Gå til innhold

uvanlig.............???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det uvanlig å tenne sexuelt på en venninne når vi hjelper hverandre med intimvoksing ??? Regner meg ikke som bifil og har ikke hatt noe sexuelt med en annen jente med unntak av en episode med en venninne i 15 års alderen. 

Anonymkode: a01d4...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si det er særdeles uvanlig å hjelpe en venninne med intimvoksing. 

Anonymkode: f31b9...080

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si det er særdeles uvanlig å hjelpe en venninne med intimvoksing. 

Anonymkode: f31b9...080

er nok ikke så uvanlig som du tror, bedre enn å prøve selv og ikke komme til over alt eller å gå til ukjente på en salong.

Anonymkode: a01d4...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt uvanlig å hjelpe hverandre med intimvoksing. Du kommer mye bedre til på en annen person enn du gjør på deg selv. Ved voksing blir du øm i området etterhvert og det er ikke like lett å selv kjenne om man fikk med alt. Det er håpløst å selv kjenne om voksen traff bra og om den er lagt jevnt. Mye lettere å se på en annen.

Din reaksjon er som den er, merkelapp eller ikke. Kan godt hende "bi-curious" passer deg. Men du kan fint bli kåt av settingen uten egentlig å stå i "faresonen" for jentesex. Det er jo et avbrekk fra hverdagen med egen atmosfære, varme, mye fresh hud, mye kropp, duftlys og musikk. Noen liker også å ta seg litt vin.

Det er vel forskjell på om du bare kjenner at du er generelt kåt eller om du får lyst på det du ser og tar på. Eller lyst til at hendene som tar på deg skulle gjort noe mer.

Har ikke noen gode råd egentlig. Det kan fort bli kleint for venninna di dersom det kommer som lyn fra klar himmel. Men det kan jo også godt hende at hun aner dette om deg allerede og at det er en lettelse for begge å prate ut om det. Uten at du nødvendigvis trenger å kalle det noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MuffinStud skrev:

Ikke spesielt uvanlig å hjelpe hverandre med intimvoksing. Du kommer mye bedre til på en annen person enn du gjør på deg selv. Ved voksing blir du øm i området etterhvert og det er ikke like lett å selv kjenne om man fikk med alt. Det er håpløst å selv kjenne om voksen traff bra og om den er lagt jevnt. Mye lettere å se på en annen.

Din reaksjon er som den er, merkelapp eller ikke. Kan godt hende "bi-curious" passer deg. Men du kan fint bli kåt av settingen uten egentlig å stå i "faresonen" for jentesex. Det er jo et avbrekk fra hverdagen med egen atmosfære, varme, mye fresh hud, mye kropp, duftlys og musikk. Noen liker også å ta seg litt vin.

Det er vel forskjell på om du bare kjenner at du er generelt kåt eller om du får lyst på det du ser og tar på. Eller lyst til at hendene som tar på deg skulle gjort noe mer.

Har ikke noen gode råd egentlig. Det kan fort bli kleint for venninna di dersom det kommer som lyn fra klar himmel. Men det kan jo også godt hende at hun aner dette om deg allerede og at det er en lettelse for begge å prate ut om det. Uten at du nødvendigvis trenger å kalle det noe.

Takk for utfyllende svar. Merker jo at det går begge veier. Hun blir våt og smiler men jeg tør ikke være den som tar initiativ....

Anonymkode: a01d4...463

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det uvanlig å tenne sexuelt på en venninne når vi hjelper hverandre med intimvoksing ??? Regner meg ikke som bifil og har ikke hatt noe sexuelt med en annen jente med unntak av en episode med en venninne i 15 års alderen. 

Alt som ligger latent inne i oss betyr ikke at vi ikke får lyst, du regner deg ikke som bifil, men du hadde en episode som kanskje tirrer deg litt? Jeg tror selv om du er hetrofil, kan man få lyst på ei dame, ihverfall hvis hun blir våt og smiler. Det smilet bør du legge merke til neste gang. Kanskje er det din tur til å bli vokset, da kan jo du også bli våt og smile bredt... Her ser jeg to gode venninner som tenker det samme, og det skal bare et lite kjærtegn med den ene hånden, så får dere en fantastisk opplevelse.

Dette er jo bare noe jeg skriver til deg og fantaserer om, men fantasier er for å oppfylles, det er bare, når skal du tørre...❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for utfyllende svar. Merker jo at det går begge veier. Hun blir våt og smiler men jeg tør ikke være den som tar initiativ....

Anonymkode: a01d4...463

Høres ut som dere har noe fint på gang. Enten det blir noe mer eller om det forblir en pirrende opplevelse i hverdagen. 

Det er kanskje verdt å tenke på hvorvidt dere skal fortsette med voksingen når dere begge er/kommer i etablerte forhold med formodentlig en mann. Da kan det bli litt komplisert. Noen gutter vil synes dette er topp, noen synes det er greit, noen blir sjalu og noen synes at dette er utroskap evt at venninna di er å oppfatte som en "eks".

Hvis en eller begge er i et forhold allerede, så er det også en ting å tenke over. Selv om du vet aldri så godt at dette ikke påvirker begjæret du har for typen din, så er det ikke sikkert han mener det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

er nok ikke så uvanlig som du tror, bedre enn å prøve selv og ikke komme til over alt eller å gå til ukjente på en salong.

Anonymkode: a01d4...463

Praktisk, alle burde ha en vf.

Anonymkode: 2c18e...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...