Gå til innhold

Orgasme av tissing

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Unnskyld for ekkel tittel. Noen ganger om jeg har vært opphisset en stund, kan det hende jeg får nytelse av tissing. Kan andre ganger gjøre vondt (ikke normalt), men jeg kjenner av klitoris blir stimulert. Et veldig sensitivt område som jeg ikke stimulerer med fingrene. Pleier bare å ta på kjønnsleppene, mest de indre. Noen andre som kjenner liknende når de tisser? 

Endret av dainty
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet
På 28.11.2019 den 21.49, dainty skrev:

Unnskyld for ekkel tittel.

Ingen grunn til å unnskylde. Kan ikke gi deg noen fornuftige svar dessverre. Eneste svaret jeg kan gi, som er i nærheten, er at tiss kan være erotisk for mange, på ulike måter.

Skrevet

Har ikke opplevd dette selv, men folk kan bli kåte og få orgasme av alt mulig. 

Gjest Familytree
Skrevet
På 28.11.2019 den 19.04, dainty skrev:

Er dette uvanlig? 

Nei, seksualitet er en verden så ukjent som utenkelig. Dette er en form for stimulering😊

Skrevet

Jeg får mer nytelse når jeg bæsjer. Kjæresten min liker ikke anal, så jeg savner virkelig stimuli der bak. 

Anonymkode: 71e5e...e8e

• 2 uker senere...
Skrevet
På 28.11.2019 den 21.49, dainty skrev:

Unnskyld for ekkel tittel. Noen ganger om jeg har vært opphisset en stund, kan det hende jeg får nytelse av tissing. Kan andre ganger gjøre vondt (ikke normalt), men jeg kjenner av klitoris blir stimulert. Et veldig sensitivt område som jeg ikke stimulerer med fingrene. Pleier bare å ta på kjønnsleppene, mest de indre. Noen andre som kjenner liknende når de tisser? 

Får ofte en deilig følelse når jeg tisser, er vel ikke ekte orgasme men fy søren så deilig det er. 

Anonymkode: b14e7...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...