god tro om at vi skal treffes, men her inntreffer total radio silence jeg får melding midt på natten. Jeg sovna på sofaen. Dobbel ditch på under 12 timer. Hva skjer KG? 

Her dukker jo den forbanna usikkerheten opp igjen.

Dukket opp noe annet noen andre ? 
Er jeg sinnsykt naiv hvis jeg velger å tro at vi er eksklusive? Burde jeg ta høyde for at dette bare er tull og tøys fra hennes side og at vi er flere menn om benet? Jeg har seriøst aldri vært så rådvill som jeg er nå. 
Oppførsel og ting som blir sagt makes no SENSE!! 

Spør meg til stadighet hva jeg driver med og hva jeg skal, men det virker nesten mer som en obligatorisk greie eller at hun vil ha status quo på hva jeg driver med eller hvor jeg befinner meg. 

Sier til stadig at hun kan være en skikkelig dust mot f.eks eks-kjæreste. Forklarer at hun var skikkelig ugrei den første dagen vi møttes. Legger litt opp til at det dreier seg om oppførsel rettet til det motsatte kjønn typ flørting eller ligging. Det har blitt så mye den siste tiden egentlig helt fra starten, men definitivt verre nå. Jeg kan f.eks spørre henne hvordan helgen var, eller var det gøy på fest. Da kan jeg få noen slike. He-he-he... Du skulle bare visst.. Virker som om det er en skikkelig skremselspropaganda på gang. Eller er det faktisk det hun prøver å si til meg. Ikke gå for meg, jeg kommer til å være en jævel mot deg. For slik er jeg og slik har jeg bestemt meg for å være. 

Dette svinger så sykt om dagen, så er det verdt det? Hun virker jo helt håpløst forelska til tider, men så slår den andre bryteren seg på. 

Jeg kjenner meg veldig igjen i jenta, og det skyldes tilknytningsproblematikk og en angst for å bli såret. Hvis jeg holder på sånn som henne med en gutt så liker jeg han, men så fort vi kommer for nærme får jeg angst og blir helt «nummen» - altså føler plutselig ingenting - og ender opp med å forsvinne i noen dager/avlyse planer osv. Det er en forsvarsmekanisme for å forhindre at andre kommer for nære og dermed kan såre meg. Det er ikke utenkelig at hun holder på med flere samtidig, fordi risikoen for å bli såret minsker når man har flere strenger å spille på. Mitt tips til deg er dessverre at du ikke kan forandre henne, hun er nødt til å jobbe med seg selv først. Viser du henne at du er tilgjengelig når hun vil ha deg, vil hun aldri slippe deg nærmere - fordi hun ikke trenger det. En annen sørgelig nyhet er at dersom du kutter henne fullstendig ut så vil hun ikke bli såret, fordi hun har vært forberedt på det fra starten av.

Anonymkode: 17b68...4c5

• Liker 2
Skrevet

Når du har vokst opp med mye avvisning og usikkerhet, vil det bli kaos. Både for deg og henne. Hvis du er forvirra, er nok hun 100 ganger verre. Det kreves en sterk mann som takler å stå i det da det stormer som verst. Samtidig som du viser hva som er greit og ikke. For eksempel at avtaler skal holdes, og at du ikke ønsker å høre om penishistorier eller ekser av respekt. Jeg har vært ekstremt dårlig til å ta hensyn til andres følelser, siden ingen tok hensyn til mine. Det er ikke sikkert hun forstår det er idioti. 

Jeg snakket med min mann om det her, etter å ha lest din historie. Om han angrer fordi det stormer av og til. Han sa nei, siden han visste hva han gikk til, og at det å være med meg er hva han vil. 

Jeg hadde nok krevd, hvis jeg var deg, at hun gikk i terapi for å finne ut hvorfor hun reagerer som hun gjør, så både hun og du får hjelp i det her. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...