Sienna Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Jeg vurderer å studere litteratur i en eller annen variant etter at jeg ferdig med min nåværende utdanning, og vil gjerne ha tilbakemelding fra folk som studerer det /har studert det. Hva synes dere opp hvordan studiet var lagt opp? Hvilke forventninger hadde dere til studiet, og svarte studiet til disse? Hvillke karrierer planlegger dere etter endt studium? Hadde vært spesielt interessant om noen her har studert litteraturvitenskap som årsstudium eller bachelor i litteraturformling.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Eg studerer nordisk språk og litteratur. Når eg er ferdig med mastergraden min satsar eg på å få jobb som lektir i norsk. Dersom eg ikkje får lærar-jobb med det samme, satsar eg på ein jobb som journalist eller biblotekar. Veit ikkje heilt kva du er ute etter å vite meir om, men send meg ein PM, så skal eg fortelle deg meir!
Sienna Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2005 Eg studerer nordisk språk og litteratur. Når eg er ferdig med mastergraden min satsar eg på å få jobb som lektir i norsk. Dersom eg ikkje får lærar-jobb med det samme, satsar eg på ein jobb som journalist eller biblotekar. Veit ikkje heilt kva du er ute etter å vite meir om, men send meg ein PM, så skal eg fortelle deg meir! PM på vei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå