Gå til innhold

Hvilken telefon er best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med to telefoner og klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best. Derfor blir det til at jeg bytter på og det er egentlig fryktelig upraktisk. Kan dere hjelpe meg med hva som er bra og dårlig med dem?

Huawei p20 pro og IPhone 8 plus

Anonymkode: ed75f...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter her med to telefoner og klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best. Derfor blir det til at jeg bytter på og det er egentlig fryktelig upraktisk. Kan dere hjelpe meg med hva som er bra og dårlig med dem?

P20 pro....for min del finnes det ikke tvil

Anonymkode: b5246...531

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk sett så aldri gå for iphone. Det er kun merket som er overpriset. Teknisk sety er både samsung og huawei bedre og billigere. Ikke bli rundtlurt som allr småjentene mellom 13 og 23 som på død og liv må ha iphone fordi det er *kult*

Samsung er pr idag beste på markede. Asiaterne begynner forresten å ta igjen markede. Spår huawei er best om noen år

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, sjwslayer skrev:

Teknisk sett så aldri gå for iphone. Det er kun merket som er overpriset. Teknisk sety er både samsung og huawei bedre og billigere. Ikke bli rundtlurt som allr småjentene mellom 13 og 23 som på død og liv må ha iphone fordi det er *kult*

Samsung er pr idag beste på markede. Asiaterne begynner forresten å ta igjen markede. Spår huawei er best om noen år

Prisen har ikke noe å si da jeg har begge telefonene. Er bare lei av å bytte på fordi jeg ikke klarer å bli enig med meg selv 🙈😂

Skrevet
57 minutter siden, sjwslayer said:

Helt feil. 

Diskusjonen er alt for grov og generalisert. 

Alle merker har forskellige modeller or categorier og ofte forskellige qvalitet. Å bare si et en mobil er "en samsung" eller "en Huawei" er bare tull. De har forskellige programvare og oppleves ikke same i det hele takk. Størrelse og skjerm type kan også utgjør betydelige forskell i hvordan en mobil telefon oppleves. Noen er lett å få reparert mens andre kan være ganske dyr - med mindre du vil beholde garantien.

Begynne med å tenke om hvem skal bruke mobilen, hva prioritere de, hvor stor er hendene osv. Og så finne de som du har råd til.

Anonymkode: a3ffd...473

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt feil. 

Diskusjonen er alt for grov og generalisert. 

Alle merker har forskellige modeller or categorier og ofte forskellige qvalitet. Å bare si et en mobil er "en samsung" eller "en Huawei" er bare tull. De har forskellige programvare og oppleves ikke same i det hele takk. Størrelse og skjerm type kan også utgjør betydelige forskell i hvordan en mobil telefon oppleves. Noen er lett å få reparert mens andre kan være ganske dyr - med mindre du vil beholde garantien.

Begynne med å tenke om hvem skal bruke mobilen, hva prioritere de, hvor stor er hendene osv. Og så finne de som du har råd til.

Anonymkode: a3ffd...473

Hvis du leser innlegget mitt så er det jeg som skal bruke telefonen, og jeg har begge telefonene. Skal ikke kjøpe en ny. Trenger bare hjelp til å sette opp en pluss/minus liste ved de to modellene. 

Jeg liker begge og begge har ting jeg ikke liker. Er ikke så teknisk avansert av meg, så håper noen har noen gode tips om f.eks finesser ved den ene som jeg ikke veit om eller noe. 

Skrevet

For meg var det ingen tvil om hva jeg skulle velge. Jeg tar mange bilder og der er Huawei P20 pro suveren. Fantastiske bilder og veldig bra batterilevetid (må lade hver andre dag og da bruker jeg telefonen mye). Det kommer mye an på hvordan du skal bruke telefonen. Er det til bilder, surfing, bruker du den lite, ringer du mest, trenger du mobil med bra batteri, spiller du, ser film, hører på musikk... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...