Gå til innhold

Liker menn å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig ikke, men som alle andre sier jeg at jeg liker det 😎 Gjør meg ikke noe spesielt å gjøre det da selv om jeg ikke liker det helt. Ideelt hadde et par minutter med slikking før sex vært nok 

Anonymkode: b9295...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det. Elsker det. Det å ha totalt herredømme over dama som har hengitt seg til meg der jeg gir henne det beste og kåter henne opp max ja det finnes ikke noe bedre. Ligger der og ser henne rett i øynene mens jeg slikker og suger på hennes lepper og område rundt klitoris. Så i tillegg putter jeg en finger eller to inn og legger trykk på hennes g-punkt. Da går det ikke lange stunda før jeg kjenner det kjemmer rundt fingeren/fingrene mine. :)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke alle, men jeg synes det er fantastisk. Det er nok kanskje det som tenner meg aller mest.

Anonymkode: 24846...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig godt, men kun med den rette og hvis hun er barbert. Kan nok til nøds gjøre det med en hårete dame også, men da er det ikke opphissende eller deilig.

Anonymkode: 931e8...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer heeelt an på. Med rett seksuell kjemi kan alt bli fantastisk, men det kan jammen være lite givende også. I seg selv er det ikke fantastisk...

Anonymkode: 685fc...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa!! Det er kanskje det jeg setter øverst på ønskelista! Det smaker bare så herlig at jeg kan holde på så lenge det skal være! :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevian skrev:

Jaa!! Det er kanskje det jeg setter øverst på ønskelista! Det smaker bare så herlig at jeg kan holde på så lenge det skal være! :sikle:

jeg husker at du sa du ikke ville ha hår i maten, så svarte jeg med at du har skjegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke liker det er det bare å tvinge ham 😘

(joke)

Anonymkode: 089e1...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han ikke liker det er det bare å tvinge ham 😘

(joke)

Anonymkode: 089e1...92a

I forhold til alt dere kvinner tvinger oss menn til er jo dette bare en behagelig bagatell👌🐭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gjør dere det? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: d6c6f...58f

Jeg liker det meget godt, men det kreves selvfølgelig at kvinnen er ren og pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres så teknisk ut når man sier "slikke". Ja, det er det jeg gjør, men det er jo samspillet mellom oss som er greia. 

Det er en del av sexen jeg ser frem til, ofte mer enn samleiet/annet. Med mindre det er snakk om en kjappis eller en eller annen spesiell setting, så ville jeg ikke følt meg tilfredsstilt hvis jeg ikke hadde slikket.

Men, for å sette det på spissen, selv om jeg hadde hatt lang periode med sextørke hadde jeg ikke kjøpt en gummi-vagina for å slikke den, så det er jo ikke det å slikke sånt rent teknisk som er greia. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Liker det. Så godt at jeg slikker henne som en hund helt til hun dytter meg vekk. Sikkert pinlig og nedverdigende for noen, ikke for meg. Jeg følger bare instinktene når det kommer til sex. Hvorfor liker jeg det? Kanskje fordi det er fantastisk deilig å berøre noe silkemykt og glatt med tunga, som samtidig smaker noe som overgår absolutt alt av andre fristelser? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig godt, men kun med den rette og hvis hun er barbert. Kan nok til nøds gjøre det med en hårete dame også, men da er det ikke opphissende eller deilig.

Anonymkode: 931e8...d35

Dette er så kvalmt. Kvinner har hår på musa. Vi får det i puberteten. Det er et tegn på at vi blir voksne. 

Anonymkode: 7ef59...ad6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikket ei en gang i 2 timer og 45 minutter inkl. dildo/vibrator, hun kom 8-9 ganger om jeg ikke husket feil. Selv kom jeg to ganger bare av å tørrjokke underveis. Så ja, jeg elsker å slikke og med selvsikkerhet si at jeg kan det😂

For dere som ikke har opplevd slikking, la menn få sjansen å slippe til, det øker sjansen for mere variert sex og mere orgasmer🤞

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...