Gå til innhold

Så singel at det er trist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så singel at det er trist! Altså jeg drar ALDRI på noen fester eller ut på byen. Jeg sitter bare hjemme, spiser bare drit og ser på romanser. Hvor trist er ikke jeg. Men håper ikke jeg er den eneste..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det samme.. mistet all livskvalitet med årene og isolert meg mer å mer.. nå meldt meg helt ut av samfunnet og sitter bare inne å droppet alt som heter arbeid, fremtid, håp osv. Har dager hvor jeg vurderer å bare ende tilværelsen etter 30 år på denne ballen i ensomhet. 

Anonymkode: df542...a96

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det samme.. mistet all livskvalitet med årene og isolert meg mer å mer.. nå meldt meg helt ut av samfunnet og sitter bare inne å droppet alt som heter arbeid, fremtid, håp osv. Har dager hvor jeg vurderer å bare ende tilværelsen etter 30 år på denne ballen i ensomhet. 

Du får vel ikke slippe å jobbe fordi du er singel?

Anonymkode: 8273a...1f5

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får vel ikke slippe å jobbe fordi du er singel?

Anonymkode: 8273a...1f5

Jeg avsluttet arbeidsforholdet da jeg møtte veggen, gått litt i behandling men hadde kvinnelige behandler så det funket ikke å har nå ikke hvert utenfor døra på snart et år unntatt en gang i uken på butikken. 

prøvd noen depresjons tabletter men hjalp ikke så mye på livsgnist eller glede og folk blir bare trist når jeg forteller om livet så jobb er ikke akkurat prioritert da jeg neppe lever særlig lenge om jeg fortsetter som jeg gjorde.. 

Skrevet

trist å høre om hvor mange som blir ødelagt av arbeidslivet i norge, men det er ikke overraskende. man er jo altmuligmann i alle bransjer. mer kokk enn sykepleier på sykehjem

Anonymkode: d2fb0...3d7

• Liker 3
Skrevet

Det er trist å høre om folk som mangler livsgnist. Jeg tror samfunnet bærer ansvar for at vi har sviktet her. Det bør finnes noen enkle veier. Noen spor det er mulig å gå der man kan slippe å tenke så mye. For noen er det nok. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

trist å høre om hvor mange som blir ødelagt av arbeidslivet i norge, men det er ikke overraskende. man er jo altmuligmann i alle bransjer. mer kokk enn sykepleier på sykehjem

Anonymkode: d2fb0...3d7

er nok ikke arbeidslivet.. det var sjefen som sykemeldte meg først da jeg ikke hadde noe liv å han så jeg ble tynnere å gikk lenger ned i kjelleren. For min det handler det om at man ikke strekker til, venner som har flyttet, aldri hatt en romantisk relasjon å med årene så har all selvtillit blitt ødelagt å livet bare gått i dass og da se kollegaer leve sine liv dra på ferier med sine familier samtidig som man isolerte seg mer å mer.. 

Skrevet

Du er ikke alene, tro meg.

Anonymkode: f5958...f93

Skrevet
14 hours ago, Anonym_bruker1234 said:

Jeg er så singel at det er trist! Altså jeg drar ALDRI på noen fester eller ut på byen. Jeg sitter bare hjemme, spiser bare drit og ser på romanser. Hvor trist er ikke jeg. Men håper ikke jeg er den eneste..

Kan du ikke prøve Tinder eller noe sånt? Jeg er også relativt asosial misantrop som sikkert frastøter folk på fest, men har jo fått litt kontakt med folk over nett.

Skrevet

Bruk litt tid på leksjonene til Alan Watts - han har veldig mange gode synspunkter på mye i livet. Ga meg mye en periode.

Anonymkode: 0c351...65f

• Liker 1
Skrevet

Du/dere er ikke alene. Kjenner på det samme. Noen dager er det bare ekstra vanskelig å se at det finnes håp, at jeg kan glede meg over små ting, eller større ting.. for alt er bare uendelig mørkt og tåkete på en mørkere måte enn noen gang beskrevet og visualisert i bøker og film, og jeg blir ikke lang nok til å strekke meg over hullet for ikke å falle nedi. Kunne like gjerne slippe taket, og se hva som skjer. Er egentlig god på det fortsatt, det å være impulsiv på en positiv måte  og være der ute med andre mennesker. Men det har ikke hjulpet. Like singel og langt fra tosomhetens boble. Tiden går fra meg. 
Hvor gammel er du TS? Og dere andre i denne situasjonen? Jeg er selv i 40-årene. Mye er bra, men dette kjennes ut som en uendelig sorg og tristesse nå altså. Takk for at jeg ikke er helt alene om dette<3 håper det beste for dere.

Anonymkode: 274ed...b74

Skrevet
18 timer siden, Anonym_bruker1234 skrev:

Du er ikke den eneste, men du er den eneste som kan gjøre noe med ditt liv. Slutt med klagingen og sett i gang med endringene. 

Anonymkode: b09ef...e90

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Anonym_bruker1234 skrev:

Du er ikke alene. Gjør det samme selv. Trives egt alene og det er jo mange andre gleder i livet enn bare kjærlighet, samboerskap og egne barn. MEN jeg er så lei. Fordi overalt så får man presset opp i ansiktet at man ikke er verdt en dritt uten partner. Når ble det et statusjag å få partner? Det skjedde samme året det ble slutt med eksen. Da fikk plutselig alle bloggere og kjendiser kjærester og barn. Og de må skrive om det hele tiden. Er umulig å unngå, enda man leser om andre ting på nettet, så kommer alltid det opp som forslag osv. Eller man MÅ bla seg igjennom det og få det KLYST i trynet at du ikke er verd noe, fordi alle kjærestene du hadde dumpet deg. Han du var med i fire år, som ville gifte seg med deg osv, sviktet deg når du ble syk. Traff kjærligheten igjen i sommer og han dumpet meg også etter kort stund. Eller han bare forsvant uten å si et jævla pip og jeg skjønte ikke et bær. Når jeg dro hjem til han en dag for å konfrontere han, truet han bare med politi osv, brukte vold mot meg osv. Han hater meg fordi jeg stilte krav i forholdet han ikke tok som et voksent og ansvarlig menneske. Sånne problemfulle, hevngjerrige og falske folk som ødelegger alt de tar i. Han kunne gjøre som han ville og oppføre seg som en dritt mot meg. Det har stortsett de fleste menn gjort! De oppfører seg dårlig så fort dama avviser DE eller om det er de som avviser. Folk vil ikke være venner og ingen har rett til å si at de er glade i meg lenger, da det har vært løgn alle gangene. Er så jævla lei mannfolk og problemene de har skapt for meg. De vil ikke ha barn, ikke være snille eller noenting, de vil bare lage drama på alle mulige måter. De som mener de har en snill mann, vel, bare vent EN dag. Vurderer Danmark sterkt den dagen jeg vil ha barn. Stoler ikke på menn, og han skal virkelig gjøre seg fortjent for å få meg. Og det er viktig at en mann gjør alt for meg, og firer på sine krav, for jeg vil ikke ha unger med en dritt. Men uansett, hver jævla film og artikkel, handler om å stå sammen i evig tid og gjennom alle vansker osv. Ingen gjør det! Og ingen har rett til å mene og si at det ikke er den store kjærligheten enda det ble slutt og enda en person var syk og gal. Det er ikke sort hvitt. Du må skaffe deg et kjæledyr om du vil ha noen som elsker deg betingelsesløst eller kanskje egne barn. Verken en mann eller kvinne vil gjøre det. Isåfall så kan det være store grunner som gjør at man ikke får være sammen. Det er bare ikke alle fjell som går an å bestige. Mange er også sammen med folk de ikke liker engang i over tyve år og faker. Det er andre grunner enn følelser som holder folk sammen i mange år. Trofasthet, knytter seg lett til andre, altså har et sunt tilknytningsmønster, er et ordentlig og oppegående menneske osv. For det er veeeldig mange rare folk der ute, og som irriterer meg heller enn å ønske å slippe de inn. Grunnet ekstrem mobbing og trakassering store deler av livet så er det kanskje ikke så rart en sliter, at jeg krever mye av andre, at de har en sunn tankegang og oppførsel. Er de psykisk syke, nei takk, er de arbeidsløse og ikke har noen retning osv, nei takk. Oppfører de seg rart eller dårlig, så absolutt nei. Lei mennesker, lei samfunnet og at de bare vil få meg til føle meg dårlig. 

Anonymkode: 6136f...ad5

• 3 uker senere...
Skrevet
På 27.11.2019 den 14.34, Okapi skrev:

Kan du ikke prøve Tinder eller noe sånt? Jeg er også relativt asosial misantrop som sikkert frastøter folk på fest, men har jo fått litt kontakt med folk over nett.

Tinder er et mareritt. Small talk er ille nok, small talk i skriftlig versjon med dårlig interaksjon og i verste fall svar etter 3 uker...Hvem får til en date ut av noe sånt? Det er ikke noe "bare" ihvertfall. 

Anonymkode: faf25...3e5

• Liker 1
Skrevet
På 27.11.2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

er nok ikke arbeidslivet.. det var sjefen som sykemeldte meg først da jeg ikke hadde noe liv å han så jeg ble tynnere å gikk lenger ned i kjelleren. For min det handler det om at man ikke strekker til, venner som har flyttet, aldri hatt en romantisk relasjon å med årene så har all selvtillit blitt ødelagt å livet bare gått i dass og da se kollegaer leve sine liv dra på ferier med sine familier samtidig som man isolerte seg mer å mer.. 

Kjenner meg uheldigvis igjen her.

Føler med dere alle ❤ 

Jeg har det også slik at venner har flyttet, mistet kontakten med noen og kolleger gifter seg, flytter inn med kjæresten, blir gravide, får barn osv. Mitt liv står stille 😢 Føler meg så skamfull for mitt privatliv at jeg forlater alle samtaler hvor det snakkes om privatliv. Jeg orker det ikke. Føler meg så utrolig mislykket.

Anonymkode: 3d74f...d23

Skrevet

hvilke klær går du i? og gjør du fremstøt for å få en kjæreste? bor godheten inni deg nå? hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: af0b1...6fc

• Liker 1
Skrevet

Syting og klaging er turn-off, ass.

Anonymkode: 811ad...4b4

Skrevet

Jeg er gift med en fantastisk mann, har en 2 åring og gravid med nr 2. Men føler meg likevel enormt ensom til tider. 

Jeg passer ikke inn i samfunnet, klarer ikke holde på venner pga min personlighet. Jeg vet at om jeg hadde dødd, hadde ingen andre enn nærmeste familie dukket opp i kirken. Det er så flaut å ikke ha venner! 

Jeg er en ekstremt negativ person og frastøter meg derfor de aller fleste. 

Anonymkode: 744d6...43f

Skrevet
On 12/15/2019 at 12:10 AM, AnonymBruker said:

Tinder er et mareritt. Small talk er ille nok, small talk i skriftlig versjon med dårlig interaksjon og i verste fall svar etter 3 uker...Hvem får til en date ut av noe sånt? Det er ikke noe "bare" ihvertfall. 

Det hender jo folk ikke bruker tre uker på å svare. Personlig synes jeg small talk egentlig funker bedre skriftlig, siden man ikke trenger å tvinge frem en samtale. Hvis den dabber litt av, tar man bare en pause. Mye vanskeligere å gjøre det når man sitter på en kafé eller noe.

Skrevet
On 12/15/2019 at 12:10 AM, AnonymBruker said:

Pøh. For kvinner kan dem bare ta en i "dems league" å kjøre på. Tinder er på easy mode for kvinner. Der kastes regelrett menna etter dem. Bare å velge å vrake. 100matcher pang mwd en gang, bare å skrive, å duger ikke en til forhold gå til neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...