AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Har flørtet en del med en kollega (snart eks kollega) det siste halvåret. Det er 15 år mellom oss, der jeg er 28. Det har stort sett vært disket flørting på jobb, litt holding av hender og klemming når anledningen har vært der. Og mer når vi har vært på fester. Har sovet hos han to ganger. Han lever et ganske travelt liv, og har et barn fra tidligere. Forstår også at bruddet med eksen var ganske tøft og at han har vært redd for å binde seg til noen igjen. Dette er mange år siden!! Sist jeg sov hos han (da hadde han noe promille) snakket han om at håpet å få se meg mer når vi ikke lenger jobber sammen, at barnet hans likte meg og ikke hadde blitt fornærmet om jeg kom på besøk, at han håpet jeg ville komme på besøk igjen osv. At han var redd for å bli såret igjen osv. Tolket liksom dette som at det kanskje lå noe litt mer i ting enn bare flørt... Men; han skriver/ringer meg aldri utenom jobb, tar ikke initiativ til noe. Når jeg skriver til han svarer han, men gjør liksom ikke mye for å holde samtalen gående. (Han virker dog ikke som en sånn smalltalk person). Men så gir han meg mye oppmerksomhet på jobb og når vi treffes da. Når jeg prøver å hinte til noe får jeg liksom så diffuse svar. Jeg klarer ikke helt bli klok på dette her.. Om han tenker jeg er for ung? Om det bare er flørt? Ja, jeg burde helt klart ta dette opp med vedkommende - men har ikke lyst å stille alle spørsmål på en gang. Noen som har noe synspunkt eller tips? Anonymkode: 335f3...1e5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Ser at den kan være vanskelig å bli klok på, for jeg som mann synes han virker interessert.. Mulig at han er rett og slett veldig redd for å oppleve noe lignende som det han har gjort, og kan jo også være at han føler noe på aldersforskjellen? Er jo selvfølgelig vanskelig å si rett ut. Hva med om du prøver å ta initiativ til å finne på noe da? Spør om han vil være med ut å spise? Prøv å se hvordan han er i en setting hvor det er bare dere to, men ikke noe alkohol. Hvor interessert er du i denne mannen? Ønsker du et forhold, bare sex, eller kun en flørt? Anonymkode: ea71d...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at den kan være vanskelig å bli klok på, for jeg som mann synes han virker interessert.. Mulig at han er rett og slett veldig redd for å oppleve noe lignende som det han har gjort, og kan jo også være at han føler noe på aldersforskjellen? Er jo selvfølgelig vanskelig å si rett ut. Hva med om du prøver å ta initiativ til å finne på noe da? Spør om han vil være med ut å spise? Prøv å se hvordan han er i en setting hvor det er bare dere to, men ikke noe alkohol. Hvor interessert er du i denne mannen? Ønsker du et forhold, bare sex, eller kun en flørt? Anonymkode: ea71d...3e5 Ja har tenkt litt den tanken at det kan virke som han er ganske redd for å oppleve noe lignende - og det forstår jeg selvsagt godt. (Merker også at jeg muligens er den første på ganske lang tid som i det hele tatt har kommet dit jeg er...). Jo det er en fin ide! Og jeg ønsker selvsagt selv også å kunne tilbringe tid uten alkohol innblandet. Jeg liker han godt som person og er svært betatt. Hva jeg helt ønsker er jeg usikker på, men definitivt å bli bedre kjent med han - for vi kjenner jo hverandre bare overfladisk pr nå.. Anonymkode: 335f3...1e5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har tenkt litt den tanken at det kan virke som han er ganske redd for å oppleve noe lignende - og det forstår jeg selvsagt godt. (Merker også at jeg muligens er den første på ganske lang tid som i det hele tatt har kommet dit jeg er...). Jo det er en fin ide! Og jeg ønsker selvsagt selv også å kunne tilbringe tid uten alkohol innblandet. Jeg liker han godt som person og er svært betatt. Hva jeg helt ønsker er jeg usikker på, men definitivt å bli bedre kjent med han - for vi kjenner jo hverandre bare overfladisk pr nå.. Anonymkode: 335f3...1e5 Da synes jeg du skal kvinne deg opp og spørre om han vil være med ut og spise og ha en hyggelig kveld! Så hvis kvelden er fin og alt går bra, så kan du jo sende han en melding hvor du sier at du har kost deg masse og håper på en snarlig gjentagelse! Det er heller ingenting i veien for å si rett ut at du er interessert og at du ønsker å tilbringe mer tid sammen med han! Jeg som mann synes hvertfall det er veldig sexy med en kvinne som tør å si rett ut at hun liker meg, uten at det blir for mye i starten selvfølgelig. Men at hun tør å vise interesse er bare sexy, hvertfall hvis jeg liker dama Anonymkode: ea71d...3e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå