AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Del Skrevet 27. november 2019 Hei. Jeg må ha ny bil. Pendler Asker- Rana kommune i Nordland med bil en gang i måneden, og trenger en bil som tåler den 105 mil lange veien. Jeg har sett på Saab-9-5, Subaru Forester, Volvo V70, Ford Mondeo, Mercedes C-Klasse og Toyota Avensis. Men kravet er stasjonsvogn og 5 seter og jeg har hunder og fisker en del om sommeren og trenger stor plass. Må være bil med automat. Håper noen kan komme med tips å råd. 50.000kr i ny bil. Ha en fin kveld Anonymkode: d731e...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 28. november 2019 #2 Del Skrevet 28. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må ha ny bil. Pendler Asker- Rana kommune i Nordland med bil en gang i måneden, og trenger en bil som tåler den 105 mil lange veien. Jeg har sett på Saab-9-5, Subaru Forester, Volvo V70, Ford Mondeo, Mercedes C-Klasse og Toyota Avensis. Men kravet er stasjonsvogn og 5 seter og jeg har hunder og fisker en del om sommeren og trenger stor plass. Må være bil med automat. Håper noen kan komme med tips å råd. 50.000kr i ny bil. Ha en fin kveld Anonymkode: d731e...784 Tror du må heve budsjettet ditt litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå