AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Snakker med en. Vi har morsomme samtaler og mange drøye samtaler om sex, fantasier og lignende. Jeg tar det ikke så seriøst, har vært i ett dårlig forhold og vil kose meg nå som singel. Har ikke møtt han. Etter hvert syns jeg det var rart han ikke spurte etter å legge meg til andre plasser, så jeg spurte om å få snapchaten hans. Ser nå at scoren hans er 20, som vil si at han har bare sendt 20 snaps totalt. Min er på over 100 000? Betyr dette at han har fake profil? På tinder har han 2 bilder av seg selv hvor man ser ansiktet godt. Han sender bilde av kroppen sin som ser lik ut den han har bilde av på tinder, men ikke fått ansiktsbilder enda Anonymkode: d71c1...edb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Virker fake. Hvorfor sender han bare bilde av kroppen sin? Avtal å møtes på en kafé/bar, se om han følger opp på det. Anonymkode: ef842...b89
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker fake. Hvorfor sender han bare bilde av kroppen sin? Avtal å møtes på en kafé/bar, se om han følger opp på det. Anonymkode: ef842...b89 Ja tenker det samme, ble litt klein nå med tanke på jeg har skrevet så mye greier til han 😅 Han bor langt unna, derfor kan vi ikke møtes med det første. Det andre jeg tenkte var at han kanskje har dame? Men da er det jo igjen rart om han har bilder av seg selv Anonymkode: d71c1...edb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Kan ha installert snap bare for deg? Jeg ser ikke poenget med snap, men kan vel overtales. Ble prakket på Whatsapp og AIM i sin tid. Anonymkode: aac43...001 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ha installert snap bare for deg? Jeg ser ikke poenget med snap, men kan vel overtales. Ble prakket på Whatsapp og AIM i sin tid. Anonymkode: aac43...001 Tviler på det, han er student og ung så tipper han er sosial på snap? I tillegg hadde han jo sendt litt snap før jeg la han til. Har en i min omgangskrets som har slettet snap så kan jo hende men ikke normalt tror jeg. Er i tillegg veldig god på å finne folk på sosiale media men han her finner jeg ingen steder 🤷♀️ Anonymkode: d71c1...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå