AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Del Skrevet 28. november 2019 Har en kollega som sier "da" i annenhver setning, en annen som sier "ok" hele tiden og en tredje som sier "den er grei" non stop. Det virker kanskje som at jeg overdriver, men nei, og det irriterer når man sitter sammen i timesvis. Hadde tidligere en kollega som sa "vet det" hele tiden. En annen kollega som begynte å kalle henne Vet Det oss imellom 😆 Merker man virkelig ikke dette selv? Anonymkode: 1dee9...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 29. november 2019 #2 Del Skrevet 29. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en kollega som sier "da" i annenhver setning, en annen som sier "ok" hele tiden og en tredje som sier "den er grei" non stop. Det virker kanskje som at jeg overdriver, men nei, og det irriterer når man sitter sammen i timesvis. Hadde tidligere en kollega som sa "vet det" hele tiden. En annen kollega som begynte å kalle henne Vet Det oss imellom 😆 Merker man virkelig ikke dette selv? Anonymkode: 1dee9...cc2 Vi er vanedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Del Skrevet 29. november 2019 11 timer siden, Troverdigheten skrev: Vi er vanedyr. Noen mer enn andre. Tviler på at det er et ord jeg bruker så mye at det irriterer. Anonymkode: 1dee9...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 29. november 2019 #4 Del Skrevet 29. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen mer enn andre. Tviler på at det er et ord jeg bruker så mye at det irriterer. Anonymkode: 1dee9...cc2 Men det kan hende du har oppførsel, fakter eller tonefall som irriterer andre 🙂 Ikke kritikk, bare vanskelig å se seg selv helt utenfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Del Skrevet 29. november 2019 På 28.11.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev: Har en kollega som sier "da" i annenhver setning, en annen som sier "ok" hele tiden og en tredje som sier "den er grei" non stop. Det virker kanskje som at jeg overdriver, men nei, og det irriterer når man sitter sammen i timesvis. Hadde tidligere en kollega som sa "vet det" hele tiden. En annen kollega som begynte å kalle henne Vet Det oss imellom 😆 Merker man virkelig ikke dette selv? Anonymkode: 1dee9...cc2 Visste hun det da? Anonymkode: 60c3c...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå