AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 Kjæresten min fortalte meg at en av hans fantasier er å ha trekant med meg og en annen mann eller kvinne. Han sa han var villig til å forsøke å kontakte noen, altså han er villig til å leve ut fantasien sin. Hva tenker dere om dette? Jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det... Anonymkode: b6e62...aa5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Personlig hadde det vært helt uaktuelt for meg i et forhold... Anonymkode: 41222...894 2
Hr. Aktiv Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 Mange gjør dette og driver med det på fast basis. Det de sier de som er dreven på dette er det samme. Du må være trygg på deg selv og stole på partneren din 100% og tåle å se partneren drive på med et annet menneske uansett kjønn egentlig. Er du ikke det drit i det. Quite enkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 TS, bare det at du ikke vet svaret, og spør KG, er jo et svar i seg selv. Hadde du vært klart så hadde du ikke hatt behov for å spørre. 23/18 over og ut. Anonymkode: 0860c...0f3 1
cmd Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min fortalte meg at en av hans fantasier er å ha trekant med meg og en annen mann eller kvinne. Han sa han var villig til å forsøke å kontakte noen, altså han er villig til å leve ut fantasien sin. Hva tenker dere om dette? Jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det... han sa ifra om sin fantasi og ville leve ut fantasien. Men spurte han deg om du var med på det? Fikk han JA fra deg om å "finne" noen?
Gjest Paramount Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 Dersom du deler denne fantasien er det vel greit, dersom ikke, er det uaktuelt. Vanskeligere er det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå