AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Hei søkte foreldrepenger i oktober, fikk nå er brev om at de mangler inntektsmelding fra arbeidsgiver. Jeg har vært sykemeldt siden august så inntektsmelding er jo allerede inne, men siden jeg har vært sykemeldt så skal vel foreldrepengene beregnes fra det jeg har fått fra nav? Har termin i januar, om det skulle bety noe for spørsmålet mitt 😊 Litt uerfaren med hele nav og det her, it’s my first. Hehe. Litt redd for å svi meg på noen feil i nav, det får litt konsekvenser har jeg hørt. Her er brevet: Er det noe spesielt jeg må gjøre? Eller skal jeg bare ringe de å spør? (forrige gang jeg ringte nav for å spør om noe jeg sleit med i sykemeldingen fikk jeg helt feil info om hva jeg måtte gjøre så jeg endte med å gå 2 mnd uten penger pga. det, så tenker jeg spør her og så ringer) Anonymkode: 36828...df5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Jobben må sende oppdatert inntekstmelding. Er du usikker ringer du nav. Anonymkode: 7e5fa...322 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Bare gi jobben beskjed om at de må sende inn en inntektsmelding for foreldrepenger. Siden du har sykemeldt har de nok gjort det for sykemeldingen. Men de må sende en ny for foreldrepengene også. Min arbeidsgiver trodde det holdt med den ene for sykemeldingen, så jeg måtte gi dem beskjed at de måtte sende en til for foreldrepenger også Anonymkode: 0a1d4...e52
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 Takk for svar, skal snakke med sjefen 😁 Anonymkode: 36828...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå