Gå til innhold

Online dating.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakket med en hyggelig mann i 1 mnd hver dag ukedager som helger. Jeg liker hans personlighet. Jeg foreslo på søndag om vi skulle møtes i morgen da jeg skal forbi der han bor bare for å treffes. For min del for å spare tid på å ikke kaste bort på noe som er uinteressant. Han svarte det hadde vært kos det. Jeg sa han fikk tenke på det til torsdag. Det er i morgen. Han er den første jeg får mld fra på morgen og siste på kveld. Jeg har sagt at jeg vil treffe han og at jeg liker han. Han derimot holder kortene tett inntil og avslører fint lite muntlig hva han syns om meg. D går i å få meg til å le og erte meg med alt mulig da😁. Jeg setter jo stor pris på det. Men jeg er usikker på hvor jeg har han selv om han er der hele tiden. God lytter  og. Jeg burde snart få vite da hva han har tenkt? Jeg forventer at det ikke blir noe av som det pleier med menn og treff. Men ett svar hadde vært greit. Merker og i kveld at han er mer du må finne en der eller der etc. Distanserer seg ... men hva er vitsen å sitte online dag ut og dag uten noe fremgang for begge parter? 
Jeg driter nå i det men da daler min interesse for han betraktelig. Nå har han sjansen... ellers så går jeg videre. Han har okkupert mye av min online tid så ikke fått tid til å bli kjent med noen nye. 
litt utlufting bare...

Anonymkode: 64451...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Menn som avslører alt om seg og sine intensjoner blir fort uinteressante, i min mening burde alle menn oppføre seg som Christian Grey, og det kan hende at du har en sånn mann på tråden, så lykke til!

Endret av ana0603
Skrevet

takk... ts

Skrevet

Hvis han begynner å snakke om at du må finne andre,  så er han ikke mye interessert.  Du har vært en hyggelig samtalepartner og tidsfordriv.  Det kan være nok for ham, eller at han muligens har noen andre på gang.  

Anonymkode: 8d2b8...99b

• Liker 3
Skrevet

Ts... ja idag var dagen og jeg forventet ingenting... bare ett lite håp...

jeg sa fra da jeg var på tur dit han bor.. gan spurte hvor jeg var.. underveis.. jeg svarte på hvor.. lurte på hvordan han hadde hatt d. Joda fint nå lå han på sofa’n ... Ok tenkte jeg da har han ikke tenkt å møte jeg da hadde han vel spurt om når jeg hadde vært der? 
Jeg passerte stedet og stoppet halvtime unna for å handle. Da kom d mld hvor jeg var. Fortalte d og da sier han god tur hjem og jeg svarer takk. 

Så kom d ny mld... om skulle ikke vi møtes da?

din dust svarte jeg d sier du først nå?? 
ja han mente da han hadde sagt ja ... nei sa jeg d var ikke noe klart svar og derfor jeg sa han fikk tenke på det til i dag. Når jeg ikke hørte noe så tok jeg d for at han ikke var interessert og måten han mente jeg burde finne noen annen ... da ble jeg og sint og sa ja for faan skal jeg finne meg noen andre. Hold deg til by damene sa jeg ... dermed så blokkerte han meg 😡😡😡😡😡😡

• Liker 1
Skrevet

Beklager utfallet, men nå vet du i hvertfall . Bare rist det av deg, og gå videre. Det er fredag og nye muligheter!  Klem. 

Skrevet

Ja hadde jeg bodd i by hadde d vært plenty muligheter men d var en 4 t biltur dit han jeg ble sint på. Nå ønsker jeg å si unskyld for at jeg ble sint å ønske han lykke til videre. Men blokkert meg på fb, messenger, møteplassen og badoo... ikke fant jeg mobil nr heller registrert. Hadde bare vært rett og rimelig av meg og sagt unskyld men det er nå meg . Fins ingen nye muligheter nå nei. Kun ett par opptatte som mer en gjerne vil møtes ... jeg holder igjen

ts

Skrevet

Bor du veldig øde så blir det vanskelig å finne noen. Har du vurdert å flytte til et større sted? Da vil det å møte noen bli langt mindre styr

Anonymkode: 991b4...d73

Skrevet

Du har overhodet ingen ting å unnskylde deg for. Hadde han forventet noe mer fra din side, så hadde han ikke blokkert deg. 

Skjønner problemet med å bo på bygda,  men forstår at du ikke vil hoppe på hva som helst. Hvis du treffer flere som er timesvis unna, så bruk telefon når dere skal møtes, så slipper du dumme misforståelser. 

• Liker 3
Skrevet

Ts ja vil helst flytte.., søkt jobb .. trodde jeg fikk jobb så ble kontrakten trukket tilbake pga problemer med Nav nå er det satt på vent til over nyttår pga at Nav veileder skal ha ferie hele desember. Jeg ble invitert til åpningsdagen av arbeidsgiver. Jeg kjørte 7 t ... jobbet 7 t og kjørte 7 timer hjem igjen for å vise arb g hvor mye den jobben betyr for meg pluss at hun fikk sett meg jobbe. Men uansett omtalte hun meg ovenfor de andre at nei hun er ikke ansatt bare hjelper meg idag. Mens jeg har fått inntrykk av at d har vært greit. Da tenkte jeg da å møte denne mr x da på turen da jeg kjørte forbi. Men d endte jo med full blokk. Så idag er jeg bare tom utvendig og innvendig... kaputt... nå får jeg konsentrere meg om advent og jul og alt d stasjet der. Eneste  stede jeg fikk ut min unskyldning var på møteplassen der en kan skrive hva en føler og tenker akkurat som på Facebook... brukt nick navnet hans på møteplassen og sa unskyld og lykke til videre. D kjentes bedre for meg i hvertfall. Gjort opp for meg i hvertfall. Beklager avsporing men d ble mye på en dag med mer usikkerhet rundt jobben og sliten og så en dust på toppen... 

ja ja skal aldri igjen spørre en mann jeg liker om å møte meg igjen... d har jeg i hvertfall lært. 
Ha en god helg folkens❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår godt irritasjonen, men jeg hadde ikke blitt så sint. Når det er sagt han fortjener absolutt ingen unnskyldning.

Han kommer til å ta kontakt igjen.

Anonymkode: 01be0...a85

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår godt irritasjonen, men jeg hadde ikke blitt så sint. Når det er sagt han fortjener absolutt ingen unnskyldning.

Han kommer til å ta kontakt igjen.

Anonymkode: 01be0...a85

Ts ja d forundrer meg ikke en meter han ble vel sint han og 😂

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja ja skal aldri igjen spørre en mann jeg liker om å møte meg igjen... d har jeg i hvertfall lært.

Hvis du lar én tosk diktere resten av datinga di, så gir du for lett opp. God helg til deg også 🤗

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lar én tosk diktere resten av datinga di, så gir du for lett opp. God helg til deg også 🤗

Ja det er tredje gang jeg spør og tredje gang d skjer noe tull er nok ikke bare denne    Gangen... bedre at de spør når de vil jeg er impulsiv og sier ja på kort varsel 

Skrevet
På 29.11.2019 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Ja hadde jeg bodd i by hadde d vært plenty muligheter men d var en 4 t biltur dit han jeg ble sint på. Nå ønsker jeg å si unskyld for at jeg ble sint å ønske han lykke til videre. Men blokkert meg på fb, messenger, møteplassen og badoo... ikke fant jeg mobil nr heller registrert. Hadde bare vært rett og rimelig av meg og sagt unskyld men det er nå meg . Fins ingen nye muligheter nå nei. Kun ett par opptatte som mer en gjerne vil møtes ... jeg holder igjen

ts

Du høres jo vanskelig ut du også. Hvis du kjørte 4 timer og hadde lyst til å treffe han, hvorfor ikke bare spørre om det? I stedet for masse snakk rundt grøten. Du blir lenge singel hvis du skal være så redd for å ta initiativ. Det handler om å bli kjent med et annet menneske dette, ikke et spill om hvem som skal si hva når...

Til neste gang: Kommuniser mye tydeligere hva du ønsker, og du slipper grubling og skuffelser.

Han har har du avvist og han vil ikke ha deg. La denne ballen ligge nå.

Anonymkode: 25394...a1e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo vanskelig ut du også. Hvis du kjørte 4 timer og hadde lyst til å treffe han, hvorfor ikke bare spørre om det? I stedet for masse snakk rundt grøten. Du blir lenge singel hvis du skal være så redd for å ta initiativ. Det handler om å bli kjent med et annet menneske dette, ikke et spill om hvem som skal si hva når...

Til neste gang: Kommuniser mye tydeligere hva du ønsker, og du slipper grubling og skuffelser.

Han har har du avvist og han vil ikke ha deg. La denne ballen ligge nå.

Anonymkode: 25394...a1e

Ts. Ok 👍🏻😔takk for svar ... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...