Gå til innhold

Mistet troen på forhold og menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten/var med en i 6 mnd og nå ghostet. Hvordan går det ann? Kunne ha ikke bare sagt hva var galt evt si noe? 

Anonymkode: 8c3b1...25d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg har mistet troen på kvinner. 😞 

Anonymkode: 4699b...acb

• Liker 6
Skrevet

Noe liknende skjedde med meg i fjor; endret meg for alltid. 

• Liker 2
Skrevet

Ghosting er noe som som bare folk må slutte med! :( 

Anonymkode: 157b8...a67

• Liker 6
Skrevet

Hva skjedde sist dere var sammen/snakket sammen ? 

Hvordan har han ghostet deg? Sluttet å svare? Over hvor lang tid? Eller slettet deg over alt? 

Anonymkode: 3e47c...96f

• Liker 1
Skrevet

Veldig trist, men nå om dagen mister både kvinner og menn interessen mye fortere. Med alle disse dating appene, og at alt skal skje fort for tiden, folk som bare må ha noe interessant som foregår i livet så forundrer det meg ikke at han ble lei deg og måtte finne noe nytt. Jeg vet selvsagt ikke din situasjon i hele tatt, men ut i fra egen erfaring og venninners så er det ofte det det handler om nå for tiden. 

Utrolig barnslig å ghoste, men du oppgir ingen grunn? Jeg tror ikke han bare ga deg opp helt uten grunn hvis absolutt alt var kjempebra med dere? Hvis det er saken, så burde du jo egentlig være glad han forlot deg nå og ikke flere år inn i forholdet, for hva slags mann er det der? En patetisk en som ikke har lært seg å kommunisere. 

Anonymkode: 95d40...bfa

• Liker 3
Skrevet

Bare TAPERE ghoster. Bra du ble kvitt taperen.

Anonymkode: 7b977...b90

• Liker 4
Skrevet

Hadde dere sex hele den perioden? Veldig lett for en mann å bare varte opp og bruke kvinne for sex, for så å gå videre når han møter på en kvinne han heller foretrekker. Eller at den nye kvinnen bare er noe nytt, er nok. At han tror at han kan få noe bedre. At han venter på en «venninne» som er hans madonna, uten horestempel, men han vil aldri få henne selv om han lever i trua.  Han vil alltid være evig ungkar fordi han er så høy på seg selv. Glem han og gå videre, aldri ta kontakt med han. La han ta kontakt og ignorer han for alltid. Finn en ny venn og vent med sex, først da ser du om han er verdt DEG. 

Anonymkode: fadfd...0ed

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten/var med en i 6 mnd og nå ghostet. Hvordan går det ann? Kunne ha ikke bare sagt hva var galt evt si noe? 

Mannfolk i dag er feige og respektløse. Tenker kun på seg selv og sitt. Jeg skjønner det er kjipt, har selv blitt ghostet. Men trøst deg med at personer som ghoster har store mentale problemer og trenger å jobbe kraftig med seg selv. Det er ikke deg det er noe galt med. 

Anonymkode: 84dbe...aaf

• Liker 7
Skrevet

Ghosting er noe som som bare folk må slutte med! :( 

Anonymkode: 157b8...a67

Ghosting er faktisk en form for psykisk mishandling. Tror ikke så mange vet at det er det dem driver med når dem ghoster. 

Anonymkode: 84dbe...aaf

• Liker 6
Skrevet

Hva skjedde sist dere var sammen/snakket sammen ? 

Hvordan har han ghostet deg? Sluttet å svare? Over hvor lang tid? Eller slettet deg over alt? 

Anonymkode: 3e47c...96f

Hadde egentlig en fin kveld/natt sammen. Vet ikke at det skjedde noe spesielt. Synes det har dabbet litt med kontakten på forhånd og så helt stille. 

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tørre å prøve med en ny mann når det bare kan ende sånn. 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere sex hele den perioden? Veldig lett for en mann å bare varte opp og bruke kvinne for sex, for så å gå videre når han møter på en kvinne han heller foretrekker. Eller at den nye kvinnen bare er noe nytt, er nok. At han tror at han kan få noe bedre. At han venter på en «venninne» som er hans madonna, uten horestempel, men han vil aldri få henne selv om han lever i trua.  Han vil alltid være evig ungkar fordi han er så høy på seg selv. Glem han og gå videre, aldri ta kontakt med han. La han ta kontakt og ignorer han for alltid. Finn en ny venn og vent med sex, først da ser du om han er verdt DEG. 

Anonymkode: fadfd...0ed

Ja, vi hadde sex i denne perioden. 

Skrevet

Jeg ble ghosta etter seks år. Da ble jeg sinna!

Anonymkode: a938b...ddc

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ghosta etter seks år. Da ble jeg sinna!

Anonymkode: a938b...ddc

Er det mulig etter 6 år? Dere bodde ikke sammen? 

Skrevet (endret)

Ja, nå begynner vi å se resultatet av disse dating apper, nå kan hvem som helst være idiot, ljuge og si usannheter uten å bli straffet, faktisk ikke så ulik våre politikkere😂😂

Nei, takker faan på at jeg heller vil treffe noen i det virkelige liv, face to face😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
15 minutter siden, Bamseklemmer said:

Ja, nå begynner vi å se resultatet av disse dating apper, nå kan hvem som helst være idiot, ljuge og si usannheter uten å bli straffet, faktisk ikke så ulik våre politikkere😂😂

Nei, takker faan på at jeg heller vil treffe noen i det virkelige liv, face to face😂

Det er for skummelt.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Okapi skrev:

Det er for skummelt.

Å treffe damer på byen? Da er nok et gloryhole noe for deg, men det vasker ikke huset og gjør det like trivelig i hjemmet😂

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Er bare å holde seg unna menn. For sin egen psykes del. Menn driver bare med ghosting og psykisk mishandling uansett. Det er ikke verdt det.

Og det finnes garantert slemme damer og, men jeg tviler på at de fleste damer får en nytelse av å være onde mot menn.. 

Anonymkode: dca2d...1d2

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Slett alt av apper og feir jula i fred og ro er vel løsninga. 

Anonymkode: 869cf...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...