Gå til innhold

No contact rule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd "No contact rule" over lang tid, hvor det har funket? Hvot lang tid tok det isåfall før exen/tidligere date tok kontakt igjen?

Anonymkode: a7aba...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har prøvd, og driv enda på. Ca 5 mnd no. Det har funka! Han sendte melding for eit par mnd sidan og sa at det var det siste eg kom til å høyre frå han. Eg svarte sjølvsagt ikkje, og har ikkje høyrt noko meir.

• Liker 4
Skrevet

Prøvde på min eks.. funka ikke.. eller det vil si, jeg fikk noen meldinger, men det var bare om praktiske ting som måtte ordnes. Over et år siden vi slo opp nå.

Prøver nå igjen med en type jeg holdt på med en liten stund, men der var det nok ikke nok følelser fra hans side, og et for kort forhold til at det faktisk funker. Så der må jeg nok bare gi opp han også. 

Anonymkode: c0673...784

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Vil gjerne også høre fra folk hvor det faktisk har funka. En fyr avslutta nettopp med meg, men jeg mistenker at han har mer følelser enn han vil innrømme. Så vil prøve dette her. Kommer ikke til å ta kontakt på noen som helst måte, og hvis det tar forlang tid så gpr jeg bare videre.

Skrevet

Funket for meg! Han slo opp med meg, men det var riktignok ikke fordi han ikke hadde følelser for meg , men fordi han var "såret" over noe jeg ikke vil gå inn på her. (Ikke utro). Trygla han om å bli, men det endte der og da. Sletta han på snap, og sendte ikke en eneste melding før etter 3 mnd. Noe som pekte i retning av at jeg hadde det fint. Hørte fra han igjen 2 mnd etter der igjen. Vi er sammen igjen idag, og har vært det i over et år. Men ikke ha forhåpninger. 

Det beste for å komme seg videre er uansett å ikke ha noe kontakt, så dette er vinn vinn. Slett han på snap, slett nummer (så du ikke fylleringer eg) og slutt og følg på face. Ikke legg ut bilder på insta osv. bare for å prøve å "vise" at du har det bra. Det gjennomskues. La han ikke høre noenting fra deg. Lev ditt eget liv. Han begynner nok å lure på hva du driver med da ;) 

Anonymkode: 6686a...b20

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere datet da?

Anonymkode: 50469...c19

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Funket for meg! Han slo opp med meg, men det var riktignok ikke fordi han ikke hadde følelser for meg , men fordi han var "såret" over noe jeg ikke vil gå inn på her. (Ikke utro). Trygla han om å bli, men det endte der og da. Sletta han på snap, og sendte ikke en eneste melding før etter 3 mnd. Noe som pekte i retning av at jeg hadde det fint. Hørte fra han igjen 2 mnd etter der igjen. Vi er sammen igjen idag, og har vært det i over et år. Men ikke ha forhåpninger. 

Det beste for å komme seg videre er uansett å ikke ha noe kontakt, så dette er vinn vinn. Slett han på snap, slett nummer (så du ikke fylleringer eg) og slutt og følg på face. Ikke legg ut bilder på insta osv. bare for å prøve å "vise" at du har det bra. Det gjennomskues. La han ikke høre noenting fra deg. Lev ditt eget liv. Han begynner nok å lure på hva du driver med da ;) 

Anonymkode: 6686a...b20

Han har allerede sletta meg på snap, og vi er ikke venner eller følger hverandre på noen sosiale medier. Vi har ikke telefonnummeret heller. Så han må faktisk legge meg til eller ta kontakt på en eller annen måte hvis vi skal gjenoppta kontakten. :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere datet da?

Ca. 10 måneder!

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ca. 10 måneder!

Hvorfor avsluttet han det da? Merkelig å bare slette noen etter 10 måneder hvis man er forelska i dem.. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor avsluttet han det da? Merkelig å bare slette noen etter 10 måneder hvis man er forelska i dem.. 

Forelska tror jeg ingen av oss er, men han avslutta fordi jeg ville noe mer. Han påstod han ikke kan få følelser, men jeg merka jo på han flere ganger at han har mer følelser enn han vil innrømme. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forelska tror jeg ingen av oss er, men han avslutta fordi jeg ville noe mer. Han påstod han ikke kan få følelser, men jeg merka jo på han flere ganger at han har mer følelser enn han vil innrømme. 

Gjort d samme. Ble forelsket gjennom 8-9 mnd’er. For han kun sex. Ikke sendt ei mld på over 30 d... helt til jeg var der han bor som er 4 t unna og i ett jøvla svakt øyeblikk sendte en mld om han hadde lyst på kaffe ....🙈🙈. Så angret jeg og skrev glem d... uansett tror jeg ikke no contact virker på alle ... i hvertfall ikke på min. Jeg er så dust...

Anonymkode: 10a31...83c

• Liker 1
Skrevet

Ikke at jeg prøvde "no contact" fordi jeg savnet dem, jeg hadde bare ikke behov for kontakt... men det tok hhv. 2 og 3 år før de plutselig "ville prøve igjen".

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjort d samme. Ble forelsket gjennom 8-9 mnd’er. For han kun sex. Ikke sendt ei mld på over 30 d... helt til jeg var der han bor som er 4 t unna og i ett jøvla svakt øyeblikk sendte en mld om han hadde lyst på kaffe ....🙈🙈. Så angret jeg og skrev glem d... uansett tror jeg ikke no contact virker på alle ... i hvertfall ikke på min. Jeg er så dust...

Anonymkode: 10a31...83c

Jeg tror nok jeg må la det gå lenger enn 30 dager på han her. Mest sannsynlig noen måneder. Men jeg tror han tar kontakt igjen. Han har betrodd med veldig personlige ting han ikke har betrodd andre, og vi hadde det veldig fint sammen. Han taklet bare ikke at det ble snakk om følelser. Men uansett hvis han bruker for lang tid på å tenke seg om, så vil nok flere måneder uten kontakt føre til at jeg går videre imens.

Skrevet
3 timer siden, Nuith skrev:

Ikke at jeg prøvde "no contact" fordi jeg savnet dem, jeg hadde bare ikke behov for kontakt... men det tok hhv. 2 og 3 år før de plutselig "ville prøve igjen".

Hadde dere ingen kontakt imens, hverken på sosiale medier, telefon eller traff på hverandre?

Skrevet

En fyr jeg datet for tre år siden dukker stadig opp. Vi datet i 6 måneder før jeg finner ut at han lå med en annen jente også, og var redd for å binde seg siden eksen var utro mot han og han var redd for at det skulle skje igjen (ironisk siden han var utro mot meg..). Jeg gjorde det slutt og droppet all kontakt, jeg er ikke noen sin halveis. Var vanskelig for meg å komme over han, siden han hadde veldig mye jeg ser etter i en mann og han var en veldig god fyr. Jeg forstår han delvis, måten eksen var utro mot han var veldig ille og det var alt for tidlig for han å date en ny. Jeg har ikke noe vondt å si om han. 

Etter et halvt år tar han kontakt igjen og sier han angrer og ser nå hva han mistet med meg. Vi begynte å snakke igjen, var da avstand i tre måneder, men vi snakket hver dag. Etter det merket jeg at jeg aldri kom til å klare å stole på han, grunnet vår historie og jeg fortalte dette til han. Vi brøt kontakten igjen.

Med gjevne mellomrom legger han meg til på Facebook igjen, senest denne måneden, men jeg har gått videre og funnet min drømmemannen og har ingen interesse av å snakke med eller ha ekser som venner noe sted. 

Anonymkode: 50010...681

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplever også at «no contact»-greia funker best på dem jeg faktisk ikke VIL høre noe fra... 🙈 

Anonymkode: 5a74a...aab

• Liker 4
Skrevet

Synes egentlig at dersom det går såpass langt at man må kutte all kontakt for at en fyr skal innse jentas verdi, at det ikke var ment å vare i utgangspunktet. Jeg har jo vært der selv, folk som har tatt kontakt etter noen måneder eller år. Men jeg har aldri tatt dem tilbake. Passet det ikke da, passer det ikke nå heller. :) 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Midnight skrev:

Synes egentlig at dersom det går såpass langt at man må kutte all kontakt for at en fyr skal innse jentas verdi, at det ikke var ment å vare i utgangspunktet. Jeg har jo vært der selv, folk som har tatt kontakt etter noen måneder eller år. Men jeg har aldri tatt dem tilbake. Passet det ikke da, passer det ikke nå heller. :) 

Jeg forstår hva du mener. Jeg har selv aldri tatt noen tilbake, men så et jeg ganske åpen og direkte om følelser fra start. Andre derimot kjenner ikke seg selv og sine følelser så godt og trenger tid til å bearbeide dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...