Gå til innhold

Har jeg skremt han bort??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en fra tinder i snart en måned, de to siste ukene har vi snakket veldig mye hver dag. Men det skjer aldri noe mer, så jeg bestemte meg for å spørre om vi ikke skulle finne på noe en gang, da svarte han "jo det kan vi sikkert❤️". Samtidig benyttet jeg muligheten til å spørre hvorfor det hadde gått så lang tid uten at noe hadde skjedd, om han rett og slett ikke er interessert. Han sa det ikke var derfor men at han vil ha det litt casual, for han har opplevd før at det har blitt for seriøst for fort og at han blir for fort knyttet til folk. Jeg blir veldig forvirra, ettersom jeg synes det er vanskelig å tolke. Kanskje jeg ikke skulle ha spurt, og heller gitt han mer tid, men vil ikke kaste bort min egen tid heller. Samtalene våre er alltid lange og interessante, og har sjeldent en klar slutt. Tenker derfor jeg kan gi han litt space nå og se om han kontakter meg? Hva tenker dere? Har jeg skremt han vekk, eller var han kanskje aldri interessert?

Anonymkode: 6c7aa...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke skremt han. Han er bare ikke seriøs i utgangpunktet.

"Det kan vi sikkert❤️" :rolleyes: Åhh, så tøff og laidback kar han er, også med trøste-hjerte på slutten da for å holde deg varm..

Anonymkode: 805d0...02c

• Liker 10
Skrevet

Tror han bare ikke er interessert.. jeg er kvinne og snakket med flere menn på den måten der, over lang tid, lange og interessante samtaler. Men det er bare fordi jeg kjeder meg på nattvakt. De mennene er helt ok, jeg bare orker ikke å møte dem grunnet ikke nok interesse fra min side. Jeg svarer sånn jaa, det kan vi sikkert få til, men jeg vet med meg selv at det ikke skjer. 

Har møtt noen, men det er få jeg er virkelig interessert i å møte.. og hvis jeg er det, så spør jeg tidlig i samtalen. Da gidder jeg ikke å holde noe sånne lange samtaler, da vil jeg møte de fort :)

Anonymkode: 42471...530

Skrevet

Det er flust av folk som bruker tinder fordi de kjeder seg, og ikke fordi de ønsker å møte noen, dessverre...

Jeg synes maks to uker med chatting før en av oss insjer på date er en bra tommelfingerregel

Anonymkode: 1159d...c15

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle på tinder vil hoppe til køys med en gang. Kan jo være noen som er blitt såret før...

Anonymkode: cae67...e53

• Liker 1
Skrevet

Det blir jo ikke casual når man snakker i evigheter. Det er da man bygger seg opp urelistiske forventinger og alt kræsjer. Fyren har jo ikke peiling, eller så har han ingen hensikt om å treffes. 

Anonymkode: 89487...d8a

Skrevet

Hva gjør han egentlig på Tinder da, hvis han ikke vil være tilknyttet til folk?

Les denne setningen to ganger så har du svaret😂

• Liker 1
Skrevet
På 28.11.2019 den 2.50, AnonymBruker skrev:

da svarte han "jo det kan vi sikkert❤️"

Dette svaret tyder på at han er lite seriøs. Skremte du han bort var det like greit. 

Skrevet
På 28.11.2019 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Tenker derfor jeg kan gi han litt space nå og se om han kontakter meg? Hva tenker dere? Har jeg skremt han vekk, eller var han kanskje aldri interessert?

Anonymkode: 6c7aa...f1f

Da skremmer du ham vekk. Han vil bare bli bedre kjent med deg før det eventuelt blir noe mer. Hva tror du han tenker om du nå trekker deg tilbake etter at han har gjort dette kjent for deg? Nettopp. Så fortsett som før, du, og gled deg over at her har du truffet en fyr som faktisk holder døren åpen for et seriøst forhold.

Skrevet
6 minutter siden, Horten Market skrev:

Så fortsett som før, du, og gled deg over at her har du truffet en fyr som faktisk holder døren åpen for et seriøst forhold.

Det er begrenset med tid man gidder å kaste bort på noe som kanskje ikke blir noe. De har tross alt snakket en måned.

Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Det er begrenset med tid man gidder å kaste bort på noe som kanskje ikke blir noe. De har tross alt snakket en måned.

Mennesker i vellykkede parforhold tenker motsatt: Hvis du ikke er villig til å bruke en måned eller to for å bli kjent før du vil hoppe til køys, så er du kanskje ikke noe å satse på.

Skrevet
2 minutter siden, Horten Market said:

Mennesker i vellykkede parforhold tenker motsatt: Hvis du ikke er villig til å bruke en måned eller to for å bli kjent før du vil hoppe til køys, så er du kanskje ikke noe å satse på.

Er nok mange vellykkede forhold hvor det gikk adskillig kortere tid enn en måned eller to før man hoppet til køys.

Anonymkode: 45a3f...1c2

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, padawan skrev:

Ja, men en måned er ikke veldig lenge i det store og hele, og noen ganger blir det jo bare sånn at man ikke får truffet hverandre før på grunn av andre ting i livet. 

All dating innebærer noe som kanskje ikke blir noe mer. 

Syntes det er for tidlig å pushe det etter kun en måned. 

Anonymkode: f91a4...a53

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mange vellykkede forhold hvor det gikk adskillig kortere tid enn en måned eller to før man hoppet til køys.

Anonymkode: 45a3f...1c2

Og det finnes mange vellykkede forhold hvor man ventet adskillig lenger. Det finnes ingen fasit, og for min del virker det litt meningsløst å pushe seriøsitet før man i det hele tatt har truffet hverandre. Før man treffes er det ingen vits i å avgjøre noe som helst, med mindre han faktisk ikke vil treffes i det hele tatt (da er det jo ikke noe poeng lenger). 

Anonymkode: f91a4...a53

Skrevet
6 timer siden, Horten Market skrev:

Hvorfor drar du egentlig sex inn i dette? Problemet til TS har vært i retning av at fyren hun dater er usikker på om han vil binde seg - for alt vi vet uavhengig av hvordan deres (eventuelle) sexliv har vært. Noen er tilfreds med å hoppe til køys raskt mens andre trenger lenger tid og det er noe man finner ut av mens veien blir til. 

Når man begir seg inn i et romantisk forhold med noen kan man aldri helt vite hvordan forholdet blir. Man kan finne ut etter 6 måneder, 12 måneder 4 år, 10  år eller 30 år at man vil ut og det er noe man vil finne ut av etterhvert. Nesten uansett hvor lenge en dater noen vil en fortsatt bli kjent medvedkommende. Jeg er enig i at en måned ikke er lenge men jeg synes man bør vite etter et par måners tid om man vil fortsette med vedkommende eller ikke. Min bestemor sa alltid "Er du i tvil er du ikke i tvil" og fyren som TS holder på med faller litt inn i den kategorien. Han synes det er stas men (kanskje) ikke så stas at han ser noen fremtid med TS. Vil det hjelpe med lenger tid for at han blir sikker? Kanskje men det i hvilken grad TS vil vente får nesten hun finne veien ut av selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...