Gjest Bukkenbruse Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Det gjør jeg, vi er en hel gjeng med skrullinger. Bare jeg som er normal da 😂
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Gruer meg veldig, vil helst være alene men da blir det drama. Ikke veldig koselig å late som om man hygger seg med sin voldelige dritt sekk av en far man har måtte ringe politiet på flere ganger Anonymkode: 2be07...a60 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Gruer meg delvis. Har en mor som regelmessig setter i gang med kjefting og drama av en annen verden. Jeg er lei av det og ikke minst ser jeg hvordan det påvirker nevøene mine. Moren min har antakelig en personlighetsforstyrrelse, men jeg reiser hjem til jul for pappa sin del. Kjører bil og ikke tog, slik at vi kan ta avreise på kort varsel om det skulle bli for ille. Anonymkode: f6f9c...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Her kommer svigers og svoger. Svigermor er dement, men kjenner oss igjen. Svigerfar er alkoholiker og han snakker jeg ikke med. Klarer bare ikke fyren. Svoger er ok. Heldigvis vil svigers tidlig hjem, så vi får en fin kveld Anonymkode: 77bf8...cc9
Honey Dew Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Er så glad jeg har kuttet ut familien min. Den siste julen var et helvete. Min mor kjeftet meg ned og sa at jeg ikke dugde til noen ting. Hun slo seg sammen med broren min og de bestemte seg for at jeg var sur, selv om jeg var blid, og fortsatte å rakke ned på meg helt til jeg reiste hjem i tårer 5. juledag. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Julen hjemme i fjor var så ille at i år "jobber" jeg. Jeg blir å si i nogenlunde siste liten at noen på jobb har blitt syk og jeg har blitt beordret på jobb i jula. Jeg jobber i helse så alle sluker den løgnen rått. Sannheten er at jeg skal besøke en venn i utlandet i stedet. Anonymkode: f62ff...616 10
lysestake Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Honey Dew skrev: Er så glad jeg har kuttet ut familien min. Den siste julen var et helvete. Min mor kjeftet meg ned og sa at jeg ikke dugde til noen ting. Hun slo seg sammen med broren min og de bestemte seg for at jeg var sur, selv om jeg var blid, og fortsatte å rakke ned på meg helt til jeg reiste hjem i tårer 5. juledag. Kjære deg, så trist å høre. Stor klem til deg og håper jula i år blir fin for deg uten gærninger❤️🎅 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 På 27.11.2019 den 6.03, Bukkenbruse skrev: Det gjør jeg, vi er en hel gjeng med skrullinger. Bare jeg som er normal da 😂 Ja noe så inni granskauen.. har angst nå så det holder, sover ikke, får ikke i meg mat, alt er bare helvete egentlig.. jeg hater jula. Anonymkode: 14e3b...435
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #9 Skrevet 16. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Julen hjemme i fjor var så ille at i år "jobber" jeg. Jeg blir å si i nogenlunde siste liten at noen på jobb har blitt syk og jeg har blitt beordret på jobb i jula. Jeg jobber i helse så alle sluker den løgnen rått. Sannheten er at jeg skal besøke en venn i utlandet i stedet. Anonymkode: f62ff...616 Noen fordeler må de som jobber i helsevesnet ha og😂😂 Anonymkode: d81aa...da7 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #10 Skrevet 16. desember 2019 Gruer meg litt, men er med for barnas skyld. Har noen ordentlig anti-jul søsken som hele tiden skal klage på alt vi jentene styrer med i jula. Men mat skal de ha. Det vi "styrer" med er å lage minneverdige julaftner for barna. Liker å ha de samme tradisjonene som vi hadde som barn. Unga og besteforeldrene verdsetter dette, men ikke resten av gjengen i sofaen med øl og vinglasset i hånda. Ingen tvang å komme til oss, så skjønner ikke at de orker Anonymkode: 64e45...689 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 Jeg feirer ikke jul med familien i år da det bare er kaos og drama Anonymkode: 06305...674
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har fin familie, men gruer meg da jeg ser julegavene jeg bestilte på nett, ikke tilsvarer ungdommen/ og min forventning. Jeg kan jo ikke kjøpe alt nytt? Anonymkode: c9ecc...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 Etter sykdom i familie skilsmisse hos foreldre og dødsfall yngre søsken er ikke julen så koselig nei. Deilig å få den overstått. Mye stive smil og smugdrikking av gløgg. Anonymkode: 8b7ff...841 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 Uff ja.. Kvir meg jeg også. Dramaqueensøster, småpsykopatisk far og sliten mor. Anonymkode: 83ec1...e98
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 På 13.12.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev: Gruer meg delvis. Har en mor som regelmessig setter i gang med kjefting og drama av en annen verden. Jeg er lei av det og ikke minst ser jeg hvordan det påvirker nevøene mine. Moren min har antakelig en personlighetsforstyrrelse, men jeg reiser hjem til jul for pappa sin del. Kjører bil og ikke tog, slik at vi kan ta avreise på kort varsel om det skulle bli for ille. Anonymkode: f6f9c...cbc Sånn var der for meg før også, men det har blitt bedre med årene. Tror bare mamma hadde det tøft selv før. Anonymkode: aa204...5fa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 På 15.12.2019 den 21.07, Honey Dew skrev: Er så glad jeg har kuttet ut familien min. Den siste julen var et helvete. Min mor kjeftet meg ned og sa at jeg ikke dugde til noen ting. Hun slo seg sammen med broren min og de bestemte seg for at jeg var sur, selv om jeg var blid, og fortsatte å rakke ned på meg helt til jeg reiste hjem i tårer 5. juledag. Dette er gjenkjennbart. Jeg håper det blir bedre for deg med årene også, enten du i fremtiden vil feire med familien eller uten familien. Jeg holdt på å kutte ut mamma jeg også, mye på grunn av det samme du beskriver. Det varte mange år. Men heldigvis har forholdet bedret seg med tiden, selv om jeg nok ikke er helt 100% kommet over den perioden. Anonymkode: aa204...5fa
Gjest supernova_87 Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville selvfølgelig ha foretrukket å faktisk feire jul helt alene, eller sammen med gode venner. Eventuelt arbeid, men det er sjeldent nødvendig i løpet av denne høytiden. Jeg har en eldre søster som garantert kommer til å benke seg i sofa på stuen, sammen med datamaskinen hennes. Der kommer hun til å sitte hele forbanna tiden, bortsett fra når det er tid for måltid eller for å sove. Dersom noen for eksempel forsøker å kikke litt på TV eller snakke litt sammen, så blir hun bare irritert og mener at vi "bråker" sånn. Hun kunne jo selvfølgelig ha valgt å sitte på hennes eget rom, hvis det virkelig er SÅ forbanna "slitsomt" å oppholde seg på felles-areal til enhver tid. Men hun har jo selv valgt å faktisk sitte i den store sofaen hele j@vla tiden... Anonymkode: 0f6ae...66b Hva skjer når dere sier fra og ber henne om å sette seg et annet sted?
Oktobr Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 Vel, dette blir andre julen på rad jeg kommer til å sitte blakk og alene, som høres ganske trist ut, men helt ærlig, familien min krangler sånn på fest og høytider så har ikke kost meg skikkelig på julaften siden jeg var tenåring egentlig. Jeg er også det eneste "barnet" i familien så har ikke noen kusiner eller noe jeg kan lene meg på for støtte, så tror det blir koselig alene likevel. Skulle gjerne feiret med mamma og farmor, da. Det hadde jo nok vært koselig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 Min jul med familien. Mormor sitter å raper igjennom hele maten, onkelen min har funnet seg ei fra filippinene som ikke holder kjeft mangler sosiale antenner. Den ene søsteren min snakker til oss som vi er barn, den andre søsteren min er veldig opptatt av badboys lokalt her på min by hun er nesten 50. Tanten min har så nerveproblemer at hun sitter å rister og fetteren min er redd for at hemmelig politi skal ta han. Dette er min jul 😂 Anonymkode: 6520a...b24 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min jul med familien. Mormor sitter å raper igjennom hele maten, onkelen min har funnet seg ei fra filippinene som ikke holder kjeft mangler sosiale antenner. Den ene søsteren min snakker til oss som vi er barn, den andre søsteren min er veldig opptatt av badboys lokalt her på min by hun er nesten 50. Tanten min har så nerveproblemer at hun sitter å rister og fetteren min er redd for at hemmelig politi skal ta han. Dette er min jul 😂 Anonymkode: 6520a...b24 haha kan jeg få være med😁 Anonymkode: bbbe8...376 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå