Gå til innhold

Kronisk leamus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå hatt leamus (eller noe som ligner leamus) under øyet mer eller mindre konstant hele siste året (fra oktober i fjor)  Med det mener jeg at det merkes daglig, og mange ganger om dagen.

Dette gjør meg litt smågal og det er ganske slitsomt. Noen gode tips om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette?

Anonymkode: bcdb6...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox kan kanskje være en løsning. Hør med fastlegen.

Anonymkode: 0f6ac...b5d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Botox kan kanskje være en løsning. Hør med fastlegen.

Anonymkode: 0f6ac...b5d

Har prøvd å ta det opp med både fastlege og øyelege, men begge bare avfeier det som leamus. Mens jeg føler meg som ekornet i Istid...

Men kan høre om Botox er en mulighet.

Skrevet

Det kan være at du mangler noen vitaminer.

Anonymkode: 5d994...b85

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at du mangler noen vitaminer.

Anonymkode: 5d994...b85

Noen spesielle? 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg drar opp denne tråden igjen i stede for å lage ny. Noen gode tips mot leamus? Blir snart spør her :P Har hatt en på øyelokket i mange dager. Jeg er ikke TS sånn for ordens skyld.

Anonymkode: 41b9c...141

Skrevet

Du kan prøve med tilskudd av magnesium. Vil anbefale Shift Super Magnesium. Den har tatt knekken på mine leamuser, som kom overalt til slutt. Leamus i magen er verst!

Skrevet

Jeg hadde det i 6 måneder, mest sannsynlig stress for min del. Opphørte spontant til slutt. Sånn leamus er ikke så lett å behandle med noe.

Anonymkode: 4a8a2...8b2

Skrevet

Stress og/eller mangel på magnesium. Jeg hadde det i flere måneder i fjor. Stresset ned og tok vitminer, borte på et par dager. 😊

Anonymkode: 5d657...cd6

Skrevet

Magnesium! 

Anonymkode: c548c...63b

Skrevet

Takk alle sammen :) Da prøver jeg magnesiumtilskudd og mindre stress dersom det ikke gir seg snart. Kom helt plutselig.

Anonymkode: 41b9c...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...