Gå til innhold

Har du stjelt før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er nysgjerrig og lurte på om det er noen som har stjelt før, med vilje? 

Ble du tatt? Hva ja, hvordan ble du tatt?

Hva stjal du? 

Angrer du? 

Er en nysgjerrig sjel og lurer på om det er en del mørke tall når det kommer til tyver. Er ikke her for å dømme eller kjefte 😛

Anonymkode: f5c92...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, stjal en masse snop flere dager på rad på den lokale butikken da jeg var 8 år gammel. Ble fersket etter noen dager, og viste meg ikke der igjen på et år eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ligger i feil avdeling. :opplyser:  Her skal det kun tulles og telles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg «stjal» en melkeplett da jeg var 5 år :dry: Eller, dvs jeg telte feil da jeg la den i posen (ja, dette var da smågodt kostet pr ting..). 

Melkepletten smakte vondt, og jeg hadde dårlig samvittighet i mange uker over overtrampet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Stjal en liten sjokolade på en kiosk. Spiste den der og da. Kun for å sjekke om de så det. Det gjorde det ikke så ikke rart mange kan stjele når de ikke følger med godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stjal som en ravn da jeg var barn. Stjal småpenger av moren/stefaren min og stjal godteri på butikken. En gang stjal jeg en skrutrekker og ga den til faren min til jul. Den skrutrekkeren gnagde i samvittigheten. Godteriet og pengene gikk det sport i å ta, så det hadde jeg ingen skrupler for. Jeg var mellom 9-12 år da jeg stjal mest. Jeg ble aldri tatt i butikken, men moren/stefaren min oppdaget at det manglet penger noen ganger. Men jeg blånektet, og de hadde ingen bevis... 

I voksen alder har jeg kun stjålet blekk og ark på jobben de få gangene jeg printer noe privat. Og en penn i ny og ne.

Endret av atropos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjal når jeg var 16, gruppepress. Begynte å vanke med de litt mer kule og da hadde de en greie med at alle skulle inn på butikken og ta hvert sitt smågodt. Gjorde det en gang og var så redd for å bli tatt.

Så begynte jeg å stjele masse sånne tyggiser, son da kostet 1 kr pr stykk. Skjønner ikke at jeg turte. Jeg tok en neve og stappet rett i lomma. Gikk for å betale men tok opp bare sånn 3 stk så jeg i det minste betalte noen haha. Dårlig samvittighet fikk jeg ikke, for jeg var deprimert og alt var jævlig. Syntes jeg fortjente gratis godt. Men at jeg turte derimot....Jeg tok det liksom opp av lomma når jeg skulle betale.

Stjal en banan fra selvvannende kasse 😅😅 slo inn alle varer med kodelapp, bananen tok jeg

Anonymkode: c2c2d...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Knabbet en fersk kjøttpai fra naboen sitt vindu og spiste den opp bak garasjen til foreldrene mine;) samme jul , bakte jeg et julebrød og gav de det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.12.2019 den 18.02, Hoppetaujenta skrev:

Denne tråden ligger i feil avdeling. :opplyser:  Her skal det kun tulles og telles. 

Jeg flytter tråden. :)

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk på epleslang da jeg var 9-10 år gammel. Da jeg prøvde meg igjen ble jeg tatt på fersken og fikk blodkjeft av en annen verden. Siste gang jeg har prøvd å ta noe som ikke tilhører meg, for å si det sånn. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...