Gå til innhold

Noen eldre damer med en yngre mannlig elsker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skjedde det? Hvor møtes dere?

Anonymkode: 0f71a...3f4

Ja, møttes ute på pub på "gamlemåten" (i dag er visst det sett på som noe merkverdig).  Begge visste hvem den andre var fra før da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på et nach,  dame 28 år eldre. Hemmelig elskerinne i over et år.

Eldste jeg har hatt, 35 år eldre 33/68. Treftes gjennom min jobb, (vil ikke si så mye om det, da det er lite miljø) Varte 2-3 mnd.

Gift dame, 18 år eldre. Møttes via kjente, holder på enda,

Anonymkode: 91ffb...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ei via dagblad chatten for 20 år siden. Hun var nok drøye 25-30 år eldre. Jeg dro på jobben hennes og hun sugde meg og svelget. Ble med den ene gangen. 

Anonymkode: 81a62...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en ti år yngre fyr på et arrangement. Vi treffes når det passer sånn. Ingen av oss er gift. Veldig hyggelig. 

Anonymkode: 6a091...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har møtt godt yngre menn for sex. Fra 10 til 25 år yngre. De har tatt kontakt gjennom Cupido-nettsiden. Jeg er egentlig ikke spesielt opptatt av å møte yngre menn (og før var jeg direkte uinteressert i det), men tenkte jeg skulle prøve. Det har vært fint :) Og mye mindre sjanse for komplikasjoner, i og med at det ligger i kortene for begge parter at det ikke er snakk om noe mer. Eller, 'mer' har det jo blitt, for de jeg har truffet har vært morsomme å prate med/chatte med ut over sexen. Men som 'venner'. Kåte, fine, hyggelige unge menn som (blant annet) tenner på voksnere damer.

Anonymkode: ab77a...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...