Gå til innhold

Forelsket i en alenemor. Men...

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du vite at hun har barn?

Anonymkode: aa807...cdf

Møtte henne i et selskap. Fikk veldig god kontakt. Utvekslet kontaktinfo. Før neste møte fikk jeg vite at hun hadde unge. Jeg ga det en sjanse. Nå sitter jeg i fella forelsket. Men en unge på kjøpet..

Anonymkode: 5b131...74b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke prøve å bli kjent med ungen da, finne på ting dere kan gjøre sammen? Hun vil garantert ikke ha deg, hvis du ikke skjerper deg her! 

Anonymkode: 0b3e6...b17

Er ikke så flink til å snakke «babyspråk» og leke tullete barneleker..

Skrevet

Tror heller at er den såkalte alenemoren som burde tenke seg godt om her.  Du har jo bare tanker om deg og ditt! Å håpe på at faren kunne ta over omsorgen sånn at du fikk henne for deg selv ? 

Bli voksen mann!

Anonymkode: c4f89...d2c

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror heller at er den såkalte alenemoren som burde tenke seg godt om her.  Du har jo bare tanker om deg og ditt! Å håpe på at faren kunne ta over omsorgen sånn at du fikk henne for deg selv ? 

Bli voksen mann!

Anonymkode: c4f89...d2c

Nå er du hard her. Hva er galt med menn som virkelig liker unger tar over full omsorg for barnet deres istedet for moren. Det var forøvrig bare en liten ønsketenkning. Forbudte tanker er lov.  Ville aldri be henne si fra seg omsorgen. Såpass vett har jeg. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke så flink til å snakke «babyspråk» og leke tullete barneleker..

Man trenger ikke å snakke "babyspråk"med barn, uansett alder.

Anonymkode: aa807...cdf

• Liker 10
Skrevet

Ikke gå inn i et forhold med henne!! Det er bare snakk om kort tid før livet blir uholdbart for barnet. Om du er aldri så god på å skjule følelsene nå vil du ikke greie det når dere bor sammen.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte henne i et selskap. Fikk veldig god kontakt. Utvekslet kontaktinfo. Før neste møte fikk jeg vite at hun hadde unge. Jeg ga det en sjanse. Nå sitter jeg i fella forelsket. Men en unge på kjøpet..

Da må du bare overse og glemme at du har ^*_~følelser~_*^ for henne, dine ^*_~følelser~_*^ er ikke mer viktig enn at et barn skal vokse opp i ett hjem der hun/han blir mislikt, finn en kvinne som ikke ha barn, la denne kvinnen og barnet hennes være om du ikke kan ta pakkedealen! Dine ^*_~følelser~_*^ er nada!

Anonymkode: b9823...f13

• Liker 6
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri hatt noen spesiell sans for unger. Ungen hennes er masete, gråter for ingenting og griser fælt. 

Tviler på at hun har samme tankegang som deg. Ellers er du falsk og later som om du liker barnet hennes. Finn deg en uten barn og lev et lykkelig barneløst liv.

• Liker 2
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig her så tror jeg at du kommer til å miste henne. Ingen mor vil være sammen med noen som ikke vil være sammen med barnet. Det er selvfølgelig helt i orden at du ikke er så glad i barn, men det er mange menn som er det, og hun kommer nok til å velge en av de...

Anonymkode: 0b3e6...b17

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du hard her. Hva er galt med menn som virkelig liker unger tar over full omsorg for barnet deres istedet for moren. Det var forøvrig bare en liten ønsketenkning. Forbudte tanker er lov.  Ville aldri be henne si fra seg omsorgen. Såpass vett har jeg. 

Det er helt topp med menn som tar foreldrerollen på lik linje med mor, både før og etter brudd. Min erfaring fra termingrupper og lignende er at det er større sjanse for brudd blant parene der det allerede er en stor skjevfordeling i hvem som tar seg av barna. Og da blir det gjerne samme skjevfordelingen etter brudd. 

Det som i alle fall aldri skjer er at mor og far har kommet til at det er best at barnet er mest hos mor, og så får mor seg kjæreste som ikke liker barn, så da spør hun pappaen om ikke han vil ta over. 

Det er godt mulig hun liker deg godt, men hun elsker barnet sitt på en måte du aldri kan overgå. 

Om du ikke liker barn bør du date kvinner uten barn som ikke ønsker seg barn heller. Det begrenser utvalget litt, men målet er jo ikke å finne flest mulig kjærester. Det er jo å finne den ene som du passer best sammen med. Og ønske om barn/ikke barn har mye å si for om man passer sammen. 

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, Bamseklemmer said:

Dette er tydeligvis ikke noe for deg, og du er for umoden til å bli pappa enda. Ras ifra deg litt først, før du skuffer alenemødre med barn👌

Så teit å si at han da må være umoden

• Liker 1
Skrevet

Ingen normale foreldre gir fra seg foreldreansvaret sitt ubegrunnet. Spesielt ikke pga kjæreste. Hun elsker barnet sitt høyere enn hun elsker deg. Du vil alltid bli nr 2 i hennes liv uansett hvor forelsket hun blir i deg. 

Anonymkode: bbc9b...4c4

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, ntrane skrev:

Så teit å si at han da må være umoden

Det er jo nettop det han er.

Skrevet
4 minutter siden, padawan said:

Det er jo nettop det han er.

kvinner og menn som ikke liker barn = umoden. 

Ok.. 🙄

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lettere sagt enn gjort når man har møtt en flott dame. Og eneste catchet er at hun har den ungen. Hvorfor er det så få fedre som har full omsorg for barnet? Alenefedre. Drømmen hadde vært om faren til ungen hennes tok over full omsorg for barnet hennes. Men er vel få mødre som gir vekk ungen sin..

Tror ikke du egentlig ønsker deg å tilbringe livet med en dame som "gir vekk" ungen sin uten bedre grunn enn å starte på nytt med deg....ville du egentlig hatt unger med den damen selv da?

Jeg har aldri vært begeistret for unger, men det er merkelig hvordan de sniker seg inn når du kjenner dem en stund og plutselig elsker du dem allikevel, så det der går seg til med tid om du bare prøver.....og det må du for hvis hun gir bort ungen sin for deg burde du løpe for det sier virkelig mye om hva for ett menneske det er...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot alenemødre som sådan. Det er ikke gitt at de kan klandres for situasjonen de har kommet opp i. Kanskje mannen bare har stukket, vært utro eller lignende. Allikevel skjønner jeg ikke hvorfor menn uten barn er villig til å inkludrere seg i et forhold med en alenemor. Hvorfor bruke egen tid, energi og ressurser på et avkom som ikke er ditt eget. 

Bruk heller tiden din på å finne en dame som ikke har barn fra tidligere forhold. Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, ntrane skrev:

Ok.. 🙄

Ikke gi meg meninger som jeg ikke har.

Skrevet
4 minutter siden, ntrane skrev:

Ok.. 🙄

Nei, men kvinner og menn som omtaler barn på en slik måte og tone som TS her gjør = umoden.

Anonymkode: 6833e...4d1

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg enslig mor, og ville aldri vært sammen med en mann som ikke liker barna mine. skjønner jo selvfølgelig at ting tar tid, kommer jo ikke en ny mann og bare elsker barna mine. Men hvis han overhodet ikke liker barn, og ikke liker mine barn så vil ikke jeg være sammen med han.

Anonymkode: df8e7...006

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men kvinner og menn som omtaler barn på en slik måte og tone som TS her gjør = umoden.

Anonymkode: 6833e...4d1

Ikke nødvendigvis, men jeg skjønner jo selvfølgelig hva du mener. Skal ikke kverulere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...