Gjest MrsL Skrevet 28. mai 2005 #1 Del Skrevet 28. mai 2005 Vi skal på weekend til Bergen snart. Det skal være en helg spekket med romantikk Hva er et must i Bergen når romantikken skal stå i høysetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 28. mai 2005 #2 Del Skrevet 28. mai 2005 Rusletur på Nordnes kanskje, masse koselige gater og fine hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannah2 Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 Håper dere får en fin helg i Bergen. I parken ved lille lungårdsvann er det romantisk å kysse under de blomstrende trærne . Ellers er kanskje en tur til Fløyen eller Ulrikken å anbefale. I tillegg til å nyte utsikten, kan dere ta med dere en picnic-kurv og kose dere i det forhåpentligvis fine været. En tur til gamle Bergen er et must også. Utepils på Zakariasbryggen må også inntas. Shopping på Galleriet, Bergen storsenter, Kløverhuset, Xhibition etc. Av romantiske restauranter, så er det en på nordnes med bare 9 bord tror jeg. Men i farten husker jeg ikke hva den heter. Ellers er det koselige spisesteder i Holendergaten og Kong Oscarsgate. Ellers kan jo hotelrom være ganske så romantiske også . En riktig god tur ønsker jeg dere. Nyt hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 Fløyen er et must!! Kanskje Ulriken? Håper dere får fint vær! Men la nå ikke litt regn sette en stopper for romantikken Akvariet er jo koselig og da, Gamle Bergen, (har ikke vært der selv, men.. :oops:) Noen andre som vet om noen fine, koselig restauranter? Er så sjelden ut og spiser selv, mest peppes og slikt det går i da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Det meste er vel romantisk, så lenge man er sammen med den man ønsker. Gamle Bergen er kjempe koselig, og der får man også kjøpt skillingsboller laget på gammeldags måte. Bryggen er også koselig å rusle langs. Se på alle båtene som ligger der. Kanskje kjøpe litt reker, og sitte på bryggen og spise de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 30. mai 2005 #6 Del Skrevet 30. mai 2005 Når sola først kikkar fram i Bergen er det mykje som skjer i sentrum (Torgallmenningen). Då er det til å anbefale å rusle litt rundt, sitte på Bryggen og ete reker. Treng ikkje å gjere så mykje, fordi Bergen er romantisk i seg sjølv når sola er framme. No i sommar er det ofte musikk og yrande folkeliv òg. Lukketil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innom Skrevet 31. mai 2005 #7 Del Skrevet 31. mai 2005 Dere får det helt sikkert superfint! Jeg var i Bergen for første gang i påsken i år! Og fikk masse fine inntrykk! Ennå vi bare var på "dagstur"! Det var en kjempefin by med koselige gater og veldig romantisk atmosfære! Jeg var med kjærsten min, og vi tok Fløibanen! Typisk turistting, men på toppen var det utsikt over hele byen og mer til, vi var uheldig med litt overskyet og yr i luften. Håper dere har værgudene med dere! Det var også en souvernirbutikk med mye rart, og kakao/kaffe og nystekte vafler! Fløibanen finner dere lett når dere kommer til Bryggen! Veldig koselig tur! Så gikk vi nedover "Bryggen" og så på båtene og livet og nøyt livet" Anbefaler å kikke i butikkvinduene, legge merke til selve arkitekturen og navnene på butikker der. Ta dere også tid til å gå inn blandt bygningene på Bryggen, dere kommer litt unna alle som haster rundt, og nyt byen! Kjemperomantisk.... Så var vi jo også innom noen av disse shoppingsenterene som er nevnt ovenfor, for det var shopping vi egentlig var på...masse fint å finne!! Ha en kjempefin weekend! Ta dere tid til å nyte byens koselige gater, helt sikkert koselig utekaféer man kan slappe av på nå som temperaturen (forhåpentligvis) stiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå