AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Hvor kjøper dere klærne deres? Synes de vanlige butikkene blir veldig "ungdommelig og lettkledd". Så vil gjerne høre hvor man får kjøpt mer for damer på min alder. Hadde vært flott å få svar før kl 12, skal ut å handle. Anonymkode: f3f2e...50f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Hadde satt pris på svar! Anonymkode: f3f2e...50f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Jeg er mitt i 50 årene så ikke langt unna men jeg kjøper det meste av klær på nett. Cellbes, H&M, Klingel, Zalando. Hvis man leter finner man mye klær som ikke er typisk 20 årene eller for ungt. Man trenger ikke kle seg som kjerring lenger 😄 Har funnet masse finne bukser og overdeler på nettet. Litt mer klassisk stil er det kanskje. Har sett mye klær jeg ønsker meg men fant ut det passa best for de yngre. Synes det er mer utvalg på nett enn fysisk i butikk. Men leter du på H&M i butikk så finner du nok noe til deg, samme gjelder Lindex og muligens Cubus. Man må bare lete. Anonymkode: f2641...bd6 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Min mor er over 60, hun handler mye på Floyd.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 Bogerud tekstil, PM. Anonymkode: e5f17...3be
Roci Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 Har inntrykk av at en del i din aldrer finne mye hos Zavannah 3
Perelandra Skrevet 29. november 2019 #7 Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bogerud tekstil, PM. Anonymkode: e5f17...3be PM eksisterer ikke lenger, og Bogerud finnes bare i Oslo-området. Zavanna har forøvrig samme eier som Bogerud og langt på vei de samme varene. Er enig i at det kan passe for godt voksne.
tirben Skrevet 30. november 2019 #8 Skrevet 30. november 2019 På 29.11.2019 den 15.06, Perelandra skrev: PM eksisterer ikke lenger, og Bogerud finnes bare i Oslo-området. Zavanna har forøvrig samme eier som Bogerud og langt på vei de samme varene. Er enig i at det kan passe for godt voksne. Jeg er straks 60, men finner ikke klær på Zavanna. Synes det er dårlig kvalitet. Jeg liker mye skandinavisk design, Bytimo, SamsøeSamsøe, Filippa K, Just female, Second Female Acne for å nevne noen. 3
Kicki_90 Skrevet 1. desember 2019 #9 Skrevet 1. desember 2019 (endret) Til en senere anledning så kan jeg anbefale Match, Ødegaard (Til Henne) og B-young. Min mor handler ofte hos disse, hun er 62 år, men er opptatt av passform, riktige farger og god kvalitet. Ellers så har ofte lokale forretninger med fokus på voksne kvinner godt utvalg, og god service. Vi har et par sånne her i byen, hvor vi kan handle begge to. Endret 1. desember 2019 av Kicki_90
Perelandra Skrevet 1. desember 2019 #10 Skrevet 1. desember 2019 Jeg er ikke over 60, men godt voksen (i slutten av 40-årene). I tillegg pleier jeg å hjelp min mamma på snart 90 år med å handle klær. 4 timer siden, Kicki_90 skrev: Til en senere anledning så kan jeg anbefale Match, Ødegaard og B-young. Min mor handler ofte hos disse, hun er 62 år, men er opptatt av passform, riktige farger og god kvalitet. Ellers så har ofte lokale forretninger med fokus på voksne kvinner godt utvalg, og god service. Vi har et par sånne her i byen, hvor vi kan handle begge to. Har også god erfaring med B-Yong for min mamma. På tross av navnet på butikkjeden, har hun funnet mye fint der. Den lokale butikken er også god på personlig service. I tillegg til B-Yong finner mamma klær på Zavanna, Cubus og Til Henne. Hun er i motsetning til meg slank og spinkel, så størrelse er ikke noe problem for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå