AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Jeg er forelsket i 2 gutter, jeg kjenner begge to godt. Han ene er like gammel som meg og vi går i samme klasse. Han andre er 1 år eldre enn meg og han har jeg blitt kjent med på familie turer til syden. Gutt nr 1 har jeg vært forelsket I flere måneder. Mens gutt nr 2 har jeg vært forelsket i flere år. Når jeg er på skolen får jeg ofte "tegn" fra gutt nr 1, men er fortsatt ganske usikker på om han liker meg. Gutt nr 2 gir meg de samme tegnene men er like usikker på han. Jeg vet at hvis jeg ikke sier noe nå kommer jeg til å angre på det. Men det hadde vært så pinlig hvis jeg hadde spurt en av de og de hadde sagt nei. Sier gutt nr 1 nei, så kommer jeg ikke på skolen mer. Sier gutt nr 2 nei, så blir jeg aldri med på en familie tur igjen. Jeg er like forelsket i begge to, men tør ikke å ta sjansen på noen av de. Vet heller ikke hvem av de jeg bør ta sjansen på... kan noen hjelpe meg Anonymkode: 2b5a8...904
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Er det ikke aldersgrense på KG?
Anonym_bruker1234 Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Aldersgrense på ha kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 Hvis dere er under 17 år så er det ingenting som haster. 🤣 Forelskelser kommer og går i deres alder. Om noen måneder så er du forelsket i noen helt andre. Anonymkode: 0dae7...f78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå