Gjest Hva? Skrevet 28. mai 2005 #1 Del Skrevet 28. mai 2005 En kompis av meg var sammen med en skikkelig pen jente. Traff hverandre gjennom felles bekjente og ble sammen i løpet av et par dager. Hadde ikke vært sammen mer enn et par uker så en mandags kveld lå de sammen. Så hørte ikke han noe mer fra henne før to dager etterpå og da slo hun opp. Var hun bare ute etter sex? Virket på meg som hun var ganske giret fra de ble sammen. Han fortalte jo meg at en av de første kveldene han var på besøk, kom han inn i leiligheten hennes og da lå hun på sengen. Så fikk hun han til å legge seg vedsiden av. Så begynte de å kline og hun kledde av seg til undertøyet var igjen og så ville hun at han skulle beføle henne. Ble vist ikke no mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 28. mai 2005 #2 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, for all del. ALLE jenter er jo helt like. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan jo være han gjorde noe rart i senga? Et eller annet som friket henne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 Personlig er jeg langt fra "slik", men har ei venninne som kan virke veldig lik den jenta du snakker om. Henne om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva? Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan jo være han gjorde noe rart i senga? Et eller annet som friket henne ut? Det sa jeg på fleip til han, men han bare sa å neida... Ikke slik hun oppførte seg. Uten at jeg skal gå mer i detaljer. Men, er jo en mulighet. Dem om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 folk er forskjellige! jeg er ikke slik, og ikke så mange andre jeg kjenner heller, men det er ikke noe galt med henne uansett. hvem vet hva hun tenker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #7 Del Skrevet 29. mai 2005 Noen gutter er bare brukende til sex. Noen jenter er skikkelig slemme.. Men alle er ulike, og ingen av oss kjenner hverken kameraten din eller jenta han traff.. Kan være hundre forskjellige grunner til at hun gjorde som hun gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå