SinfulBby Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 (endret) Nå har jeg vært her inne i ca 3 mnd og jeg ser jo at det folk sier om KG stemmer. Men jeg lurer på, siden dere alle er anonyme når dere slenger dritt så kan dere kanskje tørre å være ærlig også for en gang skyld? Bare å gjemme dere bak en anonymkode, Ikkesant? 1. Hvorfor kommenterer du innlegg med ting som skrivefeil/ting som ikke har noe med saken å gjøre kun for å hakke på Ts? 2. Har dere barn? Ville dere isåfall reagere om kidden deres oppførte seg likt som dere gjør her inne, bare mot klassevenner? 3. Hvilket yrke har dere til daglig (utenfor permisjon)? 😊 Endret 27. november 2019 av SinfulBby 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 1. Jeg kommer alltid til å rette på folk som bruker "hvem" som spørreord uansett hva de vil ha svar på. Vi har mange andre, som regel mer korrekte, spørreord i språket vårt. De som ikke vet forskjell på hun/henne og han/ham fortjener også korreksjon. 2. Nei, men slik jeg snakker på KG snakker jeg til folk i det vanlige liv, og det er null problem. 3. Ja det skulle du vel likt å vite. Og siden du er nye så har du kanskje ikke giddet å lese regelverket så nøye, så da skal jeg hjelpe deg med litt derfra. Det er nemlig ikke tillatt med hetsing av anonym bruker funksjonen. Så når du kommer med sånne dårlige forsøk på hersketeknikker fordi folk velger å bruke AB, så er det brudd på regelverket. Sitat derfra; Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep. Men hvis du ikke liker KG så er det bare å slutte å henge her inne, enkelt og greit. Anonymkode: 54d74...628 9
Trolltunge Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 1. Gjør ikke det. 2. Ja, og jeg forsøker å være like ok her inne som jeg ønsker at barna skal lære seg å være mot andre. Jeg sier imidlertid fra dersom noen ikke oppfører seg ok mot meg (som regel AnonymBruker ja), og det er det ikke alle som tåler veldig bra. Jeg tror nok at jeg står på hatlista til noen. Det er både dem som ikke liker skrivemåten min eller mine meninger. Det er greit! Ingen er likt av alle. 3. Ingen permisjon, men yrket er uvesentlig. Så driver jeg ikke med trolleinnlegg da, selv om jeg stjal nicket til dem som burde hatt det, og jeg vil egentlig bare gi tommel opp for at det burde være mulig å oppføre seg fint her inne også. Noen bruker kg på å få ut dritt. Sikkert vanskelig å unngå. Personlig skjønner jeg ikke hvordan noen kan tro at det å tråkke ned andre gjør deg selv noe godt. Dritt tiltrekker seg dritt. Man kommer aldri ut av noe vondt ved å velge å vasse i dritt og spre det rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 34 minutter siden, SinfulBby skrev: Nå har jeg vært her inne i ca 3 mnd og jeg ser jo at det folk sier om KG stemmer. Men jeg lurer på, siden dere alle er anonyme når dere slenger dritt så kan dere kanskje tørre å være ærlig også for en gang skyld? Bare å gjemme dere bak en anonymkode, Ikkesant? 1. Hvorfor kommenterer du innlegg med ting som skrivefeil/ting som ikke har noe med saken å gjøre kun for å hakke på Ts? 2. Har dere barn? Ville dere isåfall reagere om kidden deres oppførte seg likt som dere gjør her inne, bare mot klassevenner? 3. Hvilket yrke har dere til daglig (utenfor permisjon)? 😊 Nå er jeg ikke et av disse trollene, men ville bare si at spørsmålene du stiller er gode. Jeg har barn og jobber med barn og er stadig overrasket over hva voksne mennesker lirer av seg. Ikke bare på nettet, men når de står å snakker over hodene på barna på parkeringsplassen eller i tlf i nærheten av barn. At jeg lar meg overraske forundrer meg hver gang. Anonymkode: 2db85...553 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 Hvorfor disse engelske ordene ts? Anonymkode: 933c2...de2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Og siden du er nye så har du kanskje ikke giddet å lese regelverket så nøye, så da skal jeg hjelpe deg med litt derfra. Det er nemlig ikke tillatt med hetsing av anonym bruker funksjonen. Så når du kommer med sånne dårlige forsøk på hersketeknikker fordi folk velger å bruke AB, så er det brudd på regelverket. Sitat derfra; Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep. Anonymkode: 54d74...628 Følte du deg truffet? TS henviser til troll som bruker AB-funksjonen for å hetse andre brukere. Ikke alle AB-brukeren som enhet. H*n snakker ikke direkte til noen brukere, eller til noen konkrete diskusjoner. Kun de brukerne som hetser andre brukere. Synes du det er greit å hetse andre, eller misforstod du HI? Anonymkode: 12609...b12 1
SinfulBby Skrevet 27. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg kommer alltid til å rette på folk som bruker "hvem" som spørreord uansett hva de vil ha svar på. Vi har mange andre, som regel mer korrekte, spørreord i språket vårt. De som ikke vet forskjell på hun/henne og han/ham fortjener også korreksjon. 2. Nei, men slik jeg snakker på KG snakker jeg til folk i det vanlige liv, og det er null problem. 3. Ja det skulle du vel likt å vite. Og siden du er nye så har du kanskje ikke giddet å lese regelverket så nøye, så da skal jeg hjelpe deg med litt derfra. Det er nemlig ikke tillatt med hetsing av anonym bruker funksjonen. Så når du kommer med sånne dårlige forsøk på hersketeknikker fordi folk velger å bruke AB, så er det brudd på regelverket. Sitat derfra; Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep. Men hvis du ikke liker KG så er det bare å slutte å henge her inne, enkelt og greit. Anonymkode: 54d74...628 ..men å gå til angrep med anonym bruker, det er lov da? Men nå er jo du ett troll.. du velger å trolle i mitt innlegg til dere trollere.. ett troll fikk noen spørsmål men klarer ikke svare .. bare trolle.. jeg sier ikke ett vondt ord om de som skriver anonymt. Gjør set selv avogtil men hvis du istedenfor å ri på reglene så mye at de vrir seg helt for deg, så kanskje les innlegget før du svarer🤓
SinfulBby Skrevet 27. november 2019 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor disse engelske ordene ts? Anonymkode: 933c2...de2 Er halvt engelsk. Kanskje derfor🤪
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #9 Skrevet 27. november 2019 Jeg ses nok på som et trill av noen til tider, (også i det virkelige livet), siden jeg kan være litt direkte. Er anonym i de svært upopulære svarene mine, fordi jeg ikke gidder å bombarderes med andres hat på pm, bare fordi de ikke tåler at jeg er uenig med dem. Som andre her sier, stilling er irrelevant. Er ikke sånn at noen yrker er typiske for en bestemt mening, eller oppførsel. Har personlig enda til gode å møte et stivt personale, der alle er helt like. Det håper jeg aldri jeg får oppleve, for da blir man vel betjent av ekle roboter. Anonymkode: b89bd...01f 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #10 Skrevet 27. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Følte du deg truffet? TS henviser til troll som bruker AB-funksjonen for å hetse andre brukere. Ikke alle AB-brukeren som enhet. H*n snakker ikke direkte til noen brukere, eller til noen konkrete diskusjoner. Kun de brukerne som hetser andre brukere. Synes du det er greit å hetse andre, eller misforstod du HI? Anonymkode: 12609...b12 Føler meg ikke truffet, men svarer som en som alltid bruker AB funksjon etter en del negative opplevelser med å skrive under nick. Når man er direkte under AB-fuksjon blir man ofte beskyldt for å trolle, se f.eks ts sitt innlegg under. 38 minutter siden, SinfulBby skrev: ..men å gå til angrep med anonym bruker, det er lov da? Men nå er jo du ett troll.. du velger å trolle i mitt innlegg til dere trollere.. ett troll fikk noen spørsmål men klarer ikke svare .. bare trolle.. jeg sier ikke ett vondt ord om de som skriver anonymt. Gjør set selv avogtil men hvis du istedenfor å ri på reglene så mye at de vrir seg helt for deg, så kanskje les innlegget før du svarer🤓 Jeg går ikke til angrep, jeg svarer men er stram i språket. Det er ikke å trolle. Du slenger drit om de som skriver anonymt jo, og det er ikke lov. En grunn til at ab-fuksjonen er der. Hva jobber du forresten med selv? Anonymkode: 54d74...628 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #11 Skrevet 27. november 2019 TS er et troll! Troll troll. 😛 Anonymkode: 4ff4b...5ea 6
SinfulBby Skrevet 27. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler meg ikke truffet, men svarer som en som alltid bruker AB funksjon etter en del negative opplevelser med å skrive under nick. Når man er direkte under AB-fuksjon blir man ofte beskyldt for å trolle, se f.eks ts sitt innlegg under. Jeg går ikke til angrep, jeg svarer men er stram i språket. Det er ikke å trolle. Du slenger drit om de som skriver anonymt jo, og det er ikke lov. En grunn til at ab-fuksjonen er der. Hva jobber du forresten med selv? Anonymkode: 54d74...628 Jeg sa heller aldri at du går til angrep. Var mere ment som ett motspørsmål. Men jaja..😏 syns nå du trolla litt jeg da😉 sikter ikke til direkte og klar uttale.. dine fraser i denne tråden kvalifiserer ikke helt til de jeg siktet til da. Siktet til de som er ekle og ugreie.. som er ufine og skal kommentere noe helt annet å kanskje gå inn for å være kjip. det med yrke var bare for gøy egentlig .. 😀
SinfulBby Skrevet 27. november 2019 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS er et troll! Troll troll. 😛 Anonymkode: 4ff4b...5ea Haha ja! Kanskje vi alle er ett troll👹 sånn egentlig😂
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #14 Skrevet 27. november 2019 Problemet med begreper som troll, krenket og #metoo er at de misbrukes og vannes ut til de ikke har noe signifikant betydning mer. Det er trist. Anonymkode: 63176...e00 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #15 Skrevet 27. november 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Når man er direkte under AB-fuksjon blir man ofte beskyldt for å trolle, se f.eks ts sitt innlegg under. Kanskje man ikke er direkte da, men på kanten til ufin? Husk at ikke alle tenker eller føler det samme som deg. Selv om du føler det er innafor, så betyr det ikke at det ikke finnes mennesker som tolk er det annerledes. Hvem bestemmer hva de skal få lov til å føle? Anonymkode: 12609...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå